Husk meg
Brukernavn
Passord

Skadesituasjon

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 mar 09, 13:24
Endret: 19 mar 09, 13:31
Endret av: Patrioten

Abgar er nettgjest hos http://f-b.no/apps/pbcs.dll/netguest?Avis=FB&Dato=20090321&Kategori=NYHET02&GID=16087  og der sier han at Jan Tore, Gardar og han selv, at det er lenge til de er spilleklare.

Ær alltid positiv, men kan tyværr inte ge dig några bra datum på att skadefronten. Pål ær i træning, men jag, Gardar och JT har tyværr en bit kvar. lång bit!

men det tar tyværr tid. 7 veckor på kryckor først, sedan får vi se hur den har lækt.

teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 19 mar 09, 21:24

Så Barsom når jeg trente igår. Han hadde krykker og et stillasjeverk rundt benet. Så ikke bra ut kan du si..

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 19 mar 09, 21:25

De er nok ikke på banen før til sommeren med untak av JT, han vil være spilleklar litt tidligere.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 mar 09, 23:38

Askim-gutt og FFK-spiller Pål Andrè Czwartek håper å kunne friskmeldes idag.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 22 mar 09, 10:32

-Skadesituasjonen vår er bedrøvelig. Vi har flere sentrale spillere ute, og det drøyer nok ennå noen uker før de fleste er klare for dyst. Patrik Gerrbrand kan kanskje være aktuell mot Sandefjord borte i neste serierunde. Jan Tore Ophaug vet vi ikke når er klar. Gardar Johannsson kjenner fortsatt til strekken i låret. Abgar Barsom får nok en måned til på sidelinjen. Men det positive er at Pål Andre Czwartek er klar til dagens kamp, og Agim Shabani, som fikk en smell i ryggen mot Bodø/Glimt er med igjen. sier Grønnis FFKs hjemmeside

Bra at Patrik snart er tilbake, han er den viktigste spilleren å få tilbake av de skadedde.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 27 okt 10, 10:04

Jeg drar opp en gammel tråd igjen.

Hvordan er skadesituasjonen til følgende spillere?

• Staw. (Han hadde en liten skade da han satt på benken mot Sogndal hørte jeg).
  • Shabani. (Er han klar?)
  • Thomassen. (Ble det en kraftig strekk? Ute for sesongen?)
  • Thorvaldsson. (Kneskadet?? Man er vel ikke ute i mange dager med ei flenge i kneet?)
  • Valencia. (Helt restituert nå? I såfall bør han starte kamper.)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 27 okt 10, 10:18

Det ble vel sagt at Gunnar ikke rekker denne kampen for 1 dag siden? Når det gjelder Thomassen så det ut som en strekk på bakside lår, mao vil han være ute de 2 siste kampene, pluss mulig kvalik. Vi snakker gjerne 3-4+ uker ved slike skader. Men samtidig kan det være en mindre strekk, og at han er klar raskere. Håpehåpe!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 27 okt 10, 10:43

Opprinnelig postet av bateman

Det ble vel sagt at Gunnar ikke rekker denne kampen for 1 dag siden? 

Det kan godt hende. Hvor da forresten?

Han må jo ha fått en "alvorlig" skade da, siden han er ute i nærmere to uker. Man er vel ikke lenge på sykestua ved kun ett kutt i kneet?

Har det stått noe konkret om Thomassen noe sted da? 

Jeg leser ikke papirutgavene av Fredriksstad Blad eller Demokraten.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 27 okt 10, 11:17
Ikke bare det, hva med Walencia? Jeg håper han er 100% klar til kvalikken?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914