Senker vi ambisjonsnivået?
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 23 nov 08, 06:25
Endret: 23 nov 08, 06:42
Endret av: Patrioten
Tenker på at nå glipper to av våres beste spillere i høst, Everton og Ôrlund som var toneangivende for at vi sikret oss sølvet. Grônhagen mener stallen ikke bør slankes, men forterkes for å kjempe i toppen, men alt nå, slankes den allerede med to spillere, selv om de har vært innleid. Han har videre også gitt utrykk for at det bør stilles krav til direktøren våres Runar (Henriksen) og Tkk i forhold til den økonomiske plattformen og spillerforsterkninger.
Ellers går det rykter om at Gerbrand og Wallache også er på vei bort, Så dette lover ikke akkurat godt for Grönhagen, virker nesten som at de motarbeider han, etter bare noen uker i klubben, lurer på om kjemien er den beste mellom de?
Ellers er jeg forundret over at Spillerinnvest ikke kommer på banen her, de har jo uttalt at de skal være med på videre satsing, hvorfor bidrar de ikke her? De skal kjøpe spillere, men så lenge ikke FFK har økonomi til å lønne de, så hjelper det lite at de kjøper spillere, burde de kanskje lønne spillerne også?
Skjønner jo at en årslønn på 2.mill er mye, men det kan være innvestering for fremtiden, det er ikke lenge til at Ôrlund blir å finne på det svenske landslaget og da økes verdien på han, hvis han skulle bli solgt senere, da vil han bli solgt for mer enn de to mill, han ville fått i lønn. Da er kanskje ikke 2. mill i årslønn så mye likevel?
Dette her vitner i hvertfall ikke om offensiv satsing, ellers ønsket Grônhagen seg forsterkninger i høst, som han heller ikke fikk, kanskje dette er med på gjør Grönhagen sin beslutning lettere for å ikke forlenge kontrakten sin, siden klubben ikke vil satse, hva mtror dere?
Virker som ledelsen har resignert i forhold til en topp 4.plass til neste år.
HotDream
Ble medlem: 18 apr 06
Lagt til: 23 nov 08, 09:19
Endret: 23 nov 08, 11:55
Endret av: Rey
Ønsker Ørlund, men ikke foe enhver pris. Glipper han så javel, tror ikke det er tegn på senket ambisjonsnivå, heller tegn på godt vett..... Ellers så blir jeg overrasket om han går til RBK, særlig ettersom han ikke vil være andrekeeper.
At Everton glipper har jeg ikke hørt noe om. Hvor har du det fra? Eventuellt, hvor skal han da?
Generelt så er det mye rykter om det ene og det andre på denne årstiden, det kalles jo "Silly Season"... Det er nok viktig å ta rykter med en stor klype salt, og ikke hyle "ulv, ulv" hver gang et rykte oppstår.
At Grønhagen (og trenere generellt) ønsker seg forsterkninger bør ikke komme som en bombe på noen. De lever av resultater i en begrenset periode og vil selvfølgelig ha best mulig matriell å jobbe med. Jeg vil se den klubben som hiver seg på og innfrir alle ønskene til en trener. Den klubben, om den finnes, får nok kanskje sportslig suksess i en kort periode før lisensen forsvinner p.g.a. økonomi, eller mangel på økonomi og klubben befinner seg i 2dre divisjon...
Å si at det (i November) virker som om ledelsen har resignert i forhold til tidligere målsetting blir i overkant pessimistisk, og har ut fra fakta per dato (uten synsing og rykter) ingen holdbarhet i virkeligheten.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 23 nov 08, 10:22
Endret: 23 nov 08, 11:55
Endret av: Rey
- Vi jakter en spiss. Vi har en brasilianer (Everton) som vi er fornøyd med, men der har vi en opsjonskontrakt. det betyr at vi må forhandle på nytt. Derfor har vi åpnet litt for andre spisser, deriblant svenske, sier Grønhagen til Fotbollskanalen.se Men det är fem, sex forwards som vi tittar på. Vi behöver en forward till i nuläget och sedan kanske en till om vi tappar någon. Hm, mener kanskje Anders Tegstrøm, som kanskje kan forsvinne?
Tyder vel på at Everton blir for dyr, siden de sjekker andre alternativer?
Rykte i forhold Gerbrand, det har jo vært kjent en stund, så her føler jeg det er berettighet til å rope i det minst, lavt, ulv, ulv, hihi.
Se på målsettingen fra i for, ikke dårig http://f-b.no/article/20071221/FFK/750820225
Herregud Patrioten. At man innser realiteten i at Everton MULIG KAN glippe betyr ikke at man senker ambisjonsnivået. Det betyr bare at man prøver å være litt føre var for en eventuelt vanskelig jakt etter ny spiss. Personlig ser jeg bare på det som positivt.
Opprinnelig postet av Patrioten
Ellers går det rykter om at Gerbrand og Wallache også er på vei bort, Så dette lover ikke akkurat godt for Grönhagen, virker nesten som at de motarbeider han, etter bare noen uker i klubben, lurer på om kjemien er den beste mellom de?
Grönhagen er ansatt her i klubben i en treårsperiode. Han blir målt på de resultatene han oppnår i sin tid som trener. Om klubben bestemmer seg for at det skal satses på egne unge spillere så må de få lov til å bestemme det. Hvis Grönhagen ikke kan akseptere det bør han bli løst fra kontrakten. At han ikke ønsker det er en annen sak, og helt forståelig. I denne sammenhengen kan klubb og trener ha forskjellige mål.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
at patrioeten er pessimist bør ikke komme som en overraskelse på noen.
lett og bli smitta av en annen bruker her inne også hehe
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
lett og bli smitta av en annen bruker her inne også hehe
Tror jeg vet hvem du mener, Keiko, men det med Patrioten er at han liker å koke sammen konspirasjoner, få ting til å se verre ut enn de egentlig er etc Lær å ignorere ham, slik som jeg har gjort...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Jobber du for Se og Hør, Patrioten?
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914