FFK-kontrakter
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 23 nov 08, 00:12
Endret: 20 jan 09, 15:09
Endret av: Holters
2012
Lasse Staw, kontrakt til sommeren (fra 1/7/08 til 30/6/12)
---
Tom Freddy Aune, kontrakt ut 2012
2011
Ardian Gashi, kontrakt ut 2011
Fernando Pereira Wallace, kontrakt ut 2011
Raio Piiroja, kontrakt ut 2011
Jan Tore Ophaug, kontrakt ut 2011
Dominic Adiyah, kontrakt ut 2011
2010
Andreas Tegström, kontrakt ut 2010
Joachim Thomassen, kontrakt ut 2010 (30/12)
Michael Trulsen, kontrakt ut 2010
2009
Abgar Barsom, kontrakt ut 2009
Erik Mellevold Bråthen, kontrakt ut 2009
Pål André Czwartek, kontrakt ut 2009
Patrik Gerrbrand, kontrakt ut 2009
Anders Grönhagen, kontrakt ut 2009
Garðar Jóhannsson, kontrakt ut 2009
Raymond Kvisvik, kontrakt ut 2009
Vidar Martinsen, kontrakt ut 2009
Hans Erik Ramberg, kontrakt ut 2009
Agim Shabani, kontrakt ut 2009
Kasey Wehrman, kontrakt ut 2009
Martin Elvestad, kontrakt ut august 2009
---
Anders Grönhagen, kontrakt ut 2009
Glen Rostad, kontrakt ut 2009 (?)
Joacim Jonsson, kontrakt ut 2009
Jerry Knutsson, kontrakt ut 2009
2008
Christian Halvorsen, kontrakt ut 2008
---
Éverton Santos da Costa, lånt ut 2008
Daniel Örlund, lånt ut 2008.
Utlån
Anders Stadheim, kontrakt ut 2009, utlånt til Sogndal ut 2008
Oppdatert 21. november 2008
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Det er noen under 2009 som jeg gjerne ser at bykser opp et par år. Blant annet Kasey, Abgar, Martin, Anders, Patrick og Gardar. Patrick er vel kanskje tapt, men alle de andre hadde det vært fint å ha med litt lenger gitt.
I tillegg er det et par under 2008 der som jeg også gjerne skulle ha hatt med videre!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 23 nov 08, 11:28
Endret: 23 nov 08, 14:18
Opprinnelig postet av ommb
Det er noen under 2009 som jeg gjerne ser at bykser opp et par år. Blant annet Kasey, Abgar, Martin, Anders, Patrick og Gardar. Patrick er vel kanskje tapt, men alle de andre hadde det vært fint å ha med litt lenger gitt.I tillegg er det et par under 2008 der som jeg også gjerne skulle ha hatt med videre!
Martin, hvorfor det?
Det er noen under 2009 som jeg gjerne ser at bykser opp et par år. Blant annet Kasey, Abgar, Martin, Anders, Patrick og Gardar. Patrick er vel kanskje tapt, men alle de andre hadde det vært fint å ha med litt lenger gitt.
I tillegg er det et par under 2008 der som jeg også gjerne skulle ha hatt med videre!
Ja dette kan bli inntresangt når kontrakter skal reforhandles, en keeper med 2 mill som mange her ønsker :-) Hva tror dere da lønnsnivået til de andre vil ligge på, generelt er ikke keepere det som har høyest lønn. Moro og se hvor lenge de da beholder spillere, eller når da blir satt under administrasjon..
Men er jo koselig å se 2. div også da
Patrioten
Lagt til: 23 nov 08, 13:26
Endret: 23 nov 08, 13:27
Endret av: Patrioten
Nå kan du slappe av Anne. FFK har ikke tenkt til å tilby han en slik lønn.
I følge papirutgaven til VG sier FFKs direktør at han kan bekrefte at klubben vil benytte seg av opsjonen med AIK for å sikre seg Ôrlund for en gitt pris. Mens, hans personlige kontrakt har vi ennå ikke begynt å diskutere.
Millionlønnen på 1,7 mill kjenner han overhodet ikke til, vil være mer fornuftige enn som så. Lønnstilbudet hans vil ikkr være i nærheten av de 1,7 mill kronene i året.
De spillerne jeg nevnte er de spillerne (og Anders) som jeg aller helst vil ha med videre. Burde kanskje nevnt at jeg ikke tok hensyn til lønn og hvilke virkninger lønn til en spiller vil ha på lønnskravet til andre spillere.
Martin vil jeg ha med av to grunner: Han er en lokal, ung spiller. Alltid gøy å utvikle egne unge spillere som kanskje kan dra ut og gjøre det bra. For det andre så har jeg litt trua på han. Har sett han altfor lite til å kunne si noe bestemt om hvorfor, kall det gjerne en magefølelse (kanskje litt teit, men...)
Som sagt, var bare spillere jeg helst vil se videre, men her skal det ikke gå på bekostning av klubbens økonomi. Har ikke klubben råd til å lønne dem, så har dem det ikke. Den jeg aller helst ser videre av spillerne er i alle fall Kasey!
Angående lønna til Ørlund, så mener jeg at den lønna det spekuleres rundt, er i overkant høy.
"Lista" mi var bare mine håp om hvem som i alle fall blir med videre, uten tanke på lønn. Var det svar på tiltale?
Patrioten
Lagt til: 23 nov 08, 13:58
Endret: 23 nov 08, 14:25
Innlegget over
Hi,hi, jada, bra skrevet.
Opprinnelig postet av Anne
Ja dette kan bli inntresangt når kontrakter skal reforhandles, en keeper med 2 mill som mange her ønsker :-) Hva tror dere da lønnsnivået til de andre vil ligge på, generelt er ikke keepere det som har høyest lønn. Moro og se hvor lenge de da beholder spillere, eller når da blir satt under administrasjon..
Men er jo koselig å se 2. div også da
Hvem i FFK har sagt at noen keeper er tilbudt 2 mill i lønn? Du må ikke tro alt du leser i media vettu, og så må du ikke reise bust hver gang noe eller noen "truer" gullgutta dine Lasse og Erik .
Begynner å lure på om du ikke er Lasse, eller en familiemedlem, sjelden å se noen som skriver så spesefikt om en spiller
Det spesifike her er at jeg syntes ryktene om en kontrakt på ca 2 mill var galskap og ville sette en presidens, og at det er galskap at enkelte her inne mente det var en grei sum. Med en slik sum til Daniel, over 4 år ville han mest sannsynelig bli kontraktstiden ut, og siden gå som bossmann, mens de to andre har et salgspotensiale.. Og kan ikke se at jeg har sagt noe annet en det som ville vere realitetene til alle tre keeperene her. Når det er sagt mener jeg også det gjelder de andre spillerene som er eller kommer til klbben...... Kn utale meg om flere ting her både posetivt og negativt, gjeldende både spillere og trenere men finner ikke det formålstjenelig med en masse oppkast....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914