Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009
Opprinnelig postet av Lex
Høres ikke så ille ut dette her heller...
http://www.f-b.no/article/20081210/FFK/454290529/1220/NYHET
Nesten for godt til og være sant
Skal ikke Dardan Mehmeti være med på lista over spillerne som står der ?
"Grönis" den klareste kandidaten
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han ble hentet inn for resten av denne sesongen, men ble ikke innlemmet i stallen permanent.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han ble hentet inn for resten av denne sesongen, men ble ikke innlemmet i stallen permanent.
Jeg trodde evalueringa av han skulle tas i slutten av denne måneden. Dermed skulle han fortsatt vært med i denne lista.
Jeg trodde evalueringa av han skulle tas i slutten av denne måneden. Dermed skulle han fortsatt vært med i denne lista.
Ja, det skal evalueres hvem som evt skal bli tatt opp i stallen og Dardan er nok blant de som vil bli vurdert.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Han "skulle" nok vært der i og med at han har kontrakt ut året, men som kanogvetalt sier, så er ikke avgjørelsen tatt ennå om Mehmeti skal være med videre.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Skal ikke Dardan Mehmeti være med på lista over spillerne som står der ?Han "skulle" nok vært der i og med at han har kontrakt ut året, men som kanogvetalt sier, så er ikke avgjørelsen tatt ennå om Mehmeti skal være med videre.
Dette står det i linken : Her er stallen pr. 10. desember. Selvfølgelig vet jeg at avgjørelsen ikke er tatt enda. Det er ikke det jeg vil fram til heller. Kun hvorfor han ikke står på lista i linken som ble lagt ut.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 10 des 08, 16:00
Endret: 10 des 08, 16:01
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Rune Hauge
Selvfølgelig vet jeg at avgjørelsen ikke er tatt enda. Det er ikke det jeg vil fram til heller. Kun hvorfor han ikke står på lista i linken som ble lagt ut.
Snakk om forsvarsposisjon, Rune! Stått opp på feil bein i dag?
Jeg forsøkte faktisk å svare på det du lurte på, verken mer eller mindre, og det fikk du vel svar på? Hvis ikke, så kan jeg gjerne utbrodere nok engang:
Mehmeti "skulle" trolig ha vært på lista siden han har kontrakt ut året. Derfor er det trolig bare en forglemmelse fra journalisten sin side. Eventuelt kan de ha tatt høyde for hvem som har lengre kontrakter enn ut dette året, selv om de har skrevet per 10. desember.
Fasitsvaret vet bare journalisten selv. Om du ikke synes overnevnte er et greit svar, så får du ringe eller sende en mail til FB. og deretter legge ut svaret her.
Har du lest forumets retningslinjer?
Det går mot kontrakt for Dardan har jeg hørt...
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 10 des 08, 22:11
Endret: 10 des 08, 22:11
Endret av: Patrioten
Vi håper å beholde de fleste av dem som hjalp oss til sølv i fjor, men det er interesse fra utenlandske klubber på et par av spillerne våre. Vi får se hva som skjer, sier han http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2465246.ece
Det er vel Patrick og Wallache?
Hvis det er de, hvor mye synes dere at de skal prises for?
Gerrbrand har vel ytret et lite ønske om å komme hjem, så mulig FFK vil godta et bud på rundt 3 millioner eller noe? Kanskje opp mot fire hvis vi er heldig.
Pereira håper jeg ikke går for ei krone under 15 millioner i hvert fall. Og da skal vi ha med prosenter fra et videresalg i tillegg. Kommer an på hvilken liga han eventuelt forsvinner til. Forsvinner han til en litt bedre klubb i en av de fire store ligaene kan vi begynne å snakke om priser opp mot 20 millioner kanskje?
Patrioten
Lagt til: 11 des 08, 19:10
Endret: 11 des 08, 19:24
Dette kan altså bli den tredje spilleren som kan forsvinne, regner med at Everton blir for dyr.
Lover ikke bra dette, stammen, tynnes mer og mer ut
HotDream
Ble medlem: 18 apr 06
Lagt til: 12 des 08, 09:58
Endret: 13 des 08, 13:48
Opprinnelig postet av Patrioten
stammen, tynnes mer og mer ut
Og stammen er??
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Patrioten
Lover ikke bra dette, stammen, tynnes mer og mer ut
Optimist som vanlig du. Og stammen er??
Stammen er vel da Everton, ørlund, koadio, fofana...
Håper ikke vi bare selger stadheim nå da... hehe er det mulig
Enig med patriot`n at gerbrandt bør bli,men det er vel ingen umulighet å erstatte han tror jeg...
Heia FFK
Visst Patrick G. Skulle forsvinne, kanskje det kunne vært en mulighet og hentet Sandberg fra Stabæk. De har opsjon for han ut desember, men de har ikke kommet på banen enda. Har ikke han mange av de samme kvalitetene som PG?
Kanskje vi slipper å hente noen i det hele tatt
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2473068.ece
Opprinnelig postet av rødforalltid
Visst Patrick G. Skulle forsvinne, kanskje det kunne vært en mulighet og hentet Sandberg fra Stabæk. De har opsjon for han ut desember, men de har ikke kommet på banen enda. Har ikke han mange av de samme kvalitetene som PG?
Sandberg er elendig. Og at Fxt evner å omtale han som et "stabæk-ess" er helt fantastisk, noe de også latterliggjør på stabæk-forumet. Den største forskjellen på å disse to spillerne er farten. Sandberg er treg, mens Gerrbrandt er rask. Begge er kloke og gode til å lese spillet, men også her skiller Gerrbrandt seg ut. Han er også bedre plasseringsmessig. Niklas Sandberg slurver, mens Gerrbrandt er stabil.
Men igjen; kanskje i en annen klubb enn Stabæk så ville kanskje Sandberg vært mye bedre. Men jeg er ikke i tvil om hvem jeg vil ha omjeg kunne valgt for FFK.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Kanskje vi slipper å hente noen i det hele tatt
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2473068.ece
Bra av Grønis. Vi kommer uansett ikke til å få mer enn litt lommerusk om Hammarby skal kjøpe han ut, og da er det verdt at han fullfører kontrakten. Skulle det være et stort ønske fra Gerrbrand å dra hjem blir det vel kanskje litt verre.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Örlund: "Inställd på att stanna"
Daniel Örlund gör en tvärvändning. Målvakten säger nu själv att han troligtvis blir kvar i AIK. "Jag är inställd på att stanna", säger Örlund till http://www.eurosport.se/fotboll/allsvenskan/2008/orlund-tvarvander_sto1789430/story.shtml
Patrioten
Lagt til: 25 des 08, 08:17
Endret: 25 des 08, 08:20
Endret av: Patrioten
I følge Nettavisen skal to nye spillere være på plass i løpet av de første par ukene i januar. Overgangsvinduet åpner forrøvrig 8.januar. Dette er to av fire forsterkninger som skal forsterke FFK i 2009.
Noen som har hørt noen rykter om hvem de to kan være?
Jeg tipper på at en av de to, er en islandskeeper. Vi trenger å få inn keeper først, for Lasse og Erik er vel ikke helt 100 % enda?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914