Pressekonferanse: Fredrikstad stadion
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Denne pressekonferansen bekrefter altså at FFK vil eie stadion når lånene er nedbetalt. Dette har ikke vært avklart tidligere og jeg synes dette var en vel så stor og gledelig nyhet som seriesølvet. Nå som dette er avklart kan det hende at andre kan tenke seg å bidra med å påskynde denne prosessen.
Enig, og dette gjør det sannsynligvis lettere å få inn penger i den kommende emisjonen.
Vet du eller noen andre her inne hvor lang løpetid det er på lånene knyttet til Stadion?
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Denne pressekonferansen bekrefter altså at FFK vil eie stadion når lånene er nedbetalt. Dette har ikke vært avklart tidligere og jeg synes dette var en vel så stor og gledelig nyhet som seriesølvet. Nå som dette er avklart kan det hende at andre kan tenke seg å bidra med å påskynde denne prosessen.
Enig, og dette gjør det sannsynligvis lettere å få inn penger i den kommende emisjonen.
Vet du eller noen andre her inne hvor lang løpetid det er på lånene knyttet til Stadion?
Jeg spurte Gjerdrem om nettopp dette, da han holdt foredrag for Stjernen. Han svarte ikke konkret, men sa at vi ble nok ikke gjeldsfrie i hans levetid hvertfall.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Sentralbanksjefen? Har han kjennskap til FFKs økonomi? Eller mener du Gjeldnes?
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 19 feb 09, 22:55
Endret: 19 feb 09, 22:55
Endret av: Plankekæll
Opprinnelig postet av Per Egil
Sentralbanksjefen? Har han kjennskap til FFKs økonomi? Eller mener du Gjeldnes?
Fritt valg. Sentralbanksjefen heter Gjedrem, hverken Gjerdrem eller Gjeldnes.
Var jeg kranglete nå??
Ha ha. Mente selvsagt Gjeldnes. Heter han faktisk GJELDnes?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Kanskje han BURDE hatt jobb i bank.
Hater hat!
Opprinnelig postet av stjernengutt
Ha ha. Mente selvsagt Gjeldnes. Heter han faktisk GJELDnes?
Dårlig signal det navnet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914