Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen - Oppoffrende og på gang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 06 okt 08, 16:00

Jeg ønsker å skrive litt om Vidar Martinsen. Han spilte de første kampene i fjor og ble skadet akkurat i det vi fikk tilbake Rajo. Skaden(e) hans har vært kompliserte og langvarig. Det krever vannvittig mye å komme tilbake etter et så langt skade avbrekk. Jeg var skeptisk når vi måtte benytte han. Det vi fikk levert imponerer meg. Oppofrende og med en skikkelig innsats og glød. Det er så deilig at en spiller gir alt. I går spilte han hele kampen og klarte omtrent ikke å stå på beina mot slutten, sist kamp fikk han krampe. Med tanke på at han kun har spilt i adecco ligaen før han kom til FFK synes jeg det er veldig imponerende. Jeg håper han nå får fortsette skadefri og kan være med å prege FFK fremover. Takk Vidar :-)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 06 okt 08, 16:08

Jeg merket meg også spesielt Vidar igår, han ofra seg veldig!! Arti og se og gleder meg til og se han i tospan med Gerrbrandt i midten, igår var det gøy og se en agressiv Totte og. Viking kampen med en tre lokale gutter i forsvar kan bli helt rått!!

Ørlund

PAC-Gerrbrandt-Vidar-Thommasen

Kvisvik-Hansi-Gashi-Barsom

Gardar-Everton

fem lokallads:)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 okt 08, 16:50

syns jeg kunne se en furtete simen og en vidar som jeg syns hadde taket på simen i kampen mot LSK... Vidar var god i går

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 okt 08, 22:22

simen og jonna oppførte seg som 2bitre horer igår. selvsagt skal man blø for den klubben man spiller for, men å grisetakle slik disse gjorde igår er fryktelig unødvendig og usedvanlig provoserende!ønsker ALDRI brenne tilbake i ffk, en spiller jeg tidligere kunne tenkt meg tilbake...

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914