Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor er støtten fra Spillerinnvest?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 mar 09, 21:59
Endret: 09 mar 09, 22:07
Endret av: Patrioten

Nå som FFK sliter med skader og stallen ser svakere ut enn noen gang, trengs det forsterkninger og de som kan hjelpe til med dette er Spillerinnvest, men hvor er de?

De trenger ikke kjøpe, kanskje leie, to, tre stk det hadde holdt, siden de skadede spillerne er klare om noen måneder.

Det eneste de har hjulpet til med hitil, er vel kun leieavtalen Everton og kjøper av Borges.

Hva synes dere andre, bør de åpne pungen mer

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 09 mar 09, 22:41

Vi skal vel ikke klage.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 09 mar 09, 22:46

Synes spillergruppa bør ordne opp i dette sjøl.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 10 mar 09, 09:29

Helt klart åpne lommeboka litt...

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 10 mar 09, 09:55

Er det lurt å dish'e ut penger hver gang vi møter litt motbør?

Hvor mye er det å tjene på å leie inn spiller på kort sikt som ikke kjenner systemer ol?

På lengre sikt er det selvfølgelig fint å ha dekket opp plassene med flere gode spillere, der her jeg mer sans for å bruke penger..

GÅ SJÆL RHINO!

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 11 mar 09, 00:53

Jeg er evig takknemlig for spillerinvest, men det er Høili selv som satt forventninge med å si at de fleste pengene fra Tarik salget skulle brukes, og at han ønsket seg flere forsterkninger før denne sesongen.
Det får meg til å lure på om at spillerkjøp har havnet i ett vakum etter Karlsen sin avgang.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 11 mar 09, 11:20

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg er evig takknemlig for spillerinvest, men det er Høili selv som satt forventninge med å si at de fleste pengene fra Tarik salget skulle brukes, og at han ønsket seg flere forsterkninger før denne sesongen.
Det får meg til å lure på om at spillerkjøp har havnet i ett vakum etter Karlsen sin avgang.

Kan jo muligens ha noe med finanskrisen å gjøre også? Vi kan gå utfra at også gutta bak spillerinnvest har tapt en del penger de siste mnd. Ikke like lett å åpne lommeboken da.

I det siste har vi også sett at spillere fra tippeligaen flopper i utlandet. Ergo er det en dårligere innvestering å satse på fotballspillere.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 11 mar 09, 19:13

Kjøper jo bare stallfyll uannsett!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 11 mar 09, 20:00

Opprinnelig postet av Tiger

Kjøper jo bare stallfyll uannsett!

Hallo!

Det er da ikke spillerinvest som bestemmer hvem som skal kjøpes på egenhånd? Klubben går til spillerinvest med sine ønsker, og deretter vurderer de økonomien i det, men vurderer ikke spilleren sportslig.

Synes temaet er noe søkt da den største utfordringen er å lønne spillerne. Dessuten mener jeg at ett scenario der FFK er en middelhavsfarer i TL som satser på egne unge spillere er helt ok.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914