Husk meg
Brukernavn
Passord

Dominic kåret til Ghanas 3. beste spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 nov 08, 09:28
Endret: 01 nov 08, 11:15
Endret av: FFK1903

Dominic Adiyiah (18) er kåret til årets 3. beste spiller i Ghana.

Kanskje overraskende at han, er vårt tredje, eller fjerde valg på topp. Han ble vel kjøpt i for å forsterke oss?

Gøy at han fikk den utmerkerlsen.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2352592.ece

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 nov 08, 11:16

Dominic ble først og fremst kjøpt inn for fremtiden, ikke noen umiddelbar forsterkning. Men han imponerte vel såpass på trening at han fikk sjansen med en gang. Håper at FFK gjør alt riktig med denne fyren, som de gjorde galt med ivoerianerne.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 nov 08, 12:14

Tips.

Dominic slår til neste år.

FFK TL beste spisspar; Everton/Dominic.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 01 nov 08, 13:04

Opprinnelig postet av FFK1903

Dominic ble først og fremst kjøpt inn for fremtiden, ikke noen umiddelbar forsterkning. Men han imponerte vel såpass på trening at han fikk sjansen med en gang. Håper at FFK gjør alt riktig med denne fyren, som de gjorde galt med ivoerianerne.

helt korrekt. gutten er kun 18år og vil nyte godt av en lang oppkjøringsperiode inn mot neste sesong. vi står godt rustet til neste år på spissplass hvis vi signerer everton. ser for meg gardar i tospann med enten everton eller adiyiah, mens tegan ikler seg super-sub rollen.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08

Lagt til: 02 nov 08, 10:52

Opprinnelig postet av bateman

helt korrekt. gutten er kun 18år og vil nyte godt av en lang oppkjøringsperiode inn mot neste sesong. vi står godt rustet til neste år på spissplass hvis vi signerer everton. ser for meg gardar i tospann med enten everton eller adiyiah, mens tegan ikler seg super-sub rollen.

Helt enig! Kunne ikke sagt det bedre selv (muligens dårligere). Hvis vi får Everton trenger vi (forhåpentligvis) ikke å tenke på spisser på en stund. Hvis FFK i tillegg klarer å holde Kasey og Patrick så er det etter min mening bare en sentral midtbanespiller, en høyrekant og forhåpentligvis Ørlund forran neste sesong. Hvis dette skjer så tror jeg FFK kan gjøre det rimelig bra neste år også!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 nov 08, 12:02

og det igjen stiller jeg meg bak! med ørlund på plass har vi kanskje de 2beste keeperne i TL(staw & ørlund). braathen leies ut til en adecco klubb. forsvarsrekka ser meget bra ut, vi har bare 1 ren vback(wallace), men både ophaug og thomassen er brukbare backup. spissrekka er komplett som du skriver.

midtbanen er dog vår akilleshæl per dags dato, og har vært det gjennom sesongen-mangel på gode alternativer. vi trenger en sann krittspiller(ala hva koadiou viste i sin siste kamp-og ikke i kampene før det). fart,teknikk og innlegg i boksen til gardar er en mangelvare, ville gitt ffk en ny dimensjon i angrepet, forutsigbarheten reduseres. barsom,kvisvik og ny spiller i konkurranse om 2vingplasser. sentralt vil gashi og kasey trenge en reell utfordrer. elvestad ønsker jeg som et 4valg, mens ramberg er for veik for meg. thomassen blir potet som i år hvor han kan tiltre på backplass,sentral midt og ving(dog svakest på ving etter min mening).

prioritert innkjøpsliste:

1.Everton

2.Ørlund

3.Kantspiller

4.Sentral midtbane

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914