FFK-Stabæk (Treningskamp)
Michael Trulsen starter på topp i dagens kamp mot Stabæk og Kasey Wehrman fra start
Vi for håpe at FFK skårer mål da
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Faen så tragisk. hvem er Mikkel Diskerud??
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 02 feb 09, 14:23
Endret: 02 feb 09, 14:23
Endret av: keiko99
Opprinnelig postet av Husgutt
Faen så tragisk. hvem er Mikkel Diskerud??
1-1 da skåra vi værfall.. forsett sånn
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
2-1 til stabæk
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
"Espen Hoff (Stabæk) Farnerud spiller til Nannskog på venstrekanten. han legger inn til Espen Hoff som avslutter på mål. Fredrikstad-keepere tabber seg ut da han glipper ballen som triller over målstreken."
Da har både Staw og Bråthen hatt en kamp og en tabbe hver som har ledet til et mål imot. :)
(Tar forbehold om at det faktisk er en keepertabbe av Bråthen, da jeg ikke har sett denne selv.)
Har du lest forumets retningslinjer?
vi har gjort ett bytte kvisvik ut og tegan inn
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
3-1 æsj
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
3-1 til Stabæk.
FFK ser ut som et lilleputtlag i forsvar. ELENDIG!!
Nå spiller vi med en defensiv midtbanespiller på høyre kant, og en midtstopper på høyre back. Flott!!
Ikke bra at vi har så utrolig dårlig dekning...
Hoff sender et innlegg inn fra høyrekanten, og Bråthen glipper ballen ut av hendene. Er heldig som slipper en ny baklengs da Gerrbrand fanger opp ballen og klarerer den unna. flaks at ikke det kom ett til
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Og hvorfor kjører han først Trulsen og Everton sammen, for så å kjøre Tegstrøm og Gardar??
Opprinnelig postet av Holters
"Espen Hoff (Stabæk) Farnerud spiller til Nannskog på venstrekanten. han legger inn til Espen Hoff som avslutter på mål. Fredrikstad-keepere tabber seg ut da han glipper ballen som triller over målstreken."
Da har både Staw og Bråthen hatt en kamp og en tabbe hver som har ledet til et mål imot. :)
(Tar forbehold om at det faktisk er en keepertabbe av Bråthen, da jeg ikke har sett denne selv.)
Jeg er ikke i særlig tvil, løst skudd fra skrå som glir igjennom hendene hans.
Ikke overbevisende på 3-1 målet heller, selv om han ikke skal lastes for den alene. Senere gir han en meget farlig retur.
Ellers har Trulsen skuffet veldig synes jeg, makan til sjangse, med dårlig første touch og enda dårligere skudd.
Synes vi er vesentlig dårligere nå som Raymond er byttet ut.
Opprinnelig postet av Holters
Tabbe uten tvil. Grønnsåpe på hanskene?
Kjempemål av Abgar Barsom!!! 3-2 til Stabæk nå.
Var det "geniet" (kjempeironi) Bengt Eriksen som sa at det var smart uten mur?? Haha.
3-2 stå på....Abgar Barsom
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Bråthen har en dårlig dag.....iblandt en del andre..
3-2 til Stabæk. Slutt.
Pent mål av Ramberg. Fantastisk mål av Abbe.
Dårlig forvarsspill + keeper på Stabæks tre mål synes jeg. Bråthen har nok vært bedre før. Czwartek også.
Jeg har hvertfall ikke tenkt til å melde meg inn i hylekoret. Dette er en treningskamp. Vi har dårlig dekning, tynn stall. Men det årnær sæ nok frem til seriestart tror jeg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914