Realistisk å beholde Everton?
Shadar
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 05 okt 08, 22:50
Endret: 05 okt 08, 22:50
Endret av: Shadar
Jeg husker ikke helt, men Everton er vel kun på lån i fra Gremio ikke sant? Har FFK sikret opsjon på kjøp?
Har hørt rykter (ingen sikre kilder) om at FFK ikke har råd til å kjøpe en så god spiller slik økonomien er i klubben nå.
Anyone? Synes Everton ser skikkelig lovende ut!
---------------------------
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Han er ikke ekstremt dyr, men han er dyr nok til at det må vurderes nøye om man ønsker å investere i ham. FFKs økonomi er, som du nevner, veldig anstrengt.
FFK har opsjon på kjøp, og overgangssummen er fastsatt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Vet du noe om hva denne overgangssummen ligger på? Ca. 5mill kanskje?
Hvis FFK ikke har råd til Èverton så er det en forferderlig nedtur. Det værste er vel at RBK, Brann eller Enga henter han da?
...kjære onkel Høili
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
er den 5mill eller mindre bør vi naturligvis slå til, man ser at dette er en klassespiller. henter vi ikke ham må vi uansett hente ny spiss til kanskje et par,tre mill mindre, men med større risiko for sportslig, og deretter økonomisk, fiasko. det er slik jeg ser det svært gunstig med lån av spillere man sikrer seg opsjon på. jeg sier ja takk til kjøp av ørlund og everton, samt 2nye vinger inn. salg av tegstrøm bør gi noen kroner i kassa, men forventer naturligvis ikke samme sum som vi la på bordet i sin tid, all den tid svensken har skuffet i frstad.
har vi andre reelle salgsobjekter i ffk per dags dato?(altså ikke nøkkelspillere ala wallace etc., men spillere som oftest er å se på benken elller tribunen)
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Everton er i en prisklasse som FFK kan leve med. Han vil bli FFK spiller noen år framover.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Er dette din mening, ønske eller er det insideinfo?
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Enormt deilig om FFK kjøper Èverton. Jeg synes det lukter litt Edu (Lyn) av Èverton.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Gledelig om kan blir FFKs eiendom ja, men jeg synes han ligner mer i spillestil og egenskaper på Daniel Fredheim Holm (en jeg mener ville ha bedre forutsetninger for å lykkes i FFK enn i VIF) enn på Edu (med unntak av farten), men det er nå meg da.. Begge er sleipe langs bakken, en utsøkt teknikk, til nå medium giftige foran mål, gode på hodet og til å holde på ballen. Men for ikke å spore av: håper, som det ble antydet i f-b i dag, at opplegget rundt Everton blir betraktelig bedre enn det var for Koaudio og Fofana om de velger å gå for kjøp..
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Opprinnelig postet av Shadar
Begge er sleipe langs bakken, en utsøkt teknikk, til nå medium giftige foran mål, gode på hodet og til å holde på ballen.
Nå har jo Everton snart 5 uker i Norge for akklimatisering og tilpasning til lagkamerater, mens DFH har spilt hvor lenge for VIF?
Synes sammenlikningen burde klart indikere at Everton har større potensiale enn DFH i så måte.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar
Begge er sleipe langs bakken, en utsøkt teknikk, til nå medium giftige foran mål, gode på hodet og til å holde på ballen.
Nå har jo Everton snart 5 uker i Norge for akklimatisering og tilpasning til lagkamerater, mens DFH har spilt hvor lenge for VIF?
Synes sammenlikningen burde klart indikere at Everton har større potensiale enn DFH i så måte.
Helt enig. Er faktisk veldig overraska over hvor godt Everton har tilpasset seg. Han gjør ikke bare gode enkeltprestasjoner, men viser også at han forstår spillet ganske godt til tider. En del å jobbe med, men når nivået ligger så høyt når han ikke er ferdig tilpasset norsk fotball, gleder jeg meg som en unge til å fortsettelsen (gitt at vi kjøper ham).
det er kun en dfh, og det er dag frode hornseth
med ffk til champions league!
Håper virkelig at FFK knytter til seg Everton.
Tror det skal vanskelig gjøres å hente noen tilsvarende til tilnærma samme pris.
Everton har imponert.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Og fyren er jo rask!! Jeg trodde Dominic skulle være den raske jeg, men han virker ikke å være så kjapp som Everton. Er en fryd for øye å se teknikken til Everton. Vendingene, mottaket og fintene er jo bare lekkert
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av dracula
Tror det skal vanskelig gjøres å hente noen tilsvarende til tilnærma samme pris.
Og hvilken pris er det snakk om?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914