Husk meg
Brukernavn
Passord

Everton har signert den nye avtalen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jan 09, 08:20

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 10 jan 09, 09:07

Deiliiig...det var en god nyhet på morran....Jaaa

---------------------------

Heia FFK

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 jan 09, 09:15

Kanonnyheter!!

Ny høyreback, og høyrekant nå så er vi godt på vei!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 10 jan 09, 10:07

Flott start på dagen.Laughing

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 10 jan 09, 10:40

Flott med en god start på det nye året, nå mangler vi bare at Wehrman blir frisk og Raymond holder vekta og formen vedlike, så går vi for topp 4

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 10 jan 09, 11:23

YESSSS.....!! Yell

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 10 jan 09, 11:54

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kanonnyheter!!

Helt enig! Med forsterkninger på de plassene tror jeg vi vil begynne å bli godt rustet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jan 09, 12:48
Endret: 10 jan 09, 12:49
Endret av: Patrioten

Det kommer to forsterkninger til, kanskje det er på de to plassene du ønsker.

- Det er januar og handletid, og man vet aldri hva som kan skje. Men tanken vår er å ha forsterket laget med to ekstra spillere enn hva vi har nå. Det vil sannsynligvis komme flere spillere, mener han.

- Målet vårt er å bygge et lag som er stabilt i toppen, og som er et lag for framtida. Så kommer resultatene etter hvert, avslutter sportsdirektøren til http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2498052.ece

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 jan 09, 13:14

kl 9.30 fikk jeg sms og våknet av dem, men det var jo en FFK nyhet så det er jo strålende og våkne av slikt hehe

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 10 jan 09, 13:15

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kanonnyheter!!

Høyreback? Du mener vel venstreback(bacup) og høyre kant.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 jan 09, 13:33

Nei det mener jeg ikke.

Hvorfor vil du ikke ha ny høyreback?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 jan 09, 14:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg vil mye heller ha en klar forsterkning på høyrebacken enn en back-up på venstre. De få kampene Pereira er ute i løpet av sesong, står Ophaug klar som en helt grei reserve, selv om det selvsagt ikke er ideelt. Jeg syns vi først skal få en slagkraftig førsteellever før vi dobler med spillere på alle plasser, når vi har helt greie alternativer allerede.

Men nok om det, glimrende at Everton signerer ny utlånsavtale. Bra for han, klubben og vår andre brasilianer!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jan 09, 14:16

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg vil mye heller ha en klar forsterkning på høyrebacken enn en back-up på venstre. De få kampene Pereira er ute i løpet av sesong, står Ophaug klar som en helt grei reserve, selv om det selvsagt ikke er ideelt. Jeg syns vi først skal få en slagkraftig førsteellever før vi dobler med spillere på alle plasser, når vi har helt greie alternativer allerede.

For ikke å snakke om Joachim Thomassen som stort sett var fantastisk god på venstreback de kampene han spilte der. Hvis Wallace blir i klubben, må det være den posisjonen hvor vi nesten har best dekning! Synes Thomassen var vesentlig bedre som vingback enn på kanten i fjor , og har alle mulige forutsetninger til å utvikle seg til å bli en stor spiller i den posisjonen.

Ellers: Glimrende nyhet å våkne til mtp Éverton. En spiller jeg tror kan komme til å dominere i Tippeligaen denne sesongen, hvis forholdene legges til rette for det.

Av forsterkninger ønsker jeg høyreback/høyre midtbane (en spiller som kan bekle begge roller) og sental midtbanespiller. Da er vi i boks.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 10 jan 09, 14:27

Huff, jeg har virkelig spilt for mye FM09 i det siste. Thomassen var ikke i mine tanker engang, ettersom jeg jo visste jeg hadde solgt han og dermed uaktuell... På høy tid at Tippeligaen starter igjen!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 10 jan 09, 14:48

FM er fantastisk, punktum. Men i den virkelige verden behøver vi å styrke midtbanen som innehas av gamle kællær.(les barsom, kasey, ramberg, kvisvik). E utfordrer sentralt er noe som manglet sist sesong etter salget av jonna(dog rikig salg uansett). Rmberg innehar ikke kvalitetene til å virkelig være en utfordrer, en backup spiller. Thomassen oftest brukt i andre posisjoner. Så bruk noen mill på en sentral midtbanespiller, vi kan ikke belage oss på kun 2klassespillere på to svært viktige posisjoner(kasey,gashi). Samt er det usikkert med kasey nå grunnet skadeopphold og operasjon.

ellers har vi sårt behov for krittspillere som vi alle har skreki etter i "årevis". vi har 1 naturlig ving: kvisvik. barsom gjør det også greit på vingen, dog ikke nevnte thomassen som jeg foretrekker som backup på vback.

keeper: braathen, staw, (brown?)

forsvar: wallace, thomassen, piiroja, gerrbrand, martinsen, shabani, mehmeti, ophaug, pac.

midtbane: kvisvik, kasey, gashi, ramberg, barsom(her trengs det et par spillere)

angrep: tegstrøm, everton, adiyiah, trulsen, gardar

solid dekning i forsvar og i angrep. midtbanen er skralt.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

FFK1903

Moderator

Lagt til: 10 jan 09, 16:17

Elvestad er vel fortsatt med?

Uansett, denne tråden begynner vel å bevege seg noe vekk fra temaet :p

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 10 jan 09, 16:19

Nå har jeg vel enda større tro på at wallace blir og da er vel ikke venstrebck førsteprioritet med wallace, thommasen og til nøds ophaug

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914