Lalawele Atakora (18) klar for FFK
Ikke veldig uventet. Takk får alt Lala.
trist, men ikke så rart.. jeg var på noen treninger og han fant seg ikke til rette i spill eller trening.. lykke til lala
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ikke veldig uventet. Takk får alt Lala.
Jasså, så det var du som laget det banneret i 2005
Spøk til side, det var vel ingen bombe at Lala ikke fikk forlenget kontrakt. Lykke til videre.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Denne her var veldig med vilje.
Det flaue banneret i 2005 hadde jeg heldigvis ingenting med å gjøre. Hehe.
ffkern
Ble medlem: 17 mar 10
Lagt til: 29 nov 10, 20:05
Endret: 29 nov 10, 20:05
Endret av: ffkern
Lala er et godt menneske som fortjener mye tilbake i form av den gleden han utstråler. Han ble aldri noen hitt i FFK, og heller ikke for FFK2 var han stabil nok til å kunne få spilletid på A-laget. Vi får ønske han lykke til videre, for Lala er en flott gutt.
Kanskje litt feil å dra opp denne tråden igjen, men gjør det likevel :)
Lalawele er nå klar for svenske AIK hvor han vil spille sammen med landsmannen Mohamed Bangura. Begge spilte for IFK Värnamo i 2010 og Jokke var nære å hente Bangura til FFK men manglet penger. I stedet gikk Bangura til AIK hvor han storspiller, mens Lala kom tilbake til FFK og senere ble frisluppet.
Synd vi ikke hadde penger til Bangura i fjor. Da tror jeg nok muligens Lala fortsatt hadde vært i klubben også.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 01 okt 11, 16:18
Endret: 01 okt 11, 16:19
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Rey
Kanskje litt feil å dra opp denne tråden igjen, men gjør det likevel :)
Lalawele er nå klar for svenske AIK hvor han vil spille sammen med landsmannen Mohamed Bangura.
Får vel dra opp denne igjen, da Lala nettopp har satt inn et mål for serietoer AIK, i kamp mot GAIS.
Gøy for gutten at han får prøve seg fra start på såpass høyt nivå. Har han spilt mange kamper der egentlig, eller prøver de ut reservene nå som gullkampen ble avgjort tidlig?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914