Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009
Selvfølgelig må han jo ligge i en akseptabel prisklasse. Og om Udinese ikke velger å satse på ham, så vil jeg jo tro at han ikke er så ekstremt dyr.
For å ta et par positive sider er han norsk. Han er etter min mening et kjempetalent, bedre enn flere av de som har fått mer tillit enn ham i Lyn.
Jeg mener ikke at FFK skal kaste seg på av den grunn, men jeg syns hvertfall de bør vurdere å forhøre seg. Men samtidig kjøper jeg godt argumentet ditt om at vi har flere unge, lovende spisstalenter i troppen vår fra før av.
---------------------------
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Han har 7 stjerner på FM Ikke at det betyr noe men.....
Nå går vi for gull!
Opprinnelig postet av Lemmy
Her bør FFK forsøke seg, mener nå jeg.
Forsøke seg på hva? Enig med Holters.
zzzzz....zzzzz...zzzzz
For et kjedelig overgangsvindu. Skjer jo ingenting...( i FFK, vel og merke..)
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
Da er Dardan Mehmeti ferdig i FFK. Han skriver under for Kvik/Halden i dag.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Direktøren våres sier at nye spillere er på vei inn, Hm, flere?
Det er vel Borges som er den neste, eller kan vi håpe på anda flere?
FFK kommer ikke til å annskaffe seg noen ny keeper, til dere som eventuellt venter på det.
Det stemmer, og Pål Andre mente det var helt unødvendig. Så da får vi stole på det...
Heia FFK
Jeg tror ikke vi kommer til å hente noen andre enn Celso Borges. Det tillater ikke økonomien. Men man skal aldri til aldri i dette gamet. De svinger jo stort sett fra dag til dag og uke til uke. :)
Alt i alt godt fornøyd med to forsterkninger og at klubben har klart å beholde fjorårets stall. En høyrekant trengte vi, og nå har vi bedre dekning på midtbanen, hvor det er vanlig (i tillegg til på topp) å foreta en bytter i løpet av en kamp.
Tipper SpillerInvest er mer villige til å åpne lommeboka når FFK ligger an til gull på sommerstid.
Har du lest forumets retningslinjer?
Ja, men da er vi litt avhengige av å hente Borges før seriestart
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
http://norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=27568
Anders Laudrup på prøvespill (artikkelen er vel litt gammel men alikevel)
«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK
Dette har vært nevnt tidligere i tråden..... Feil, da han allerede har signet for en annen klubb
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
http://norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=27568
Anders Laudrup på prøvespill (artikkelen er vel litt gammel men alikevel)
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=12143&side=21&fid=203989#203989
Da skjønner jeg litt mer. Mente det var litt rart at ingen andre hadde artikkel om det
«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 24 feb 09, 07:49
Endret: 24 feb 09, 07:49
Endret av: Patrioten
Strømsgodset ønsker seg Andreas Tegstrøm, Thiago Martins og Markus Ringberg.
Blir spennende å se hvem de får på kroken.
Hvis Andreas skulle forsvinne, hvor mye synes dere vi skal forlange for han og bør vi hente en ny spiss, eller kanskje en høyre back for pengene?
Godset jakter Martins
Strømsgodset er interessert i Glimt-spiss Thiago Martins.
Opprinnelig postet av Patrioten
Strømsgodset ønsker seg Andreas Tegstrøm, Thiago Martins og Markus Ringberg.
Blir spennende å se hvem de får på kroken.
Hvis Andreas skulle forsvinne, hvor mye synes dere vi skal forlange for han og bør vi hente en ny spiss, eller kanskje en høyre back for pengene?
Godset jakter Martins
Strømsgodset er interessert i Glimt-spiss Thiago Martins.
Tror ikke vi får rare høyrebacken for det Tegan er verdt, men vi får jo bort en betydelig lønnsutgift om han forsvinner... Utleie er nok mest sansynlig. Godset har ikke penger...
Opprinnelig postet av HotDream
Tror ikke vi får rare høyrebacken for det Tegan er verdt, men vi får jo bort en betydelig lønnsutgift om han forsvinner... Utleie er nok mest sansynlig. Godset har ikke penger...
Spørsmåler er om vi får en bedre spiller enn Tegstrøm(uansett posisjon) for det han er verdt. Hvis ikke er det like greit å beholde ham.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
bodø glimt er så og si konk, http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6494649 . Kanskje vi burde forsøke å hente Mounir Hamoud? Vi trenger høyreback!!
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Spørsmåler er om vi får en bedre spiller enn Tegstrøm(uansett posisjon) for det han er verdt. Hvis ikke er det like greit å beholde ham.
Du har et poeng, men han koster kanskje mer enn han smaker i lønn...?
Du har et poeng, men han koster kanskje mer enn han smaker i lønn...?
Jepp.
Hadde vært deilig å få frigjort disse midlene.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914