Husk meg
Brukernavn
Passord

Barsom nr 10???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 30 jan 09, 23:24
Endret: 30 jan 09, 23:30
Endret av: mysthical

Så på kampen i dag at Barsom hadde drakt nr 10? noen som vet hvorfor? Skal han spille fast med nr 10 i år? Hvis så er tilfellet må jeg si at blir meget pist på FFK som klubb.

Og er vel Dominic som fikk drakt nr 10 sist sesong.

Det er jo tross alt mange som kjøper draktene til spillerne og at de da skal starte å bytte mens de er i klubben er bare dumt. Tarik byttet fra 13 til 10 og det synes jeg rett og slett er dårlig gjort ovenfor supporterne. Når du har kommet til en klubb og fått en nr så holdet du deg til den nr helt til du blir solgt eller legger opp. Å drive å bytte nr underveis synes jeg rett og slett er dårlig gjort ovenfor supporterne.

Det skal sies at jeg ikke har drakta til Barsom :)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 31 jan 09, 01:15

Skal ikke spillerne få lov til å få bytte nummer når de blir ledige?? Hæææ?? Mener du det?

Jeg la merke til at Abbe hadde nr 77 på shortsen i dag, og de spilte jo heller ikke med de draktene de brukte i serien, de med navn på ryggen mener jeg. Er ikke helt sikker på at han kommer til å bruke nr 10 når serien starter opp.

Vidar Martinsen har byttet fra 17 til 4, Tarik har byttet fra 13 til 10 (hadde vel noen og tjue før nr 13 igjen), Ramberg har byttet fra 15 til 6. Hva er galt med det??

Hvis en spiller kommer hit som ung og lovende med drakt nr 32, spiller på seg en stjernestatus og ønsker seg feks nr 7 eller 10 så skal han ikke få lov til det?

Huff, det er liksom ikke grenser for hva enkelte skal irritere seg over.

(Da er det verre i mine øyne at midtstopper Raio Piiroja har nr 9, han skulle hatt nr 5 eller 4.)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 jan 09, 01:30

Draktene 1 til 11 skal alltid være i bruk (det inkluderer også draktnummeret til Enerly som jeg mener skal gå videre, men det er en annen diskusjon). Så når en spiller med drakt nummer 10 selges bør dette nummeret fordeles til en annen spiller.

Veldig mye bedre at Abbe bruker 10 enn latterlige 77.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 31 jan 09, 11:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Huff, det er liksom ikke grenser for hva enkelte skal irritere seg over.

Opprinnelig postet av Costanza

Veldig mye bedre at Abbe bruker 10 enn latterlige 77.

Må si jeg er veldig enig i disse utsagnene. Serien er jo heller ikke begynt. Kan ihvertfall vente til seriestart før man begynner å klage på noe som jeg engentlig er en filleting...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 jan 09, 23:45

Så vidt jeg er bekjent er det litt surr med utstyr til Spania som er grunnen, drakta til Abbe har "Jokka Giggs" klart å glemme igjen i plankebyen. En av plankebyens ferske lottomillionærer(ikke meg) skal ta en ukes ferie i La Manga og skal ta med seg gjenglemt utstyr nedover, så tipper Barsom er tilbake i nr. 77 til mandag. Laughing

Lenge leve "hjørnet"!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 01 feb 09, 00:41

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Så vidt jeg er bekjent er det litt surr med utstyr til Spania som er grunnen, drakta til Abbe har "Jokka Giggs" klart å glemme igjen i plankebyen. En av plankebyens ferske lottomillionærer(ikke meg) skal ta en ukes ferie i La Manga og skal ta med seg gjenglemt utstyr nedover, så tipper Barsom er tilbake i nr. 77 til mandag. Laughing

Det var nesten det jeg kunne tenke meg siden han spilte med shorts nr 77. Uansett, jeg synes han kledde drakt nr 10 mye bedre. Adiayah kunne heller fått drakt nr 22 eller noe.

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 01 feb 09, 23:15

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1685/372/ 

signaturen nederst i Abbes La manga blogg

/ A Barsom # 77

Det blir nok 77 neste år og

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK

ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08

Lagt til: 02 feb 09, 13:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

(Da er det verre i mine øyne at midtstopper Raio Piiroja har nr 9, han skulle hatt nr 5 eller 4.)

Hehe... Helt enig! Men nå er det jo også litt morsomt at den slepne teknikeren Raio har nr 9 da.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914