Europacup høsten 2009
Opplegget virker spennende, Europa, anyone?, men må innrømme at dette var meget komplisert for meg. Er det sånn at man er sikret flere enn to kamper? Kan noen smartinger her hjelpe en trøtt og sliten stjerne å forstå dette?
Jeg forstod det slik at vi kan sikre oss gruppespill med 3 andre lag og dobbel serie, dvs 6 kamper.
Mulig jeg også er litt trett...
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 20 okt 08, 21:37
Endret: 20 okt 08, 21:41
Endret av: Per Egil
Neida, man er ikke garantert flere kamper. Opplegget er i grunnen akkurat som i dag. Forskjellene fra i år er kun kosmetiske. Det som i dag regnes som UEFA-cupens første runde, altså runden før gruppespillet, blir fra og med neste år kalt fjerde kvalifiseringsrunde.
For å nå gruppespillet neste år må FFK gjennom to kvalifiseringsrunder med kamper hjemme og borte. Først må vi slå ut ett lag, så ett annet.
Vel og merke hvis vi tar sølv. Blir det bronse må vi gjennom tre kvalikk-runder.
---------------------------
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Men i tredje kvalifiseringsgruppe vil man i tillegg til vinnerne fra den tidligere runden, finne lag som vinneren av den engelske ligacupen, vinneren av den franske ligaen, 6. plass i spanske La Liga og italienske Serie A.
Vinneren av den franske ligaen er vel direkte kvalifisert til Champions League? I hvert fall kvalifisert til kvalifiseringen? Er det cupvinneren det menes, eller en annen plass i ligaen?
Men blir spennende okke som. Og nå får vi for fankern få noe litt mer eksotisk enn et svenskelag å bryne oss mot.
Skulle selvsagt være franske cupen. Endret nå.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Er det ikke gøyalt, når du har skrevet enn lang artikkel med mye arbeid, at det kommer en kødd og pirker på småplukk?
Kan gjerne ta en tur til Frankrike jeg, er jo uansett ikke alltid storlagene som vinner den. Kanskje vi får et amatørlag som har gått hele veien. Gjensyn med to stykker fra Elfenbenkysten for eksempel!
Ble litt lurt jeg da. Ja ja, er ennå et år igjen til eventuelt europacupspill. Først skal sølvet inn i premieskapet.
Opprinnelig postet av FFK1903
Er det ikke gøyalt, når du har skrevet enn lang artikkel med mye arbeid, at det kommer en kødd og pirker på småplukk?
Kan gjerne ta en tur til Frankrike jeg, er jo uansett ikke alltid storlagene som vinner den. Kanskje vi får et amatørlag som har gått hele veien. Gjensyn med to stykker fra Elfenbenkysten for eksempel!
Neida, bara kost.
Henger med til Frankrike, jeg. Henger med hvor som helst egentlig.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 20 okt 08, 21:51
Endret: 20 okt 08, 21:51
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av FFK1903
Og nå får vi for fankern få noe litt mer eksotisk enn et svenskelag å bryne oss mot.
Hvis dem da ikke gjør på akkurat samme måte som nå. Deler kvalikklagene inn i en Nord-Europa og en Sør-Europa gruppe slik de har gjort tidligere. Da blir det kjedelige svenske og danske lag likevel
EDIT: Og jeg misforstod deg ja :(
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Klart det er kjedeligere å spille mot andre trauste skandinaviske lag, men sjansen for å gå videre øker vel i forhold til hvis vi feks.skulle møte et portugisisk eller fransk lag.
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Opprinnelig postet av Per Egil
Til Kashakstan også?Opprinnelig postet av FFK1903
Neida, bara kost.
Henger med til Frankrike, jeg. Henger med hvor som helst egentlig.
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Lett!
Skal på bortetur uansett. Om det er til en landsby i Moldova skal jeg tenke på å ikke dra, men fy f... som jeg gleder meg. Vel, vi må jo egentlig sikre sølvet først da.
Sikre medalje mener du ? Vi kan fortsatt ende opp som nr 4....
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
jeg blir med på bortetur. håper det blir kamper utenfor sverige å danmark. vi skal ut i europa. deilig.
EUROOOOPPAAAAAA; HER KOMMER VI!!!!
Svaberget for alltid!
Er det fastsatt noen datoer enda ? Eller kommer det senere ? Atså ikke trekningen, men kampdatoer ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
30. juli med returkamp 6. august tror jeg.
Gleder meg til vi skal hærje i Europa!!
Hadde vært gøy om vi fikk møte David Beckham.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914