Morgan ble motarbeidet i FFK
Jeg vil aldri mer bli klubbdirektør imin egen by''
Jeg vil ikke familien min så vondt som det de opplevdei mine to år som sportssjef og klubbdirektør i FFK. Jeg ble
motarbeidet fra dag en. Nå trives jeg som sportssjef i Stjernen, sier Morgan Andersen til VG.
Er tydeligvis, ikke ferdig med tiden i FFK, hvem tror dere han sikter til?
Eggen Jr tenker jeg... blantannet, han var jo her første tiden han.. litt av den hvertfall... hmm.. hvem andre kan det være tro.. står dette i papirutgaven?
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Eggen Jr tenker jeg... blantannet, han var jo her første tiden han.. litt av den hvertfall... hmm.. hvem andre kan det være tro.. står dette i papirutgaven?
Så derfor vil han ikke bli Klubbdirektør i egen by?? 1+1 er fortsatt 2....
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg vil aldri mer bli klubbdirektør imin egen by''
Jeg vil ikke familien min så vondt som det de opplevdei mine to år som sportssjef og klubbdirektør i FFK. Jeg ble
motarbeidet fra dag en. Nå trives jeg som sportssjef i Stjernen, sier Morgan Andersen til VG.
Er tydeligvis, ikke ferdig med tiden i FFK, hvem tror dere han sikter til?
Fredriksstad Blad og Knut Torbjørn Eggen er vel ganske safe bet vil jeg tro.
Brynildsen var nok ikke borte han heller.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Sto om det papirutgaven til VG i går.
Så fordi at Eggen og Morgan ikke samarbeidet godt, vil ikke Morgan bli Klubbdirektør i Stjernen, eller egen by? Eller andre interne stridigheter i FFK for den saks skyld. Er vel ganske usannsynlig det vel. Selvfølgelig har det mer med pes fra folk i gata, negative oppslag i fb og lignede ting. Noe som kanskje ikke er stor belastning for Morgan selv, men familien...... Det var nok atskillig lettere for familien, da det blåste som værst når han var Direktør i Lyn og bodde i Fredrikstad......
Nå må Morgan sløutte å syte om alle ting, har lagt opp til det selv. Kontroversiell person, får alltid slike oppslag mot seg. Da hjelper det heller ikke å være arrogant i media!
Stakkars Morgan, mannen som i egne øyne er lsom et uskyldig lam, som andre fører til slakterbenken!
Bli voksen ta ansvar for egne handlinger.
Greit at han og ikke KTE gikk sammen, men KTE forsvant jo.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg tror ikke Morgan synes synd på seg selv. Tror det blir å forenkle ting litt vel mye. Hvis man mener at ting ikke er som de burde være i klubben i ditt hjerte så ville man vel også sagt i fra en eller annen gang om det.
Jeg tror ikke det er først og fremst Eggen han sikter til. Han var jo ute ganske tidlig. Men det er når folk, innad i noe som skal være en sammensveiset og samarbeidende organisasjon, jobber mot hverandre for å ivareta egne interesser, at det går for langt. Jeg hadde i allefall ikke likt det om noen hadde bevisst lekket ting til pressen bak min rygg, kun for å skade meg, men som da også skader organisasjonen vi alle jobber i og er en del av.
Jeg vet ikke om noen eksakte detaljer, men jeg er overbevist om at disse menneskene som tydeligvis ikke evner å se omfanget av sine egne handlinger fremdeles jobber i klubben. Vi får bare håpe at det samme ikke skjer med Mr.Henriksen den dagen han må ta de upopulære, men nødvendig avgjørelsene.
Uansett så tror jeg ikke at det bare er 1 person som man kan gi skylda for mange av de tingene som har skjedd. Jeg tror ikke at Morgan på noen måte var plettfri i sin jobb. Og jeg tror ikke at det er ên bestemt som har jobbet i mot Morgan helt på egen hånd. Det er den menneskelige natur å forsøke å gi fienden et ansikt, noe som vi kan legge skylda på enkelt og greit så vi kjapt kan komme oss videre, kanskje på bekostening av å innrømme/se at sannheten kanskje ikke er så enkel som man liker å tro og at det er helt andre ting som må gjøres for å rydde opp enn det de som jobber der liker å vite.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914