Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør bli kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 05 mar 09, 09:42

Var blant dem som kappet hodet av Wehrman etter oppførselen ifjor. Men er alikevel av den oppfatning av at han bør få en ny sjanse. Wehrman hadde sin beste fotballsesong i Norge med det røde bindet rundt armen og gikk foran i kampene. Visekaptein ser jeg helst Barsom. Ser at fb spekulerer i Ramberg. Vel en kaptein bør vel være rimelig sikker på laget....

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 05 mar 09, 09:47

Hva med Gashi?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 mar 09, 10:54
Endret: 05 mar 09, 15:37
Endret av: Holters

Ramberg virker logisk med tanke på at han også er "spillernes talsmann" eller hva rollen hans heter, men ellers er jeg enig i at en kaptein bør være rimelig fast på laget.

Dersom Kasey Wehrman er diskvalifisert grunnet utenomsportslige begivenheter, så utpeker Abgar Barsom seg som det naturlig valget. I det hele tatt synes jeg han er det mest naturlige kapteinsemnet i hele stallen, så min stemme går til ham.

Deretter blir det en drakamp mellom Ramberg og Ophaug. Et vagt spørsmålstegn ved Gashi.

Noen andre kandidater ser jeg rett og slett ikke. Jeg tipper Patrik Gerrbrand havner i en lignende kategori som Kasey, da han neppe har planer om å forlenge kontrakten. Noe stort kapteinsemne er han uansett ikke.

Czwartek kan gjerne være visekaptein som takk for lang og tro tjeneste, men heller ikke han er noe typisk kapteinsemne. :)

Ellers synes jeg det er bra at FB tar tak i dette. Jeg stilte selv spørsmålstegn med kapteinsrotet i de siste treningskampene. I forrige kamp var jo Ramberg kaptein selv om Kasey var på banen, og Czwartek i treningskampen før det. Det fant jeg bemerkelsesverdig, så det lå liksom i kortene at noe var i gjære.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 mar 09, 11:05

Hva med Patrick, som var kaptein, hvorfor er ikke han aktuell lenger?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 05 mar 09, 11:35

Opprinnelig postet av Patrioten

Hva med Patrick, som var kaptein, hvorfor er ikke han aktuell lenger?

Har vel sikkert med at på den tiden han var kaptein var ikke Barsom, Wehrman og Ophaug i klubben. I mangel på noe bedre tror jeg man foretrakk Gerrbrand.

Jeg synes Wehrmann skal fortsette som kaptein, med Barsom som visekaptein. (Har forresten Kvisvik evner som kaptein?)

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 05 mar 09, 15:22

Vanskelig å ta stilling til kapteinsspørsmålet utenfra. Wehrman har utvilsomt fighteregenskapene på plass, han er en sikkelig hærfører i kampens hete. Jeg synes det må veie tungt.

Barsom har en vanvittig flott sportslig innstilling, mer ro over seg enn Wehrman, og har helt klart masser av vinnervilje. Men min personlige synsing er at Werhman bør være forstevalget.

Ramberg ser ut til å være en utmerket tillitsmann for troppen, men kapteinstype er han vel ikke? Eller har gutten flere egenskaper enn hva som synes utad? Hva han har er rutine og en viss tyngde som FFK spiller. Men han er ikke min kandidat.

Hvis Kvisvik hadde vært en kapteinstype så hadde man vel sett spor av det tidligere i karrieren, kanskje?

Gashi tror jeg bør få lov til å bruke mest mulig krefter på det han kan best, nemlig å løpe som en rastløs duracellkanin og plage vettet av motstander. Tror den rollen vanskelig kan kombineres med å skulle være lagkaptein samtidig. Da byr Wehrmans rolle i laget mer på muligheten til å holde oversikt over styrkene i strid.  

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 05 mar 09, 15:44
Endret: 05 mar 09, 15:45
Endret av: madcow

Det mest naturlige (i mine øyne) må egentlig være Barsom. Han opptrer ordentlig både på og utenfor banen... Samtidig har jeg inntrykk av at han har gode sportslige egenskaper, et behersket sinn og en stor "kjemper" som klarer å "få med seg" andre spillere.

Lurer på om Kasey klarer å akseptere å være "visekaptein", han er iallefall mitt andrevalg - selv om han viste seg sterk så tror jeg fortsatt barsom er sterkere leder.

Ja Rekti...

- FFK / LFC / Østsiden -

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 05 mar 09, 16:23

Barsom bør bli kaptein...

Han har alle egenskaper som en god kaptein skal ha..

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 05 mar 09, 16:45

Kvisvik er vel ikke den store kapteinstypen og han er kansje litt for hissig til tider

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 05 mar 09, 16:47

Problemet med Barsom er at han legger seg ned, griner og overspiller så si hver eneste situasjon han er oppi :

Men alikevel:

1. Kaysey, 2. Barsom, 3. Gashi, 4. Opphaug.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 05 mar 09, 17:40

Ser ikke på Gashi som noen kapteinstype. Virker til tider litt for sytete/grinete på banen til å være kaptein.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 05 mar 09, 19:28

Som man får beskjed om på FM er det ikke gunstig for den spilleren som er kaptein hvis han blir vraket. Jeg tror ikke det akkurat høyner sjansen for at Kasey blir her utover, så får det være et spørsmål innad i klubben hvorvidt det er viktig eller ikke.

Personlig håper jeg på Abgar Barsom. Han virker taktisk klok, går godt overens med treneren og mennesker generelt, er et godt forbilde utad for klubben(og da spesielt for unge) og var hvertfall i fjor en av våre bedre spillere. Bla. hans oppførsel når han fikk rødt kort styrker vel i mine øyne hans kandidatur.

1. Abgar Barsom. 2. Kasey Wehrman 3. ?

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 05 mar 09, 20:30

Opprinnelig postet av Lemmy

Bla. hans oppførsel når han fikk rødt kort styrker vel i mine øyne hans kandidatur.

Helt enig. Eksemplarisk oppførsel...

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 mar 09, 11:02

Ny kaptein er avgjort.. Det ble barsom

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 mar 09, 11:06

Det tar nok Kasey pent...NOT!!!

Heia FFK

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 07 mar 09, 11:07

Det virker for meg som at klubben gjør alt de kan for IKKE å få beholde Kasey.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 mar 09, 11:19

Opprinnelig postet av solano2

Takk og pris. Bare å bli kvitt han så fort som mulig.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 mar 09, 13:35

At det går ann.. Gi nå mannen en mulighet til å komme tilbake med blanke ark da. Kasey i form er en av de viktigste spillerene vi har...

Heia FFK

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 07 mar 09, 15:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av solano2

Takk og pris. Bare å bli kvitt han så fort som mulig.

Ja, det er smart. Da får klubben hente inn en defensiv midtbanespiller som er like bra først. Ikke kom og si at Elvestad er i nærheten, for det er han jaggu ikke.

Jeg tror Kasey tar dette pent, og tipper vi får se en heltent og meget god Kasey i år.

Tydelig at du har lagt Kasey for hat hvertfall. Hva med å komme seg videre fra striden i fjor? Håper ikke resten av supporterne til FFK tenker som deg. Undecided

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til: 07 mar 09, 15:36

At resten av FFK-supporterne tenker slik tror jeg ikke.  Selv foretrekker jeg at vi forlenger med Kasey, Abgar og enkelte av de andre bosmann-spillerne.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914