Sølv i år, gull neste år?
Jeg vil bare starte innlegget med å si at jeg kun har lekt meg med tanken og at jeg ser på litt artig statistikk:
- I 2004 tok Vålerenga sølv, slått knepent av Rosenborg. Året etter tok de seriegull.
- I 2006 endte Brann opp med sølv, og i fjor vant de serien.
- I fjor var det Stabæk som tok sølvet, og i år vant de serien.
I fjor stoppet Stabæk opp på 48 poeng på 2. plass, mens Brann vant serien med 54 poeng. I år stoppet FREDRIKSTAD opp på 48 poeng på 2. plass, mens Stabæk vant serien med 54 poeng....
Statistikk er kun til for moro skyld, men det er også lov å få våte seriegulldrømmer når en ser litt urealistisk på det. Eller, er det det?
---------------------------
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Også får vi glemme det som skjedde med Start
For de rykka vel ned det påfølgende året, eller er jeg på jordet?
Opprinnelig postet av ffkmats
Også får vi glemme det som skjedde med Start
For de rykka vel ned det påfølgende året, eller er jeg på jordet?
Nja, ikke helt på jordet, men litt =)
De tok sølvet bak Vålerenga i -05, husker ikke hvor de endte i -06, og rykket ned i fjor. Den varianten går ikke vi for
---------------------------
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Det er en annen statistikk også. Den gjelder cupgull vs seriegull visstnok. Tror den stod i Dagbladet. Husker ikke helt hvordan den var, men får den ikke helt til å stemme med Stabæk. De vant vel cupen for ti år siden...
er en ting som er ulempen. med sølv gull statistikken og det er at det laget som tok gull har nesten rykket ned året etter så 2010 sesongen blir nok da dårlig for FFK. Men all statistikk er jo til for å brytes håper bare det ikke er blærum som gjør det :P
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914