Pål André Czwartek på vei mot 300!
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 nov 08, 23:53
Endret: 05 nov 08, 01:07
Endret av: Holters
267 kamper
- Tippeligaen: 105 kamper (inkludert siste runde 2008 mot Lyn)
- 1. divisjon: 29 kamper
- 2. divisjon: 98 kamper, 1 mål (Vålerenga 2, 8. juni 1998, Fredrikstad stadion)
- NM: 33 kamper, 1 mål (Runar, 1. runde, 7. mai 2004, Fredrikstad stadion)
- Europa-cup: 2 kamper
- 137 seire
- 51 uavgjort
- 79 tap
Czwartek har nå spilt 267 kamper for FFK og mangler derfor "bare" 33 kamper for å nå 300.
I år var Czwartek på banen i 18 kamper. Mye derfor på at Czwartek vil trenge minst to sesonger dersom han skal kunne klare dette.
Hva tror du? Når Czwartek 300 kamper for FFK?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Hadde vært en drøm det. Bare han ikke for en langvarig skade som setter han ut av kamp. Jeg er veldig stolt av pål
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Spørs jo litt på hvor langt vi når i cupen og om han klarer å holde nivået, ikke helt umulig at han når 300 neste sesong, med tanke på uefa cupen også,...
30 serie kamper, uten skade vil jeg si det er sansynlig at han spiller i 20 av de.
Kommer vi til semifinalen i cupen er det 7 kamper til, spiller han i 5 av de, er han oppe i 25,
4 kamper i uefa cupen, så er FFK klare for gruppe spill, da er det minst 6 kamper til, det er totalt 10 kamper, ikke umulig at pål er på banen i 8 av de...
Da skulle vel det bli 33 kamper...
hehe, okay, når jeg regna på denne måten så det litt "umulig" ut, men helt umulig er det ikke
Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Hyll hyll !!
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Pål er type. Han scorer for FFK i Champions League i 2011.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Jeg tror ikke han når 300 kamper for FFK. Neste sesong blir nok hans siste i FFK og jeg tror og håper også vi forsterker høyreback plassen før neste sesong, slik at Pål bli backup.
Men skulle han klare det vil det være en stor prestasjon!
Opprinnelig postet av Per Egil
Beste jeg har hørt i dag
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Klarer han nok ikke.. Dessverre
Opprinnelig postet av Per Egil
Hadde vært veldig gøy om PAC avslutter karrieren i FFK som han begynte den, med scoring. Den må gjerne komme i europacupspill.
Visst er det mulig at PAC kan klare 30 kamper til som FFKs høyreback. Så langt har han vel utkonkurrert ca 30 konkurrenter på den plassen gjennom årenes løp. Fortsatt mener jeg PAC blir bare bedre og bedre, og bedre. Kan ikke helt se at FFK har behov for å lete etter flere erstattere for superveteranen vår før han gir seg frivillig. Så 30 kamper til burde være i alle fall teoretisk mulig.
pål andre har jo sliti veldig lite mad skader så 2 sesonger til er jo ingen umuglighet
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hadde vært veldig gøy om PAC avslutter karrieren i FFK som han begynte den, med scoring. Den må gjerne komme i europacupspill.
Visst er det mulig at PAC kan klare 30 kamper til som FFKs høyreback. Så langt har han vel utkonkurrert ca 30 konkurrenter på den plassen gjennom årenes løp. Fortsatt mener jeg PAC blir bare bedre og bedre, og bedre. Kan ikke helt se at FFK har behov for å lete etter flere erstattere for superveteranen vår før han gir seg frivillig. Så 30 kamper til burde være i alle fall teoretisk mulig.
En ting er at PAC er god, og har danka ut mange spillere opp igjennom åras løp: En annen ting er det at det er vanskelig å sette kroner og øre på det å ha en på laget som har spilt hundrevis av kamper for FFK, og som har spilt for FFK helt fra børjan.
I England får veteraner spille, ikke først og fremst fordi de er så jævla gode, men fordi trenern ikke tør å sette dem ut i skrekk for hva publikum og eiern sier, og fordi den "lojale klubbspiller" er en ekstremt god representant for varemerket. Her passer PAC inn som hånd i hanske.
Hvis PAC bare hadde kunnet gi litt F og gått 100% i angrep når det gjelder, så hadde han blitt en fin brikke på høyresida, jmf mangel på ordentlig god høyreving. PAC er ganske bra på å komme seg mot dødlinja og få slått inn, og innlegga står ikke tilbake for noen andre innlegg, for å si det sånn.
PAC skal bare være seg sjøl, spelle sånn som han alltid har gjort, bli bedre og bedre utover høsten, og vips, ja, så har han de 300 matchene. :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914