Opphaug rekker ikke seriestarten
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 15 jan 09, 17:23
Endret: 15 jan 09, 17:24
Endret av: Patrioten
I et intervju med http://fredrikstadfk.no/ sier Opphaug at kanskje er spilleklar til sommeren, dette volder vel problemer for FFKs forsvar, kanskje de bør der jakter etter en ny midtstopper, leie, eller bør de satse på Dardan Mehmeti?
Jeg mener nå man kan gi Mehmeti 1 års kontrakt jeg da.. Ikke bare er det finanskrise, men vi bør i større grad satse på våre egne..
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
er alltid fan av å benytte egne spillere, men hvis vi ser på statusen til forsvarspillerne i stallen, er det ikke mye fremtid der.
wallace - er selvfølgelig en spiller for fremtiden, men klarer vi å beholde han etter 1. juli?
gerrbrand - blir vel ut sesongen
raio - raio blir
ophaug - hvordan vil tre kvart år (++) på sidelinjen påvirke den gamle trønderske kroppen?
pac - drar også på åra. i det han mister hurtigheten, er han ikke lenger en tippeligaback
så har vi thommassen, shabani og mehmeti i stallen som gjør at vi har ok dekning på vårsesongen, men jeg føler uansett at dette er tidspunkt for å lete etter en førsteklasses forsvarsspiller som vi kan planlegge å ha med noen sesonger fremover.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
er alltid fan av å benytte egne spillere, men hvis vi ser på statusen til forsvarspillerne i stallen, er det ikke mye fremtid der.
wallace - er selvfølgelig en spiller for fremtiden, men klarer vi å beholde han etter 1. juli?
gerrbrand - blir vel ut sesongen
raio - raio blir
ophaug - hvordan vil tre kvart år (++) på sidelinjen påvirke den gamle trønderske kroppen?
pac - drar også på åra. i det han mister hurtigheten, er han ikke lenger en tippeligaback
så har vi thommassen, shabani og mehmeti i stallen som gjør at vi har ok dekning på vårsesongen, men jeg føler uansett at dette er tidspunkt for å lete etter en førsteklasses forsvarsspiller som vi kan planlegge å ha med noen sesonger fremover.
Du glemte Vidar Martinsen
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914