FFK-Kongsvinger (8. mars. kl16:00 Østfoldhallen)
Noen som kommer inn på bortekampskortet til sumo?
noen som får sett kampen på sumo? Jeg har tidligere betalt for bortekamp, trenings og cupkamp billett til kr 399 og skal da ha tilgang til kampen i dag, men den kommer ikke opp. Noen som har samme problem?
jeg har samme problem, har betalt selv men nada bilde her
ikke noe problem med bilde her. men jeg har gitt opp Internet Explorer....
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
ikke noe problem med bilde her. men jeg har gitt opp Internet Explorer....
har du bortekamp billetten til kr 399? eller har du løst billett for kun denne kampen?
sente en mail til tv2 og kampene som gjelder er kun bortekamper
Herregud så svake vi er. Dette er skremmende en uke før seriestart.
hvordan spiller de? ifølge live på f-b.no har dem hatt oen få sjanser
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av ffk-4ever
sente en mail til tv2 og kampene som gjelder er kun bortekamper
Det er ikke det FFK's hjemmeside reklamerte med; bortekamper, trenings- og cupkamper. Hvis du vil se FFK - Kongsvinger kan du velge mellom kampbillett til kr 99,- eller bortekampbillett pakka til kr 399
sente denne linken der til tv2 og får se hva de svarer.
Pachajyan virker kvikk i følge samme live, men men vet ikke jeg :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Nå fungerer det. De hadde visst noen tekniske problemer med Fredrikstad kortet
nå virker det hos meg etter 40 min!!!!!!!!!!!
Levon virker jo veldig rask, men kan virke som om han er litt veik i duellspillet synes jeg.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Skremmer meg litt det jeg har sett...... dårlig med presise passnnger, dårlig oppspill. Det er greit at Kongsvinger ikke er spesilet bra motsatand, men jeg synes dette er for dårlig.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Her var bildet 3 min. etter lyden, håper det blir bedre etter pausenå virker det hos meg etter 40 min!!!!!!!!!!!
Synes ikke de virker særlig tente. I tillegg virker det som de ikke helt vet hva de skal gjøre med ballen når de får den. Lite plan over spillet synes jeg også det er. Forsvaret virker noe rufsete, og jeg er heller ikke trygg på Staw baki der. Men tror vi vinner med ett mål eller to alikavæl.
Når det er sagt synes jeg kvaliteten (selv med 1300kbit) er helt horribel hos Tv2 Sumo. Nå har jeg koblet pc til en 40" LCD dog. Men spesielt under panoreringer er det bare grums. En helt utrolig nedtur, kvalitetsmessig, fra i fjor. Håper dette bidrar til at færre folk velger å legge igjen penger hos de som selger web-løsninger, og heller bruker penger på å reise på bortekampene. Jeg skal ihvertfall ikke abbonere på en tjeneste som leverer så dårlig kvalitet. Sukk
Alltid FFK!
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 08 mar 09, 16:57
Endret: 08 mar 09, 16:58
Endret av: hasse33
Molde spiller mot Ålesund, Rosenborg mot Viking og Stabekk mot Valerenga i dag.......dette er jo bra matching for oppstart neste uke. Vi har spilt mot et portogisisk 3 divisjonslag og nå Kongsvinger som så vid klarte seg i Addeco`n i fjor.
Skeptisk !!!!!
Kan virke som Kongsvinger er mer enn nok for oss desverre
Dårlig bakover ved scoringen til Kongsvinger..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914