Nytt system for sesongkort???
Fikk en sms hvor jeg blir bedt om å sende navn og epostadresse tilbake til Eystein Gangfløt i forbindelse med omlegging av sesongkort..
Er ikke dette veldig uproft? Pleier ikke sende navn og epost til hvem som helst og hadde følt meg tryggere om jeg fikk et offisielt brev i posten eller noe..
Noen som vet hva slags system det er snakk om?
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
kim_andre_c
Ble medlem: 22 aug 06
Lagt til: 10 okt 08, 14:42
Endret: 10 okt 08, 14:54
Endret av: kim_andre_c
Jeg fikk en telefon av han der han ville ha e-post adressen min for å sende meg info om neste års sessongkort.
Vet ikke noe mer enn dette...
Stakkars denne mannen som må ringe rundt til alle som har sessongkort for å få mail adressen tenkte jeg da....
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg fikk en telefon av han der han ville ha e-post adressen min for å sende meg info om neste års sessongkort.
Vet ikke noe mer enn dette...
Stakkars denne mannen som må ringe rundt til alle som har sessongkort for å få mail adressen tenkte jeg da....
han ringte meg på tirsdag også. håper jeg ga han riktig adresse. fikk helt jernteppe når jeg snakket med han.
Ringte meg også, vi må være foreberedt på sesongkortene blir dyrere til neste år.
Er ikke så rart det når det blir to kamper mer neste år
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
eller at det i prisen ligger at det sitter en kar og ringer oss
med ffk til champions league!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 16 okt 08, 12:41
Endret: 16 okt 08, 12:42
Endret av: Patrioten
På medlemsmøte sa direktøren at vi som har sesongkort ville få en positiv overraskelse, hva det var, skulle vi få vite under den siste hjemmekampen mot Lyn.
Kanskje det blir billigere?
FFK jobber fortiden med sesonkortene og håper at alt er klart for utsendelse 3.november, det må vel tidenes raskeste i FFK
billigere hehe. med flere kamper.. neppe, men venter i spenning
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Patrioten
På medlemsmøte sa direktøren at vi som har sesongkort ville få en positiv overraskelse, hva det var, skulle vi få vite under den siste hjemmekampen mot Lyn.
Kanskje det blir billigere?
FFK jobber fortiden med sesonkortene og håper at alt er klart for utsendelse 3.november, det må vel tidenes raskeste i FFK
Vi får sikkert førsteprioritet over gangbrua etter kampslutt.
Opprinnelig postet av Patrioten
Sier vel mer om hvor mye det haster for FFK å få inn penger...
Har du lest forumets retningslinjer?
Fikk telefon selv for et par uker siden.
Blir spennende å se om de kommer til slanke staben også. Da ligger vel Per Morten og Jocke dårlig an?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Vi får sikkert førsteprioritet over gangbrua etter kampslutt.
Det ville faktisk vært et større trekkplaster for mange enn noe annet, for å kjøpe sesongkort. Meg selv inkludert...
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Fra og med 20. november starter sesongkortsalget for 2009 sesongen.
Trodde salget startet i morgen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914