Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Lyn (Sølvfesten!)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 nov 08, 19:53
Endret: 03 nov 08, 16:28
Endret av: FFK1903

Virker som en sølvfesten satt i hodet på spillerne allerede. Fryktelig upresise i angrep i dag.

Men, men, det har ingen betydning annet enn stolthet og ære. Sølvet er vårt!

Da er det bare å feire sesongen dere! :)

Fantastiske bilder fra Fredrikstad stadion. Ulidelig surt å ikke være hjemme nå...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 02 nov 08, 20:15

Dårlig kamp,fantastisk show og herlig å se Hjælmen være med på sølvfesten våres!! Laughing

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 nov 08, 20:18

uprofesjonelt, pinlig, trist. "stolt" avslutning...

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 nov 08, 21:24

utrolig at ingen har gått til angrep på innlegget mittTongue out

for å spesifisere noe var det skuffelsen over at samtlige spillere(bortsett fra gashi og ørlund) kan gå utpå der og ikke prøve engang. null innsats, null glød. hva med de 12500 betalende som hadde kommet for å hylle guttene før, under og etter kampen? mangel på respekt fra ffk spillerne ovenfor publikum. plankehaugen banens beste.

jeg stod i spissen for et yngre mannskap i dag med talenter og backup spillere som mehmeti, elvestad, adiyiah, tegstrøm, martinsen fra start, men isteden ble det en haug umotiverte a-lagspillere som ga maks 70%. da er det bedre med backup & talenter med 100% innsats...

anyway, la oss glemme denne fadesen av en kamp snarest og fortsette sølvfeiringen etter en knallsesong av ffk!!

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 02 nov 08, 21:33

Det som skjedde var vel noe av det som Drillo snakket om før kamp; apati pga prestasjonsangst o.l.

Kjipt at det ble tap, men uansett et stolt øyeblikk der sølvet kan feires for en godt utført sesong i 2008!

Nå gleder jeg meg til oppkjøringen til sesongen 2009 som blir mer spennende enn noengang! Laughing

FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 02 nov 08, 22:44

Dagens kamp: Forglemmelig. Men who cares!!!???

Medaljeutdeling på Fredrikstad Stadion: Uforglemmelig!!!

Hater hat!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 03 nov 08, 11:35

Opprinnelig postet av bateman

for å spesifisere noe var det skuffelsen over at samtlige spillere(bortsett fra gashi og ørlund) kan gå utpå der og ikke prøve engang.

Hallo?? Hva med Joachim Thomassen da? FFKs klart beste i går!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 nov 08, 13:18
Endret: 03 nov 08, 13:20
Endret av: FFK1903

Stemningen under kampen var så som så, jeg satt mot venstre (sett mot banen) på PH-feltet og det var en drøss nedover som knapt løftet en finger igjennom kampen. Kampen var kjedelig, resultatet likeså. Stemningen bedre seg betraktelig på overtid og helt til de fleste gikk hjem. Er veldig glad for at jeg fikk oppleve medaljeutgivelsen, en stor opplevelse!

Sølvfesten etterpå ble egentlig en stor nedtur. Ting tok litt lengre tid som jeg regnet med. Medaljeseremonien var neppe ferdig til 2000 som det ble spådd. Jeg gikk over Kråkerøybroen og var vel fremme på Stortorget 2130 en gang om jeg ikke husker helt feil. Da var det fortsatt ikke noe liv å spore blant de fremmøtte. Trodde det skulle være fullt, men der var det god plass innover mot scenen.

Hvorfor hente inn en svenske (?) som synger svensktopper i en liten evighet? Hvorfor ikke bare sette på en CD med FFK-sanger. Er sikker på det hadde gjort større suksess. Hovedscenen så ut som ei diger pølsebod. Lyden på høytalerne på enkelte intervjuer nådde vel sånn cirka til en tredjedel av de som var på torget. Spillerne kom, litt snakkis, så et fyrverkeri spillerne ikke kunne fått med seg all verden av, men som riktig ble bra på slutten. Så var det slutt. Gatene ble omtrent tomme og det minnet litt om Sarpsborg en lørdagskveld.

Mye av skylden må jo NFF ta på seg. Hvorfor ikke legge siste runden til en lørdag, da folk faktisk har fri dagen etter og faktisk kan feire? Nå tro vel de aller aller fleste hjem fordi de skulle på jobb dagen etter.

Alt i alt en minneverdig kveld, men ikke i nærheten av den spontane og intense feiringen det var etter cupgullet da folkehavet ved Rådhuset tok imot spillerne og det var falketog og det var spontan allsang. Nå stod egentlig folk og ventet på at spillerne skulle komme og det var ikke noe liv før "For Fredrikstad" ble satt igang like før heltene kom på "scenen". Så noen rød og hvite er de beste fra Solheim, og det var vel det...

Men men, øvelse gjør mester. Nå får vi få laget til en utendørsscene et eller annet sted i byen som kan brukes til slike ting. Det er ikke så lenge til Stjernen tar gull heller!

Uansett, gratulerer til samtlige! Nå blir det noen kjedelige søndager fremover med endeløse rykter om nye spillere!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 03 nov 08, 17:32

Opprinnelig postet av FFK1903

Uansett, gratulerer til samtlige! Nå blir det noen kjedelige søndager fremover med endeløse rykter om nye spillere!

Bruk de kjedelige dagene i Stjernehallen. Laget underholder stort for tiden. Cool

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 03 nov 08, 20:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av bateman

for å spesifisere noe var det skuffelsen over at samtlige spillere(bortsett fra gashi og ørlund) kan gå utpå der og ikke prøve engang.

Hallo?? Hva med Joachim Thomassen da? FFKs klart beste i går!

Enig, landslaget neste tro ?

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914