Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig plassering for FFK på nett

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 13 nov 08, 19:58

Dårlig plassering for FFK på nett

Hvorfor er jeg ikke overrasket? Foot in mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 nov 08, 20:20
Endret: 13 nov 08, 20:30
Endret av: Holters

Stor humor å lese kommentarfeltet i hvert fall. Der svinger det som alltid. Registrerer at vi som driver ffksupporter.net "rapper alt som er" (hva nå enn det betyr) og får skylda for alle kommentarene. Wink

PS! De som klager på oppdateringsfrekvensen kan jo bidra selv. Vi tar imot med åpne armer. Dette er en side for FFK-supportere, av FFK-supportere, så det er bare å brette opp erma. Selv har jeg eksamener å konsentrere meg om for tida.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 13 nov 08, 22:12

Oppdateringen på fredrikstadfk.no er bra.. dessverre synes jeg siden er forferdelig treg, og lite pen... Synes siden er  rotete og ser for lite profesjonell ut...Design messig synes jeg denne siden er mye penere. En annen ting jeg har merket meg er at FFK TV skal alltid drive å stykke opp klippene etter kampen.. Istedet for å samle en og lage en "sending" ut av det, så er det korte snutter på 30 sek.... Det tar vekk resten av innholdet.. Der har de en jobb å gjøre...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 nov 08, 23:24

De tok heldigvis raskt vekk den utrolig irriterende reklamen som dekket over klippoversikten, slik at man måtte se den. Man kunne liksom ikke klikke på neste klipp, neida, hele greia ble inaktiv mens reklamen rullet.

Rotete og ferdigprodusert design som egentlig kanskje har gapet over litt mye i forhold til hva de egentlig kan levere. FFK-TV er et flott tiltak, det samme er hyppigheten av enkelte nyheter. På det meste andre kan de bli bedre.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914