Medalje til spillerne
Hvilke spillere mangler kamper for å få medalje?
Husker ikke helt, disse spillerne er jeg usikker på:
Erik Bråthen
Vidar Martinsen
Agim Shabani
Christian Halvorsen
Martin Elvestad
Dardan Mehmeti
Andreas Tegström
Michael Trulsen
Dominic Adiyiah
Éverton Santos da Costa
Christian Halvorsen har vel ikke noen kamper og dermed ingen mulighet til å få medalje? Det har heller ikke Dardan.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 20 okt 08, 14:37
Endret: 20 okt 08, 14:38
Endret av: keiko99
hmmm stusser litt på det du skriver for når jeg så brann-stabæk ville stabæk sette inn på resvere keeperen slik at han kan få gull han også og han har vel ikke spilt en eneste kamp for stabæk ?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Spilleren må ha spilletid i 3 kamper for å få medalje. Så spilleren må ha spilletid i minst 1 kamp for de to siste for å ha mulighet til å få medalje.
Martinsen har tre kamper fra start, og fire som innbytter, så han er vel sikret medalje og vel så det.
Shabani, Bråthen, Halvorsen, Mehmeti har ingen kamper for A-laget så vidt jeg vet.
Elvestad fikk vel sin sesongdebut mot LSK forrige runde og kan med to innhopp få medalje om det stemmer at de trenger tre kamper.
Tegström har tre fra start og hele 11 som innbytter.
Adiyiah er også sikret med sine tre kamper fra start og en som innbytter.
Trulsen har en fra start og en som innbytter.
Everton har tre fra start og tre som innbytter.
Med andre ord så trenger da Trulsen å komme innpå en kamp og Elvestad begge de siste kampene for å få medalje.
Da håper jeg vi leder godt mot Molde til helga så både Trulsen og Elvestad får medalje.
Elvestad har to innhopp i år. Spilte vel mot Godset også var det vel??
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Stemmer at Elvestad har to innhopp.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
æsj nei
medaljene vil jeg kreve at ikke blir utlevert føre siste hjemmekamp
jeg vil se spillerne få medaljen
jaddajadda
NFF har sagt at medaljene deles ut på hjemmebane om dette er mulig. Vi får vår sølvmedalje etter å ha spilt en strålende kamp mot Lyn.
Haha, utrolig surt for keeperen til Stabæk hvis man må ha 3 kamper for å få medalje. Han sto jo klar til å byttes inn når det var igjen et minutt, men det ble aldri noe stopp i spiller sånn så han fikk kommet innpå!
Kouadio får vel også tilsendt en medalje nedover til Frankrike, mens Fofana fikk bare en kamp i år.
Opprinnelig postet av solano2
Haha, utrolig surt for keeperen til Stabæk hvis man må ha 3 kamper for å få medalje. Han sto jo klar til å byttes inn når det var igjen et minutt, men det ble aldri noe stopp i spiller sånn så han fikk kommet innpå!
Han burde jo absolutt fått nok spilletid for lenge siden. Egentlig svakt av Jönsson at han ikke har gitt han muligheten i kampene som har gitt storseire. Keeperen skal stå så mye som mulig, men at det skader ikke å slippe til andrekeeperen i kamper de leder med 3, 4, 5 og 6 mål...
Opprinnelig postet av FFK1903
Haha, utrolig surt for keeperen til Stabæk hvis man må ha 3 kamper for å få medalje. Han sto jo klar til å byttes inn når det var igjen et minutt, men det ble aldri noe stopp i spiller sånn så han fikk kommet innpå!Han burde jo absolutt fått nok spilletid for lenge siden. Egentlig svakt av Jönsson at han ikke har gitt han muligheten i kampene som har gitt storseire. Keeperen skal stå så mye som mulig, men at det skader ikke å slippe til andrekeeperen i kamper de leder med 3, 4, 5 og 6 mål...
Forsåvidt enig i det, men du bytter egentlig ikke inn en 'kald keeper' FFK1903. Men det går an å gi en talentfull keeper sjansen fra start i en eller annen kamp, uten at førstevalget er skadet.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av FFK1903
Haha, utrolig surt for keeperen til Stabæk hvis man må ha 3 kamper for å få medalje. Han sto jo klar til å byttes inn når det var igjen et minutt, men det ble aldri noe stopp i spiller sånn så han fikk kommet innpå!Han burde jo absolutt fått nok spilletid for lenge siden. Egentlig svakt av Jönsson at han ikke har gitt han muligheten i kampene som har gitt storseire. Keeperen skal stå så mye som mulig, men at det skader ikke å slippe til andrekeeperen i kamper de leder med 3, 4, 5 og 6 mål...
Forsåvidt enig i det, men du bytter egentlig ikke inn en 'kald keeper' FFK1903. Men det går an å gi en talentfull keeper sjansen fra start i en eller annen kamp, uten at førstevalget er skadet.
Hvem har sagt at han skal være kald? Dem vet vel hva oppvarming er i Stabæk også?
Hvem har sagt at han skal være kald? Dem vet vel hva oppvarming er i Stabæk også?
Altså det hjelper ikke for en keeper å jogge i ti minutter når man skal inn. Da skal man gjerne ha litt skuddtrening alene med keepertrener før kamper, evt i pausa. Det er noe vidt forskjellig å varme opp som utespiller, og å varme opp som keeper.
Altså det hjelper ikke for en keeper å jogge i ti minutter når man skal inn. Da skal man gjerne ha litt skuddtrening alene med keepertrener før kamper, evt i pausa. Det er noe vidt forskjellig å varme opp som utespiller, og å varme opp som keeper.
Keepere kommer jo inn uten problemer hvis det blir skader osv. Sååå lang tid trenger faktisk ikke en keeper å varme opp heller.
Keepere kommer jo inn uten problemer hvis det blir skader osv. Sååå lang tid trenger faktisk ikke en keeper å varme opp heller.
Neida jeg skal ikke si noe jeg. Har jo spilt keeper selv så jeg vet jo selvsagt at man trenger ordentlig oppvarming for å gjøre det godt. Men sier du at jeg ikke trenger det skal jeg gi meg.... Det er klart det er mulig, når man ikke har andre muligheter er det liksom ikke så smart å la målet stå tomt fordi at førstekeeperen er skada.
Om du har vært keeper på guttenivå hjelper vel ikke så fryktelig?
Stabæk har sikkert hatt en ok ledelse til pause i flere kamper i år, og kunne da latt 2 keeperen fått sjansen utover i 2.omg. Da hadde han fått mer enn god nok tid til å varme opp også.
Stabæk har sikkert hatt en ok ledelse til pause i flere kamper i år, og kunne da latt 2 keeperen fått sjansen utover i 2.omg. Da hadde han fått mer enn god nok tid til å varme opp også.
Ufattelig at du faktisk ikke gir deg.
Nei, jeg skal vel la vær, og la deg tro at keepere ikke presterer bedre med å varme opp med skuddtrening.
God bedring!
Ufattelig at du faktisk ikke gir deg.
Nei, jeg skal vel la vær, og la deg tro at keepere ikke presterer bedre med å varme opp med skuddtrening.
God bedring!
Herlig å se at du må begynne å argumentere med ting jeg aldri har sagt! ;o)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914