Før kamp: Bodø/Glimt - FFK (1. serierunde)
Før kampen-analyse på ffksupporter.net:
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1648
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Tipper følgende starter i 4-5-1 grunnet skader og annet tullball:
Lasse Staw
Pål André Czwartek, Raio Piiroja, Vidar Martinsen, Wallace Pereira
Levon Pachajyan, Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik
Éverton
Thomassen kan trekke det lengstre strået på venstre kant, men jeg tror Kvisvik får sjansen ettersom Thomassen har hatt et par relativt svake treningskamper på rad med dårlig touch, nervøsitet, litt sykdom, osv. FFK vil i så fall stille med to kanter som bidrar null defensivt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Staw
Czwartek
Piiroja
Martinsen
Pereira
Ramberg (C)
Gashi
Wehrman
Kvisvik
Everton
Tegstrøm
Jeg hadde også håpet på Tegström, men tror nok ikke det kommer til å skje.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Enig i Kvisvik, treningskampene synes jeg han har vist ro og evner til å holde på ballen og skape noe. Thomassen har slippet den for lett og gjerne til feil mann. Dessuten er SuperRay kanskje i bedre fysisk form enn han har vært i klubben. Bortekamp på kunsgress taler kanskje i mot men tror han også er veldig sulten på vise seg frem i år og trygge fremtiden sin.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 13 mar 09, 08:22
Endret: 13 mar 09, 08:24
Endret av: keiko99
Jeg leger alltid inn hvem som er dommer, men på den nettsiden jeg har brukt finner jeg ikke for 2009 enda, men om noen har andre sider så send en pm da og legg ut hvem som er dommer i denne kampen
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Forøvrig et bilde av dakta. (Noen som har et bedre bilde?)
Måtte bare vise det sexye "nettpartner"-merket. Utrolig irriterende og stygt på en hvit og rød drakt.
kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det
Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.
godt det ikke bare er jeg som er pesimist. har ikke trua i år jeg heller. trur det blir mye utenomsportslig som påvirker spillerne.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 14 mar 09, 09:10
Endret: 14 mar 09, 09:11
Endret av: fredrikstadpatriot
... og nå er jaggu Pål Andre skada også....
Nå er Abgar, Gardar, Patrik, Jan Tore og Pål Andre ute da.. liker ikke dette her!!
Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Nå går det på skinner....
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
Skadede spillere:
Pål-André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Abgar Barsom og Gardar Johannsson.
Heldigvis er tre av dem forsvarsspillere. Pr nu har vi ikke en eneste høyreback! Agim Shabani vil vel spille der da. Men hva om/når han blir skadet feks? Skal vi da trekke Ramberg ned på backen? Evt Elvestad?
Prøver å sette opp en kamptropp:
Lasse Staw
Agim Shabani - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace Pereira
Kasey Wehrman
Hans Erik Ramberg - Ardian Gashi - Raymond Kvisvik
Everton - Dominic Adiyiah
Førsteelleveren er jo grei nok, men hva med benken tro?
Erik M. Bråthen
Joachim Thomassen
Martin Elvestad
Levon Pachajyan
Andreas Tegström
Michael Trulsen
Jada, da har vi ikke flere spillere i A-lagstroppen. Vi må ha flere forsvarsspillere i troppen. Hvem av jr-spillerne blir tatt med oppover? Noen som har bedre peiling enn meg som vet det? Grönhagen/FFK har jo sagt at de skal dra oppover med 16+2 spillere. Den benken som jeg har satt opp inneholder ikke en eneste forsvarsspiller, kun Thomassen som kan brukes på venstre back.
Dette ser tynt ut.
Opprinnelig postet av Solheim
kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det
Dessverre ikke...
Var det ikke flere som skrøt av treningsopplegget til Grønnis, at det ville bli nindre skader?
Nei, Grønnis her har du gjort bort dei
Med trioen vidar, raio og agim bak blir det dessverre mye måk og mæl imarra. Wallace er den i 4ern bak som besitter roen, samt har føtter han kan bruke til mer enn å pælme ballen avgårde(spissformulert). Hva med thomassen som hback? Ingenting som antyder at det skulle vært et dårlig valg-gutten har jo imponert på vback-vil han da ikke imponere ennå mer på "riktig" back all den tid han er høyrebent?
Håper på denne 11ern:
staw
thomassen martinsen piiroja wallace
ramberg gashi wehrman kvisvik
everton adiyiah
benk: braathen, shabani, elvestad, armenern, tegstrøm, trulsen.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Tipper vi kommer til å spille 4-5-1:
Staw
Shabani - Martinsen - Piiroja - Wallace
Ramberg - Gashi - Wehrman - Thomassen - Kvisvik
Everton
Opprinnelig postet av bateman
Hva med thomassen som hback? Ingenting som antyder at det skulle vært et dårlig valg-gutten har jo imponert på vback-vil han da ikke imponere ennå mer på "riktig" back all den tid han er høyrebent?
Thomassen er ekstremt VENSTREbent. Han er vel like god med høyrebenet som Piiroja er til å dra overstegsfinter.. Nå må du nok følge bedre med.
Nå er det nok skader synes jeg. Håper at Gerrbrand, Gardar og Czwartek er fort tilbake på banen igjen. Abgar og Opphaug må vi nok vente en stund til blir klare dessverre.
Jeg tipper at dette blir de 11 som starter i morgen:
Lasse Staw
Agim Shabani Raio Piirjoa Vidar Martinsen Wallace Fernando Perreira
Hans Erik Ramberg Ardian Gashi Kasey Wehrman Raymond Kvisvik
Éverton Santos Da Costa Dominic Adiyiah
"Blir ille nervøs av det greine her jæ"
Opprinnelig postet av Patrioten
Var det ikke flere som skrøt av treningsopplegget til Grønnis, at det ville bli nindre skader?
Nei, Grønnis her har du gjort bort dei
Det der blir bare tull å si. Abgar Barsom ble skadet i kampsituasjon i en duell, umulig noe å klandre Grönhagen for. Patrick Gerrbrand ble skadet i kampsituasjon i en duell, men det burde vært funnet ut mye tidligere. Umulig å klandre Grönhagen for, kun det medisinske apparatet. Jan Tore Ophaug ble skadet i kampsituasjon i en duell, umulig å klandre Grönhagen for.
Gardar Johannsson har tidligere hatt en strekk i låret, samtidig som det er den vanligste skaden blandt fotballspillere. Pål Andrè har vel samme skaden, og fikk den pga. dårlig underlag. Disse to kan selvfølgelig Grönhagen muligens klandres for, men det blir veldig vagt å mene at det er hans skyld.
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914