FFK-nyheter og linker (2009)
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 01 jan 09, 06:30
Endret: 01 mar 09, 12:16
Endret av: FFK1903
Supporternes drømmekjøp
Fredrikstad
Jaran Berg, som er talsperson for Plankehaugen, kunne godt tenke seg å se Erik Mykland i Fredrikstad-drakta.
- Han var veldig god tidligere og jeg tror han har mye av det i seg fortsatt, sier Berg.
Han ser også gjerne at Alanzinho og Daniel Nannskog tar turen til Plankebyen, og sier følgende om Stabæks dribleving.
- Han er alt for god!
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2489793.ece
Moro å se at det er mange som ønsker seg Kasey!! Skjønner døm godt for å si det sånn.
Håper ikke FFK sparer på kruttet, han er viktigere enn folk tror.
"Jaran Berg, som er talsperson for Plankehaugen, kunne godt tenke seg å se Erik Mykland i Fredrikstad-drakta."
Det kunne jeg tenkt meg også. For 10 år siden, omtrent...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
"Jaran Berg, som er talsperson for Plankehaugen, kunne godt tenke seg å se Erik Mykland i Fredrikstad-drakta."
Det kunne jeg tenkt meg også. For 10 år siden, omtrent...
Slenger meg på den. Han er jo snart pensjonist
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Fotballåret med alternative briller
4. Årets hype
Per Morten Haugen
«Han er den beste spissen som har kommet fra Brasil - noen gang!» Det sa FFKs sportssjef Per Morten Haugen om nysigneringen Éverton. Åtte kamper og et mål er hva brassen endte opp med i årets serie. Bare marginalt dårligere enn Pelé, altså ...
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2487371.ece
Husgutt
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 02 jan 09, 12:52
Endret: 02 jan 09, 12:52
Endret av: Husgutt
9. Årets dom
NFF
Fotballforbundet ga Leonardo Ferreira da Silva to kampers karantene for nedskallingen av Abgar Barsom. NFF mente brassen var uaktsom, og at «allmennpreventive og individualpreventive hensyn tilsier en relativt streng reaksjon». De fleste var enig i konklusjonen, de færreste i dommen.
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 02 jan 09, 13:27
Endret: 02 jan 09, 13:28
Endret av: Lex
Han tar fart og skaller til Barsom sekunder FØR corneren blir slått. Skulle faen meg rævkjørt han med rustne H-bjelker ut av landet. Fryktlig irriterende sak det der...
Heia FFK
tgtgtgtg
Ble medlem: 28 des 08
Lagt til: 03 jan 09, 18:47
Endret: 03 jan 09, 22:52
Endret av: Per Egil
Opprinnelig postet av Lex
Han tar fart og skaller til Barsom sekunder FØR corneren blir slått. Skulle faen meg rævkjørt han med rustne H-bjelker ut av landet. Fryktlig irriterende sak det der...
og det aller dummeste med det er at det tydeligvis er like alvorglig å kaste et kapteinsbind og sparke til et reklameskilt når man har blitt utvist (Markus Ringberg). som å skalle til et menneske, til og med i nakken. fotballnorge burde ha lært etter Dagfinn Enerly
Moderator (Per Egil): Fint om dere kun bruker denne tråden til å poste linker, og heller tar diskusjonene i andre tråder.
hmm godt og lese litt posetive ting om troppen når dem samlet seg
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
FFK gutta er i bra form og kvisvik er forstatt den som kommer med en kommentar (PS: Raymond Kvisvik var som alltid i det skøyeraktige hjørnet.
Da Kasey Wehrman tok en snarvei over isen etter at intervalløkten var over, utbasunerte han følgende med klar adresse til australieren: – Det gikk bra for meg over der, men vær forsiktig...)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Patrioten
Håper ikke FFK sparer på kruttet, han er viktigere enn folk tror.
Helt enig! Å beholde Kasey er etter min mening det viktigste for FFK nå (tenker bare på spillere).
1. april kom tidlig i år, rekordtidlig faktisk.
Hvilken trener får sparken først?
Jeg ser at Bodø/Glimt og Kåre Ingebrigtsen får problemer, men jeg tror likevel ikke han er den første til å få sparken. Det blir Fredrikstads Anders Grönhagen.
Best stemning på Fredrikstad stadion
Norsk Toppfotball har nylig gjennomført Publikumsundersøkelsen 2008 og den viser at stemningen er best på Fredrikstad stadion.
Sliter med å få solgt Kvisvik-huset
Siden oktober i fjor har huset til FFK-spilleren Raymond Kvisvik i Saltnes lagt ute for salg, uten at det har blitt solgt.
FFK har bedre supportere enn Brann
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Tviler på Fredrikstad
Fotballeksperter tror ikke at statistikken holder
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914