Rævslikking?
Kommer dette som et tilsvar på den siste tids murring? Er Anders på jakt etter supporternes gunst? Har han et behov for å kjøpe seg inn hos oss igjen? Jeg må innrømme at jeg fikk en litt dårlig smak i munnen når jeg leste denne saken, og mener at Grønis kan ha en skjult agenda. Jeg tror TKK-affæren har skadet han, og at han febrilsk jakter på den støtte og posisjon han hadde tidligere. Blir ikke moro å være svensk FFK-trener i slutten av april, med 3 poeng og stadig påminnelse om sportssjefen som forsvant..
http://www.abcnyheter.no/node/83100
---------------------------
En konge; Tore Pedersen!
Opprinnelig postet av Plaskesak
Kommer dette som et tilsvar på den siste tids murring? Er Anders på jakt etter supporternes gunst? Har han et behov for å kjøpe seg inn hos oss igjen? Jeg må innrømme at jeg fikk en litt dårlig smak i munnen når jeg leste denne saken, og mener at Grønis kan ha en skjult agenda. Jeg tror TKK-affæren har skadet han, og at han febrilsk jakter på den støtte og posisjon han hadde tidligere. Blir ikke moro å være svensk FFK-trener i slutten av april, med 3 poeng og stadig påminnelse om sportssjefen som forsvant..
Var det noe gæernt sagt i den reportasjen da ?
Hva hadde Plaskesak sagt hvis Grønhagen hadde vært negativ ? Hadde det vært noe bedre da ?
Og i slutten av april kan faktsik FFK toppe også.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
FFK-support ble vel kåret til det beste publikum i Norge. Kanskje ikke så rart at Grønis nevner dette da?
FFK har det beste hjemmebanetrøkket i Norge og Stoke har det best trøkk i England(ifg. Sky Sport sine målinger)....kan det bli bedre! he he he...
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
vi kunne hatt noen litt mere originale sanger eller chants om du vil, så hadde det vært bare fryd og gammen. nå er det vel bare mest gammen
Grønhagen har alltid skrytt av FFK publikummet til media, så nei jeg ser det ikke som noe r*vslikking jeg hvertfall..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Han har jo alltid skrytt av publikum. Den saken kunne like gjærne vært 1 år gammel
«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK
Selvfølgelig er vi norges beste supportere! Det er en sannhet HELT uten modifikasjoner! MEN jeg stiller spørsmålstegn ved tidspunktet Grønhagen velger å lovprise klubbens trofaste fans på. Har han noen gang tidligere gått så hardt ut å skamrost oss, og gitt oss kred for jobben vi gjør? Fortsatt tror han har en skjult agenda..
En konge; Tore Pedersen!
Vel... ja. Han (og spillerene) takker publikum etter hver kamp så å si på den måten
du må da ha hatt det grusomt under den kalde krigen så paranoid du er.
Sier ikke at han ikke har rett. Å gi han litt fred hadde ikke vært så dumt. Det kan godt stemme. Men det trenger ikke å bety at det er rent dobbeltspill.
Hællæ, er du søskenbarnet til Tor-Kristian Karlsen heller ? Grønhagen har alltid skamrost fansen til FFK. Det som sto i artikkelen sa han for et år siden også.Selvfølgelig er vi norges beste supportere! Det er en sannhet HELT uten modifikasjoner! MEN jeg stiller spørsmålstegn ved tidspunktet Grønhagen velger å lovprise klubbens trofaste fans på. Har han noen gang tidligere gått så hardt ut å skamrost oss, og gitt oss kred for jobben vi gjør? Fortsatt tror han har en skjult agenda..
Selvfølgelig er vi norges beste supportere! Det er en sannhet HELT uten modifikasjoner! MEN jeg stiller spørsmålstegn ved tidspunktet Grønhagen velger å lovprise klubbens trofaste fans på. Har han noen gang tidligere gått så hardt ut å skamrost oss, og gitt oss kred for jobben vi gjør? Fortsatt tror han har en skjult agenda..
Skal vi få til noe på et lite sted som fredrikstad så må man faktisk dra i samme retning. Tidspunktet for uttalelsen er nok ikke tilfeldig, og kommer i splittende tider, men å ha en skjult agenda.. Mannen vil jo strengt talt bare det samme som vi, at FFK gjør det bra sportslig i inn- og utland.
