Barsom mister seriestarten
Mötet med förra klubben slutade inte som Abgar Barsom tänkt sig. Utbytt i halvtid med ett skadat ledband.
- Jag blir nog borta sex-åtta veckor, säger han till http://www.na.se/artikel.asp?intId=1449388
Jævla dumt at han spilte resten av omgangen etter å ha fått den smellen. Er ingen ekspert på slike skader, men det kan umulig ha gjort skaden bedre!
Han er tilbake før, garantert...
Liker Barsom, men må innrømme at han er nok litt primadonna...(sytete)
---------------------------
Heia FFK
Martin
Ble medlem: 23 sep 06
Lagt til: 14 feb 09, 23:55
Endret: 14 feb 09, 23:55
Endret av: Martin
Da blir det joakim og raymond på sidene da går bra det og.
Hvis han har strukket leddbåndene i kneet kan det være alvorlig hvis det ikke tas på alvor. Om man ikke behandler det ordentlig kan det bli en varig svakhet i kneet som kan føre til skader på bla. menisk og korsbånd.
Det kommer egentlig helt an på hvor hard vridningen var hvor lenge han blir ute. Var det bare en liten vridning og en liten strekk på båndene pleier det å ta 4-6 uker. En litt større vridning vil nok si som Barsom sier 6-8 uker med alternativ trening som sykling, styrke, bevegelighet og koordinasjon.
Så er det bare å håpe at det ikke var såpass alvorlig at det var korsbåndet det gikk utover, for da kan det fort ta enda lenger tid.
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Opprinnelig postet av Martin
Da blir det joakim og raymond på sidene da går bra det og.
Dette var kjedelig. Abbe har vel kanskje vært vår beste spiller til nå i treningskampene.
Tipper midtbanen blir noe slik;
(Fra venstre) Kvisvik, Gashi, Wehrman, Ramberg (Borges).
Vi har dårlig dekning her. Er vel kun Thommassen som holder mål blandt reservene. Elvestad på høyre blir feil for meg.
tgtgtgtg
Ble medlem: 28 des 08
Lagt til: 15 feb 09, 12:39
Endret: 15 feb 09, 12:40
Endret av: tgtgtgtg
TV-2 mente han kunne miste seriestarten. Får håpe det stemmer at det er sånn. Da er det ikke så ille
«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK
Barsom er ute fem, seks uker, han har fått leddbåndskade i kneet.
FB:
Nå er det også klart at Abgar Barsom, som fikk en kneskade i treningskampen mot Örebro, blir ute i åtte uker. Dermed misser han seriestarten og den første måneden av tippeligaen denne sesongen.
Virker som om det var en ganske alvorlig strekk i leddbåndene han fikk, ettersom han etter en-to uker fortsatt går med krykker. Opptreningsperioden for en slik skade er jo som regel 6-8 uker, så vi får håpe han begynner med det snart.
Skumle, sånne saker i kneet...
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
- Hvordan ber din egen situasjon i øyeblikket. Jeg tenker på skaden.
- Den er veldig uviss. I øyeblikket går jeg med krykker og støtteanordninger. Jeg kaste krykkene etter syv uker. Da får vi se. Det betyr at jeg i best6e fall kan begynne å røre på meg i slutten av mai måned. I verste fall må jeg legge meg på operasjonsbordet. Da kan brått hele sesongen være spolert. Men jeg er optimist og håper det beste sier han til http://www.demokraten.no/ffk/article4183404.ece
Dette lover ikke bra
Til fotbolldirekt.com sier Barsom at han håper på et comeback i mai og at han regner Rosenborg og Stabæk som de største gullfavorittene i år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914