Husk meg
Brukernavn
Passord

Barsom mister seriestarten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 feb 09, 21:16

Mötet med förra klubben slutade inte som Abgar Barsom tänkt sig. Utbytt i halvtid med ett skadat ledband.
- Jag blir nog borta sex-åtta veckor, säger han till http://www.na.se/artikel.asp?intId=1449388

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 14 feb 09, 21:30

Jævla dumt at han spilte resten av omgangen etter å ha fått den smellen. Er ingen ekspert på slike skader, men det kan umulig ha gjort skaden bedre!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 14 feb 09, 22:54

Han er tilbake før, garantert...

Liker Barsom, men må innrømme at han er nok litt primadonna...(sytete)

---------------------------

Heia FFK

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 14 feb 09, 23:55
Endret: 14 feb 09, 23:55
Endret av: Martin

Da blir det joakim og raymond på sidene da går bra det og.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 15 feb 09, 07:46

Hvis han har strukket leddbåndene i kneet kan det være alvorlig hvis det ikke tas på alvor. Om man ikke behandler det ordentlig kan det bli en varig svakhet i kneet som kan føre til skader på bla. menisk og korsbånd.

Det kommer egentlig helt an på hvor hard vridningen var hvor lenge han blir ute. Var det bare en liten vridning og en liten strekk på båndene pleier det å ta 4-6 uker. En litt større vridning vil nok si som Barsom sier 6-8 uker med alternativ trening som sykling, styrke, bevegelighet og koordinasjon.

Så er det bare å håpe at det ikke var såpass alvorlig at det var korsbåndet det gikk utover, for da kan det fort ta enda lenger tid.

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 15 feb 09, 10:20

Opprinnelig postet av Martin

Da blir det joakim og raymond på sidene da går bra det og.

Dette var kjedelig. Abbe har vel kanskje vært vår beste spiller til nå i treningskampene.

Tipper midtbanen blir noe slik;

(Fra venstre)   Kvisvik, Gashi, Wehrman, Ramberg (Borges).

Vi har dårlig dekning her. Er vel kun Thommassen som holder mål blandt reservene. Elvestad på høyre blir feil for meg.

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 15 feb 09, 12:39
Endret: 15 feb 09, 12:40
Endret av: tgtgtgtg

TV-2 mente han kunne miste seriestarten. Får håpe det stemmer at det er sånn. Da er det ikke ille

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 09, 13:22

Barsom er ute fem, seks uker, han har fått leddbåndskade i kneet.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 19 feb 09, 20:24

FB:

Nå er det også klart at Abgar Barsom, som fikk en kneskade i treningskampen mot Örebro, blir ute i åtte uker. Dermed misser han seriestarten og den første måneden av tippeligaen denne sesongen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 07 mar 09, 22:41

Virker som om det var en ganske alvorlig strekk i leddbåndene han fikk, ettersom han etter en-to uker fortsatt går med krykker. Opptreningsperioden for en slik skade er jo som regel 6-8 uker, så vi får håpe han begynner med det snart.

Skumle, sånne saker i kneet...

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mar 09, 06:45

- Hvordan ber din egen situasjon i øyeblikket. Jeg tenker på skaden.

- Den er veldig uviss. I øyeblikket går jeg med krykker og støtteanordninger. Jeg kaste krykkene etter syv uker. Da får vi se. Det betyr at jeg i best6e fall kan begynne å røre på meg i slutten av mai måned. I verste fall må jeg legge meg på operasjonsbordet. Da kan brått hele sesongen være spolert. Men jeg er optimist og håper det beste sier han til http://www.demokraten.no/ffk/article4183404.ece

Dette lover ikke bra

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 11 mar 09, 23:37

Til fotbolldirekt.com sier Barsom at han håper på et comeback i mai og at han regner Rosenborg og Stabæk som de største gullfavorittene i år.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914