Hva er statusen på Kasey Wehrman?
Plaskesak
Ble medlem: 17 jun 08
Lagt til: 29 jan 09, 21:33
Endret: 29 jan 09, 22:36
Endret av: FFK1903
Jeg savner klippen på midten når Grønis presenterer årets første laguttak.. Hva er status på den store bjørnen? Kommer han på samme nivå som før det skandaløse lønnskravet? Og ønsker folk han med kapteinsbindet for FFK igjen? Jeg må si at hans ro og autoritet fort kan bli dypt savnet om sesongstarten skulle vise seg å gå stang ut. Når sant skal sies hadde vi i overkant medgang ifjor høst.
---------------------------
En konge; Tore Pedersen!
Vil tippe at Grönhagen kommer til å matche han forsiktig i de første treningskampene. Det er viktig at han får opparbeidet et godt treningsgrunnlag før han begynner hardkjøret med kamper. Tror ikke vi skal legge noe mer i dette. Det er tross alt kun en treningskamp, det er lenge igjen til serien starter opp.
På spørsmål om vi ønsker å se han tilbake med kapteinsbindet på armen må hvertfall jeg si så absolutt!! Nå må vi legge dette kontraktssirkuset fra i fjor i skuffen og se fremover.
han stiller ikke mot nordsjelland
«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK
Vi har haft lite ont om folk på träningarna dem sista dagarna. Pål och Patrik har legat sjuka, JT och Jocke T har sina skador att rehabilitera. Kasey, Dardan och Tegan har också stått över en träning.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
aavdst
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 30 jan 09, 09:45
Endret: 30 jan 09, 09:48
Endret av: aavdst
I dagens F-B står det at Kasey sannsynligvis vil få spilletid i mandagens kamp (motstander ennå ikke klar), men vil hvile i dagens kamp mot Nord-Sjælland.
Kasey starter kampen mot Stabæk.
Vidar Martinsen skulle også startet, men han har blitt skadet - igjen......
Wehrman til vurdering i München
Sliter fortsatt med lysken http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1690/372/
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914