Husk meg
Brukernavn
Passord

Draktpriser på forrige sesongs drakter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 des 08, 21:00

Bare registrerer at de latterlige sportsjappene her i byen inkludert aristokraten fortsatt krever full pris for 2007/2008 sesongens FFK drakter. Var nettopp i England og fikk skjorter til halve prisen...og det 4 mnd ut i sesongen.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 des 08, 10:30

Kjøpte en drøss med Blackburn-drakter fra i fjor for en del mnd siden og betalte knapper og glansbilder for dem.

Men kommer ikke til å kjøpe fjorårets FFK-drakt uansett om de blir halvert i pris. De bremsesporene under skulderpartiet ser helt jævlig ut. Ser ut som dekkspor fra en 2CV...

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 14 des 08, 15:04

Opprinnelig postet av FFK1903

Kjøpte en drøss med Blackburn-drakter fra i fjor for en del mnd siden og betalte knapper og glansbilder for dem.

Men kommer ikke til å kjøpe fjorårets FFK-drakt uansett om de blir halvert i pris. De bremsesporene under skulderpartiet ser helt jævlig ut. Ser ut som dekkspor fra en 2CV...

he he nei det kan du si. tenker mer på prinsippet med full pris lenge etter sesongslutt,og når man spør i aristokaraten og de andre stedene er det ingen som kan svare. Er gjerne ungdommer som sitter der totalt uten peiling også. trodde det ville gi noe konkurranse at det kom flere utsalgsteder men dengang ei. istedet henger endel drakter som antagelig ikke blir solgt.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 14 des 08, 15:15

selv om det er litt off topic så må jeg si det er ganske dårlig at drakten for 2009 ikke er klar ennå. Vet at det hovedsakelig skyldes at sponsorer ikke er klare ennå. Men Brann har sin klar alt og denne selges da i julestriden. Tenk hvor mange ekstra drakter som selges pga jul. FFK burde ha som mål å ha drakten klar til 1 desember hvert år, da tror jeg at de hadde solgt flere drakter totalt sett over en hel sesong. men men

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 14 des 08, 15:21

Opprinnelig postet av mysthical

selv om det er litt off topic så må jeg si det er ganske dårlig at drakten for 2009 ikke er klar ennå. Vet at det hovedsakelig skyldes at sponsorer ikke er klare ennå. Men Brann har sin klar alt og denne selges da i julestriden. Tenk hvor mange ekstra drakter som selges pga jul. FFK burde ha som mål å ha drakten klar til 1 desember hvert år, da tror jeg at de hadde solgt flere drakter totalt sett over en hel sesong. men men

hadde nok ligget under mange juletrær ja......har litt amatør følelse på hele supportereffektsalg biten

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 14 des 08, 17:25

Opprinnelig postet av Vlad

hadde nok ligget under mange juletrær ja......har litt amatør følelse på hele supportereffektsalg biten

Har snakket med en ansatt i Aristokraten. Han fortalte at det vil være den samme drakta neste år som i år. Stemmer ikke det?

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 14 des 08, 19:25

Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av Vlad

Har snakket med en ansatt i Aristokraten. Han fortalte at det vil være den samme drakta neste år som i år. Stemmer ikke det?

åh ! om det stemmer er jo dette med pris mer forståelig.Dog om de vil selge flere før denne sesongen bør den nok ned uansett

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til: 14 des 08, 19:39

Draktene for neste sesong er like de som er blitt brukt i år.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 17 des 08, 10:06

Jeg kjøpte årets drakt til 395 spenn på Super-G i Halden i forkant av sølvfesten. Laughing

Hater hat!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 des 08, 15:29

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg kjøpte årets drakt til 395 spenn på Super-G i Halden i forkant av sølvfesten. Laughing

De selges, så vidt jeg vet, fortsatt for 395 spenn der... Jeg kjøpte drakt til guttungen der samtidig som jeg kjøpte til meg selv. Smile

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 17 des 08, 15:43

He he. Dags å pensjonere den gamle Ringberg-drakta fra 2004? Wink

Hater hat!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 des 08, 22:42

Opprinnelig postet av Magnum

He he. Dags å pensjonere den gamle Ringberg-drakta fra 2004? Wink

Jepp. Den skal i ramme på veggen. Wink

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914