FFK-spillet: Ta FFK til cupfinalen!
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 mar 09, 00:13
Endret: 18 mar 09, 01:17
Endret av: Holters
Nå kan lede Fredrikstad til nok et Norgesmesterskap i det nye FFK-spillet!
FFK-spillet: Vinn cupen med Fredrikstad!
Lykke til!
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
drit kult..
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Haha!! Detta var tragisk bra!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
F*** så teit!! med knallsterkt forsvarspill og suveren kontringsfotball, begynte det faktisk å bli bra:) med 6-0, 5-1 og leda 7-2 i semin mot løvham, brått så oppdaterte ting seg, og alt forsvant!!?%¤&¤#"%&!"(
etter det så har jeg jo bare tapt:P noen som merker at Stabæk og Tromsø er nesten umiulig å slå? ble nesten litt avhengig
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av wergis
etter det så har jeg jo bare tapt:P noen som merker at Stabæk og Tromsø er nesten umiulig å slå? ble nesten litt avhengig
Stabæk og Tromsø? Jeg får grisebank av absolutt alt og alle jeg. Tastetrykkfotballspill har heller ikke vært min greie heller da...
Dritt spill! :P de er jo forskjellige da.. noen er jo helt tørna.. sånn som løv ham må være det dårligste.. Stabæk og tromsø har jo en superspeed uten like
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Haha, det er det vanskligste fotball-spillet jeg noengang har vært borti.
Hvem F er Rami?
Hvem er Tromsø?
Grusa dem 7-2 i semi'n før jeg leika meg til en 10-4 seier over Rosenborg i finalen.
Vanskelig som fa.. jo!! hehe, men morro
Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Fillern, røk 4-1 mot Kamma i 1/8 dels finalen, de scora et selvmål som pynta litt på resultatet. Drittspill:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Eneste som var litt dritt,var at det ble mål før ballen var i nettet.. Det skjedde et par ganger,selvom jeg helt sikkert hadde klart å ta ballen!
Syntes også at nettet burde ha blitt strammet litt opp... Når det ble mål en gang,så forsvant nesten nettet ut av skjermen!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914