Etter kamp: Bodø/Glimt - FFK (1. serierunde)
Opprinnelig postet av Patrioten
Etter kampen i går var han positiv og regnet med at flere spillere var tilbake til neste bortrkamp og da er vel Patrick og Gardar som er nærmest start 11 av skadede
Er vel enda mer nærliggende at det er Shabani og Czwartek (liten strekk) han sikter til... Tror også at skaden til Gardar ikke er så ille som forventet.
Gerrbrand, Barsom og Ophaug er nok ute en stund til. :(
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Tidenes merkeligste seriestart?
Også en hel masse..............................
Så ikke kampen i går, men fikk den i reprise på TV2 Sport nå i ettermiddag. Egentlig hadde jeg ingen forventninger før kampen i går, og var positivt overasket over det jeg hørte på radioen i bilen(NRK) og av resultatet.
Etter å ha sett kampen i dag ble jeg igjen positivt overasket, og samtidig litt bekymret.
Positivt overasket over enkeltspillere. Spesielt denne Levon Pappsvingen syntes jeg viste lovende takter. Eneste som leverte under pari var vel Martinsen, og stiller meg fortsatt uforstående til at klubben slapp Dardan selv om du har kommet med en ok forklar.
Jeg er mer bekymret over hvordan FFK fremstår som lag. Dårlige treningskamper er neppe lagbyggende eller bra for å trene samhandling. Her har Grönhagen en stor utfordring. Ingen som blør for å gjøre medspillere gode, og lite bevegelse uten ball.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Spesielt denne Levon Pappsvingen syntes jeg viste lovende takter. Eneste som leverte under pari var vel Martinsen
Hva gjode Levon, synes du, som var lovende? Hva med Wallace? Han leverte vel kanskje en av sine absolutt dårligste kamper for FFK slik jeg så det - han var småtrist på venstresiden og nærmest helt ubrukelig på høyresiden.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
JipJap
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 17 mar 09, 00:15
Endret: 17 mar 09, 00:15
Endret av: JipJap
Opprinnelig postet av denialsander
Hva gjode Levon, synes du, som var lovende?
Synes han viste vilje til å utfordre 1 mot 1 med fler anledninger. Dette er ikke akkurat noe som har vært vanlig i FFK den siste tiden. Skal dog ikke påstå det var noen stor kamp, men noen lovende takter var det.
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 17 mar 09, 08:40
Endret: 17 mar 09, 08:42
Endret av: kanogvetalt
Hva gjode Levon, synes du, som var lovende? Hva med Wallace? Han leverte vel kanskje en av sine absolutt dårligste kamper for FFK slik jeg så det - han var småtrist på venstresiden og nærmest helt ubrukelig på høyresiden.
Det er begrenset hva enkeltspillere kan få til mot lag, men jeg syntes levon viste seg som en god kantspiller med fart, gode innlegg og evne til å utforde en mot en. Wallace syntes også gjorde en helt ok kamp.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Spesielt denne Levon Pappsvingen syntes jeg viste lovende takter. Eneste som leverte under pari var vel Martinsen
Nå er jo heller ikke Wallace noen spiller som skal brukes på høyresiden. Man kan ikke skyte wallace fordi han stiller opp for laget og spiller høyreback pga. mange skader. Dette var avtalt på forhånd med Grønis, og Wallace sa ja til å gjøre jobben. Alternativet var å sette ned Ramberg, men dette var ikke noe man ønsket. Altså: Ingen grunn til kritisere Wallace for jobben han gjorde på høyreback. Men at han var svak på venstresiden også er det liten tvil om. Levon ble omtalt som en fryktelig rask spiller, det har jeg enda til gode å se. Men så er det heller ikke hans feil dersom dette har blitt hauset opp. Ellers ikke så mye å si om prestasjonen verken spesielt god eller dårlig.
Lasse Staw på rundens lag i Dagbladet.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av jambo
Levon ble omtalt som en fryktelig rask spiller, det har jeg enda til gode å se.
Du så med andre ord ikke 3-0 målet mot Lago?
Altså: Ingen grunn til kritisere Wallace for jobben han gjorde på høyreback. Men at han var svak på venstresiden også er det liten tvil om.
kanogvetalt skrev at den eneste som presterte under pari var Martinsen. Da lurer jeg på hvilke briller han hadde på, ettersom Wallace - på venstre - var langt svakere enn jeg forventet (altså pari, i min bok, altså). Så det var i og for seg ikke noen stor kritikk, mer en skuffelse fordi selv om jeg iofs ikke hadde store forventninger til Wallace på høyresiden, men trodde han skulle prestere bedre enn han gjorde, for han viste seg å være veldig, veldig "enbent". ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Flemastro
Levon ble omtalt som en fryktelig rask spiller, det har jeg enda til gode å se.
Du så med andre ord ikke 3-0 målet mot Lago?
Haha, så fordi han var fryktelig "rask" og løp forbi en spiller i den kampen så er han fryktelig rask?
Må si jeg synes han så særdeles middelmådig ut når det gjelder fart! Han slet jo med alle løpedueller han var i og det forsvaret til Bodø er ikke av de raskeste... Han skal få et par kamper til, men om hurtigheten er hans store forse, da er jeg alvorlig bekymret...
Det eneste som er helt sikkert er at Levon Pachajyan har bra fart. Om han har noe annet i tillegg, det gjenstår å se. Han gav et inntrykk av å være en spiller som enten er dritgod eller dritdårlig i en kamp, altså en som varierer kraftig i prestasjonene. Mot Bodø/Glimt var han i hvert fall fryktelig svak.
En som enten er fryktelig svak eller god er vel ikke akkurat det vi trenger når vi i tillegg starter med Raymond på andre sia.. Der er det jo akkurat samme problemet! Når de da er fryktelig svake på en gang blir det tungt å vinne kamper.
Kan vel ikke akkurat si noen av dem var gode i helga
Håper Barsom blir klar fort!
Pluss at vi har en Ramberg som funker på kanten i form og! Så vi har jo valg der.....
Jeg er mest nervøs for de bakre rekker akkurat nå! Syns vi kunne prøvd oss på Askar jeg da... Lokal potet, men dog ikke til enhver pris....
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Askar er vel skadet for tida?
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 17 mar 09, 16:15
Endret: 17 mar 09, 16:23
Endret av: keiko99
nei ikke etter det jeg har hørt for den skaden skulle ikke være så alvorlig
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 17 mar 09, 16:42
Endret: 17 mar 09, 16:43
Endret av: Patrioten
Både Amin Askar og Vladan Grujic har i dag blitt vurdert av det medisinske apparatet til Moss Fotballklubb.
De som fryktet langvarige skader kan nå puste lettet ut - begge rekker seriestart. Amin Askar forlot banen etter få minutter i kampen mot Sandefjord grunnet en lyskestrekk.
Men hva er egentlig status på PAC og Agims skader, noen som vet?
Agim er meldt seg klar til godset
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Holters
Det eneste som er helt sikkert er at Levon Pachajyan har bra fart. Om han har noe annet i tillegg, det gjenstår å se. Han gav et inntrykk av å være en spiller som enten er dritgod eller dritdårlig i en kamp, altså en som varierer kraftig i prestasjonene. Mot Bodø/Glimt var han i hvert fall fryktelig svak.
Kanskje han er broren til Brian West?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914