Husk meg
Brukernavn
Passord

Opphaug rekker ikke seriestarten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 09, 17:23
Endret: 15 jan 09, 17:24
Endret av: Patrioten

I et intervju med http://fredrikstadfk.no/ sier Opphaug at kanskje er spilleklar til sommeren, dette volder vel problemer for FFKs forsvar, kanskje de bør der jakter etter en ny midtstopper, leie, eller bør de satse på Dardan Mehmeti?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 15 jan 09, 19:25

Jeg mener nå man kan gi Mehmeti 1 års kontrakt jeg da.. Ikke bare er det finanskrise, men vi bør i større grad satse på våre egne..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 16 jan 09, 08:50

er alltid fan av å benytte egne spillere, men hvis vi ser på statusen til forsvarspillerne i stallen, er det ikke mye fremtid der.

wallace - er selvfølgelig en spiller for fremtiden, men klarer vi å beholde han etter 1. juli?

gerrbrand - blir vel ut sesongen

raio - raio blir

ophaug - hvordan vil tre kvart år (++) på sidelinjen påvirke den gamle trønderske kroppen?

pac - drar også på åra. i det han mister hurtigheten, er han ikke lenger en tippeligaback

så har vi thommassen, shabani og mehmeti i stallen som gjør at vi har ok dekning på vårsesongen, men jeg føler uansett at dette er tidspunkt for å lete etter en førsteklasses forsvarsspiller som vi kan planlegge å ha med noen sesonger fremover.

med ffk til champions league!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 16 jan 09, 09:33

Opprinnelig postet av knut

er alltid fan av å benytte egne spillere, men hvis vi ser på statusen til forsvarspillerne i stallen, er det ikke mye fremtid der.

wallace - er selvfølgelig en spiller for fremtiden, men klarer vi å beholde han etter 1. juli?

gerrbrand - blir vel ut sesongen

raio - raio blir

ophaug - hvordan vil tre kvart år (++) på sidelinjen påvirke den gamle trønderske kroppen?

pac - drar også på åra. i det han mister hurtigheten, er han ikke lenger en tippeligaback

så har vi thommassen, shabani og mehmeti i stallen som gjør at vi har ok dekning på vårsesongen, men jeg føler uansett at dette er tidspunkt for å lete etter en førsteklasses forsvarsspiller som vi kan planlegge å ha med noen sesonger fremover.

Du glemte Vidar Martinsen

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914