FFK tippes på 7. plass
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 03 nov 08, 18:00
Endret: 03 nov 08, 21:58
Endret av: Per Egil
Til neste år av https://www.betsafe.com/setfilter.htm?filtergt=3-1&filterevent=314348&filterperiod=-1
De var jammen tidlig ute.
Ingen bombe at de tipper sånn, mest overrasket over at de setter FFK så høyt som på 7.plass, men bevares, enig i at de var raskt ute ja.
---------------------------
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.
Begynner sesongen så tidlig som 21.03.09 eller er det da de stenger bettingen?
FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!
Opprinnelig postet av RuneT
Begynner sesongen så tidlig som 21.03.09 eller er det da de stenger bettingen?
Med to ekstra kamper så trodde jeg faktisk sesongen skulle begynne enda tidligere.
Opprinnelig postet av FFK1903
Begynner sesongen så tidlig som 21.03.09 eller er det da de stenger bettingen?Med to ekstra kamper så trodde jeg faktisk sesongen skulle begynne enda tidligere.
Det er vel strent tatt enda flere enn 2 kamper mer!
Frosten har vel knapt gått i mars, så da sliter vel mange som ikke har undervarme å få banen klar til kamp..
FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!
Har kun tenkt hjemmekamper i det siste, så blingset!
Frosten har vel knapt gått i mars, så da sliter vel mange som ikke har undervarme å få banen klar til kamp..
Noen TL-lag som ikke har det da?
Opprinnelig postet av HotDream
Noen TL-lag som ikke har det da?
Brann Stadion får det i løpet av sesongen. Har jo tippeligaens eldste gressmatte (lagt i 1919)
vær tidlig ute med en tusenlapp på Viking hos betsafe. da fårdu 8 lapper igjen til julehandel.
Litt dustete at dem har satt Sogndal og Aalesund på tabellen da...
det er som sagt kvalikk på dem to lagene
www.brigaderodhvit.com
BRIGADE RØD HVIT
**Frihet For ULTRAS**
Hater: NFF
det vet da de også
er jo ikke uten grunn at de gir 500 i odds på sogndal :)
Opprinnelig postet av 1947modell
vær tidlig ute med en tusenlapp på Viking hos betsafe. da fårdu 8 lapper igjen til julehandel.
eller du vet at du har bidratt med 1000 kr til norsk idrett Hvis du gir den til norsk tipping da
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Opprinnelig postet av 1947modell
eller du vet at du har bidratt med 1000 kr til norsk idrett Hvis du gir den til norsk tipping da
Her må jeg si meg enig med "tgtgtgtg" gitt, med Rösler ved roret kommer aldri Viking til å vinne serien i Norge.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914