Årets mål
Støtt opp om Wallace Fernando
Stem inn frisparkmålet mot Brann som årets mål
Send "Årets 4" til 1984. Hver stemme teller og dette fortjener alle de stemmene det kan få. En utrolig prestasjon verdt en tekstmelding
link?
---------------------------
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Kåring av årets mål alt nå ? Når det er to runder og 14 kamper igjen....
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Fikk gåsehud av både frisparket til Pereira (i hvert fall fra den ene vinkelen der man virkelig ser skruen i ballen) og kontringen til Brann som var en fryd for øyet.
Enig i det. Rent patriotisk må jeg nesten stemme på det nydelige frisparket til pereira, men slike kontringsmål er noe av det vakreste jeg kan se.
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Er enig i at det er et fint mål, men det må da kun være i Norge vi ser på en scoring som blir trillet i mål som kandidat til årets mål. Uansett hvor god kontring det er... Bojan Zijic sitt mål hadde vel heller aldri vært i nærheten av å være en kandidat til årets mål i noe annet land enn Norge.
Det kommer jo helt an på hva man ser på som mål. Noen tar med hele angrepet, andre tar kun det siste trekket av en scoring. Da blir ikke målet til Brann noe fint, men ser man angrepet i sin helhet så er det noe av det bedre som er å se av fotball. Et frispark som Pereira sitt trenger et godt skudd, Brann sitt mål har tre, fire gode milimeterpasninger før det ender opp i scoring. Det er mer imponerende.
Til neste år burde kanskje TV2 kåret årets scoring og årets angrep. I forrige VM så var det vel få som ikke lot seg imponere av Argentinas 30-et-eller-annet antall pasninger før det ble mål. Av mange kåret som det beste med hele VM, så jo, slike angrep kan være kandidater de også.
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 23 okt 08, 00:22
Endret: 23 okt 08, 00:23
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av FFK1903
Til neste år burde kanskje TV2 kåret årets scoring og årets angrep. I forrige VM så var det vel få som ikke lot seg imponere av Argentinas 30-et-eller-annet antall pasninger før det ble mål. Av mange kåret som det beste med hele VM, så jo, slike angrep kan være kandidater de også.
Den definisjonsforskjellen er jeg helt enig i. Angrepet til Brann i seg selv synes jeg er av ypperste klasse, derimot synes jeg ikke det er årets mål.
Årets angrep føler jeg ekskluderer direkte frisparkmål
Årets scoring er i mine øyne akkurat det samme som årets mål.
Da ble det kandidat 4 som fikk min stemme. Det var vel fordi det først og fremst var et veldig bra mål, men også fordi han spiller for FFK. Det er mange som kan vinne spør du meg. I tillegg til kandidatene og alle frisparkene til Wallace, så går lobben fra Barsom i reprise i hodet mitt nå og da. Tror det er noe med utførelsen eller kanskje arrogansen som gjør at jeg digger det målet.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Årets mål kom på Åråsen idag...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914