Husk meg
Brukernavn
Passord

Rævslikking?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 09 feb 09, 12:57
Endret: 09 feb 09, 13:01
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Plaskesak

Kommer dette som et tilsvar på den siste tids murring? Er Anders på jakt etter supporternes gunst? Har han et behov for å kjøpe seg inn hos oss igjen?  Jeg må innrømme at jeg fikk en litt dårlig smak i munnen når jeg leste denne saken, og mener at Grønis kan ha en skjult agenda. Jeg tror TKK-affæren har skadet han, og at han febrilsk jakter på den støtte og posisjon han hadde tidligere. Blir ikke moro å være svensk FFK-trener i slutten av april, med 3 poeng og stadig påminnelse om sportssjefen som forsvant..

Jøss...Surprised

<sarkasme> Ja, det ligger nok en stor konspirasjon bak de uttalelsene der. </sarkasme>

Personlig tror jeg FFK har gjort en generaltabbe ved å kvitte seg med TKK.

Ja, det gjetta jeg at du mente, gitt. Wink

---------------------------

Hater hat!

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 09 feb 09, 15:18

Det kunne vel kansje passet med en litt mer passende tittel.     Dette er jo det samme som vi diskuterte i TKK vs Grönis tråden  

Folk tar parti etter hvem de har mest sansen for , Så r#vslikking er vel ikke riktig ord

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 09 feb 09, 15:51

Jeg hører hva som blir sagt, og respekterer at folk har en annen mening enn meg. Personlig tror jeg FFK har gjort en generaltabbe ved å kvitte seg med TKK. Selvsagt ble det en vanskelig avgjørelse å ta, når det ble valget mellom to parter de ønsket å være lojale mot. I følge meg valgte de feil, og jeg tror Grønis har et behov for å markere sin posisjon igjen, bygge opp en buffer mot trøkket som kan komme. Dette var min mening å poengtere i denne tråden. Jeg forstår ut fra respons at jeg stort sett alene om den, men syns allikevel det blir litt vel Burma å stenge tråden, slik Patrioten foreslår. Trodde kanskje det var litt av hensikten med et forum som dette; å få lufte tanker og ideer rundt laget vårt.

Personlig syns jeg du bør la saken ligge. Det var da faen til mas om ting som er historie og som selv ikke du kan gjøre en dritt med.

Jeg har også en følelse av at hensikten med denne tråden er å spre møkk. Om du synes at dette er "å lufte tanker rundt laget vårt" så deg om det.

Håper ikke det blir vanlig å åpne en tråd her på forumet hver gang en eller annen tulling finner nyheter om FFK som i tullingens øyne er "mistenkelige".

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914