Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør bli kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til: 07 mar 09, 15:36

At resten av FFK-supporterne tenker slik tror jeg ikke.  Selv foretrekker jeg at vi forlenger med Kasey, Abgar og enkelte av de andre bosmann-spillerne.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 mar 09, 16:03

Kasey er en god og (iallefall) nå viktig spiller for FFK.

Likevel må jeg si at bl.a episoden i fjor da han ble utvist mot ODD og demonstrerte på en barnslig måte, ikke akkurat vise de rette "kaptein kvalitene." Tror nok at barsom har bedre holdninger ang oppførsel osv  for laget, sjøl om han mangler Kasey sin "fandenivoldshet"

Det beste hadde vært en med begge disse egenskapene, men de vokser ikke på trær.Smile

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 07 mar 09, 17:46

Yes, det perfekte valget..Smile

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 mar 09, 17:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, det er smart. Da får klubben hente inn en defensiv midtbanespiller som er like bra først. Ikke kom og si at Elvestad er i nærheten, for det er han jaggu ikke.

Jeg ser heller at klubben satser på å utvikle egne unge spillere som Elvestad, ved å gi dem tillit, enn å satse store deler av lønnsbudsjettet på halvgamle leiesoldater med for stort ego. Ganske sikker på at Wehrman er historie som FFK spiller til sommeren.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 mar 09, 19:52

Ja, gi de tillit så vi ikke blir et stabilt topplag...smart!!! Ingen i FFK er i nærheten av Kasey som def. midtbane spiller. Med Kasey  på banen vil vi også se Gashi blomstre på ny som i fjor vår...

Heia FFK

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 mar 09, 20:56

Hva tror du er mest langsiktig?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 07 mar 09, 22:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det mest langsiktige hadde vel vært og stilt opp med hele jr-laget pluss Staw, Elvestad, Shabani, Trulsen og Thomassen.

Nei, sleng Kvisvik, Ramberg, Wehrman, Czwartek, Ophaug og Barsom på dør. Fysj og føy, de er jo alle over tredve år.

Ja, jeg er enig i at Wehrman oppførte seg som en bleieunge i fjor. Men for helvete, han holder høy tippeligaklasse. Jeg vil fortsatt påstå at han er Tippeligaens beste defensive midtbanespiller. Elvestad viser også lovende takter. La han få lov til å vise det, han får garantert sine sjanser allerede i år. Da er det opp til ham å gripe dem. Hvis Wehrman fortsetter klaginga si i offentlighetens lys synes jeg klubben bør prøve å kvitte seg med han, men jeg synes han har tatt seg selv i nakken og beklaget sin barnehageoppførsel.

At du ikke under noen omstendighet vil glemme og tilgi det Wehrman gjorde i fjor får være din sak, men FFK med og uten Wehrman på banen er forskjellen på topp 5 og under midten på tabellen. All statistikk viser det. Hva vet jeg, godt mulig han er på vei ut porten etter denne sesongen. Det kommer helt an på om han er villig til å fire på lønnskrava sine.

Jeg synes treneren/klubben har gjort et klokt valg ved å gi kapteinsbindet til Barsom, han er en flott fyr på alle måter. Jeg synes Wehrman bør bli visekaptein. Ophaug, Gerrbrand og Ramberg fungerer nok også som "kapteiner" på hver sin måte innad i gruppa.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 08 mar 09, 09:35

For Tippeligalaget FFK er en blanding av ungt og gammelt eneste løsning. Og det har vi nå. .Klubbens mål er jo å etablere seg i toppen av Tippeligaen. Det kan vi glemme om vi skal bruke ung-gutter som langt fra holder TL-nivå. Det er ikke nok å være ung og lokal for å få spille på laget. Tro det eller ei, men fotball er faktisk en konkurranse-idrett.

Om FFK går bort fra målsettningen, ja da kan vi gjerne stille med halve juniorlaget og spare masse penger på lønninger til det du kaller "halvgamle" spillere. Det er bare det at gjør vi det så "sparer" vi oss sannsynligvis nedover i divisjons-systemet også... 

Langsiktig mål å strekke seg etter det....

Spørsmål: Hvem vil du ha bort og hvem skal erstatte disse?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 08 mar 09, 09:44

Opprinnelig postet av HotDream

Spørsmål: Hvem vil du ha bort og hvem skal erstatte disse?

Godt spørsmål..? Virker som kanogvetalt ikke kan og vet alt allikevel..Wink

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 08 mar 09, 10:30

Rart å vrake Kasey etter min mening.

Men Abgar er det beste valget etter Kasey.

Dumt å bytte kaptein vært år..

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mar 09, 20:32

Stemmer det at Kasey mistet kapteinsbindet pga at han har sloss med Patrik Gerbrandt?

Er det derfor Gerbrandt er ute ned annsikt skade?

Noen som vet?

Heia FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 mar 09, 20:42
Endret: 08 mar 09, 20:47
Endret av: Patrioten

Har det gått så hardt for seg

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til: 08 mar 09, 20:59

Opprinnelig postet av Lex

Stemmer det at Kasey mistet kapteinsbindet pga at han har sloss med Patrik Gerbrandt?

Noen som vet?

Gerrbrandt har brudd i kinnbeinet og blir kanskje ute mange uker. Har han sloss med Kasey?? så er jo det en skandale...!!!

Murrer det mye i troppen om dagen??

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06

Lagt til: 09 mar 09, 08:43

Opprinnelig postet av Lex

Noen som vet?

Det kan virke som det er noe i disse ryktene ja!

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 09 mar 09, 09:17
Endret: 09 mar 09, 09:19
Endret av: Jens G Best

Nå ja... Jeg vet ikke det ene eller det andre, selv om jeg ikke ser bort ifra at voksne folk sloss i full overbevisning.

Men jeg konstaterer at Demokraten i den samme artikkelen bedriver sensasjonsjournalistikk på sitt værste.

"En videosnutt i FB-regi fra treningsleiren i Portugal, har også skapt oppstyr. En snutt som viser FFK-treneren i en ytterst uvanlig utagerende og underlig opptreden på treningsfeltet."

Om det er den samme videoen som jeg har sett, så observerte jeg en kontrollert voksen mann i et hissig øyeblikk. I min bok en helt akseptabel oppførsel mellom engajserte kolleger i en prestasjonsgruppe. Om Demokraten mener dette er helt ute av sin plass, så vil jeg heller spørre om ikke dette er grunnen til at det gått ad dundas med Demokraten de siste årene? Det må bli vanskelig å gjøre en skikkelig jobb om alle må krabbe for ikke å stange i taket...

Svaberget for alltid!

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 09 mar 09, 16:41

Håper dette stemmer da. Jeg ble litt lettet nå:) Skulle tatt seg ut om de hadde sloss så det hadde blitt kinnbein brudd.

Regner med at det kommer en ny artikkel til onsdag i Demokraten.

http://www.f-b.no/article/20090309/FFK/67998098/1220/NYHET

Heia FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914