Om du vil finne feil ved noen så gjør man alltid det om du leter godt nok, spørsmålet er bare hva du vil lete etter. Jeg foretrekker den taktisk kloke og sindige svensken som bare elsker laget og byen vår (Ghost city ). Ingen ting å betvile!
Når det gjelder rævslikking, burde han i såtilfelle kommet med skryt og smisking til toppen av ledelsen, det er jo der det er eventuelt er uenigeheter.
Denne tråden, synes jeg er dårlig gjort ovenfor Grønnis, synes denne tråden brude slettes, jo før jo bedre.
Jeg hører hva som blir sagt, og respekterer at folk har en annen mening enn meg. Personlig tror jeg FFK har gjort en generaltabbe ved å kvitte seg med TKK. Selvsagt ble det en vanskelig avgjørelse å ta, når det ble valget mellom to parter de ønsket å være lojale mot. I følge meg valgte de feil, og jeg tror Grønis har et behov for å markere sin posisjon igjen, bygge opp en buffer mot trøkket som kan komme. Dette var min mening å poengtere i denne tråden. Jeg forstår ut fra respons at jeg stort sett alene om den, men syns allikevel det blir litt vel Burma å stenge tråden, slik Patrioten foreslår. Trodde kanskje det var litt av hensikten med et forum som dette; å få lufte tanker og ideer rundt laget vårt.
En konge; Tore Pedersen!
Jeg tror du er inne noe ved at en svekket Grønnhagen har blitt mer opptatt av å samle støtte.
Selvsagt er Grønis intr. i å bygge buffer som du skriver. Han skal også i kontraktsforhandlinger. Blir spennende å se om det blir hjertet eller lommeboka som får det siste ordet ...
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av teflon
du må da ha hatt det grusomt under den kalde krigen så paranoid du er.
Hehe. Har vel laget en bunker hjemme i hagen.....
Tror nok ikke dette er rævslikking nei.
Fredd
Han førte oss til en fantastisk sølvmedalje ifjor. Det er rævslikking nok for meg. Synes det er ganske utrolig at en del er så negativ til Grønhagen med dem resultatene han har hatt og den fremgangen vi har hatt under hans tid.... 35 år med toppfotballerfaring er visst svakere en 5 år med blogg skriving...
Jeg hører hva som blir sagt, og respekterer at folk har en annen mening enn meg. Personlig tror jeg FFK har gjort en generaltabbe ved å kvitte seg med TKK. Selvsagt ble det en vanskelig avgjørelse å ta, når det ble valget mellom to parter de ønsket å være lojale mot. I følge meg valgte de feil, og jeg tror Grønis har et behov for å markere sin posisjon igjen, bygge opp en buffer mot trøkket som kan komme. Dette var min mening å poengtere i denne tråden. Jeg forstår ut fra respons at jeg stort sett alene om den, men syns allikevel det blir litt vel Burma å stenge tråden, slik Patrioten foreslår. Trodde kanskje det var litt av hensikten med et forum som dette; å få lufte tanker og ideer rundt laget vårt.
Jeg tror også det var et steg tilbake for FFK at TKK dro avgårde, men det vil ikke si at alt Grønhagen sier og gjør blir galt. Det er ikke bare svart og hvitt. Den gode gikk ikke ut døra og at vi sitter igjen med svarteper. Vi trenger ikke å rive ned resten av det vi har bare fordi vi mistet noen andre som var flinke og som sto for en annen stil (blant sikkert 100 mulige veier å gå) enn den vi har nå. Har du bestemt deg for at alt Grønhagen sier og gjør er feil fordi du var mer enig med TKK om de store linjene?
Dessuten tror jeg folk har litt rett når de sier at det er TKK sin egen feil at det gikk som det gikk. Han gikk nok alt for fort frem med agendaen sin og krevde alt eller ingen ting alt for tidlig. Han skulle kanskje lobbyert litt en stund først.
En ting er iallefall sikkert, TKK trenger ikke "toalettpapir" når han har slike som "plaskesak" o.a
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914