Før kampen LSK - FFK (23. runde)
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 29 sep 08, 20:56
Endret: 05 okt 08, 20:01
Endret av: Rey
Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Rønning, Njål
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat: Aas, Steinar
hvem bør starte ?
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Samme laget som i går, med ett unntak: Ophaug eller Czwartek inn for Martinsen.
ørlund
ophaug raio gerrbrand wallace
barsom thomassen gashi koadiou
everton gardar
luftstyrken til ophaug og innsatsen til thomassen behøves i denne matchen jeg frykter blir for tøff for guttane.koadiou viste strålende innsats og vingferdigheter sårt manglet i et ekstremt smalt ffk.
benk: runar, pac, martinsen, elvestad, ramberg, adiyiah, trulsen.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Viste Kouadio strålende vingferdigheter? Jeg syns han jobbet kjempebra når han kom innpå, men etter min mening er han langt i fra god nok til å starte kampen mot Lillestrøm. Ellers blir som du nevner luftstyrken til Ophaug viktig, derfor syns jeg han skal starte.
Örlund
Ophaug Piiroja Gerrbrand Wallace
Barsom Ramberg Gashi Thomassen
Jòhannsson Everton
Personlig skulle jeg gjerne sett Elvestad isteden for Ramberg. Ikke bare fordi jeg mener Ramberg har underprestert de siste kampene, men etter det jeg har hørt er Elvestad er stort, stort talent. Hadde vært morsomt å prøvd ham en kamp!
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Opprinnelig postet av Lemmy
Personlig skulle jeg gjerne sett Elvestad isteden for Ramberg. Ikke bare fordi jeg mener Ramberg har underprestert de siste kampene, men etter det jeg har hørt er Elvestad er stort, stort talent. Hadde vært morsomt å prøvd ham en kamp!
Vet det er lite sannsynlig, men håper selv på at Grønis setter han innpå et par av de siste kampene. Hadde vært utrolig spennende å se han i Tippeligaen.
Endelig har flere skjønt at Èverton er en bedre spiller å starte med i steden for Dominic! Forrige gang jeg foreslo lagoppstillingen med Èverton på topp, var det mange som ikke skjønte hvorfor jeg valgte å benke Dominic til fordel for han. Håper dere skjønner hva jeg mener nå etter Godset kampen!
Viste Kouadio strålende vingferdigheter? Jeg syns han jobbet kjempebra når han kom innpå, men etter min mening er han langt i fra god nok til å starte kampen mot Lillestrøm.
skrev kanskje litt utydelig: han viste strålende innsats. Altså ikke strålende vingspill, men OK+ vingferdigheter som fart nedover krittet, trussel 1mot 1. ferdigheter som er sårt savnet i et ffk stappfullt av sentrale midtbanespillere!!(wehrman,gashi,ramberg,thomassen,elvestad,barsom). men nå er han ferdig i ffk og en spiller jeg bruker null energi på fremover.
enig angående elvestad for ramberg(dog aldri i verden om det skjer), hansi viser svak form om dagen, så hvorfor ikke prøve et av talentene våre? lav risiko da ramberg uansett leverer svake prestasjoner for øyeblikket.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Syns du Kouadio er rask? Jeg syns egentlig han har dårlig med fart, men bra med fintereportoar. Jeg syns det er sjeldent han kommer ned til dødlinja og får slått innlegg.. Men nå er han uansett ferdig- og jeg gjør som deg: bruker null energi på ham fremover. :)
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Fellus er ihvertfall ute mot oss. Men om han er god eller ei, aner jeg ikke
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av Husgutt
Fellus er ihvertfall ute mot oss. Men om han er god eller ei, aner jeg ikke
Det betyr vel at Occean og Sundgot starter på topp, hvis Myklebust fortsatt er skadet...
Hva er det med Brenne forresten? Ser han ikke har vært i troppen på ett par kamper. Er han aktuell mot gamle og kommende lagkamerater?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
...mot gamle og kommende lagkamerater?
Som i at Brenne kommer hit, eller i at vi selger flere spillere til LSK?
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...
Dem kan få tegan så kan vi få simen tilbake :)
Fair deal
Jeg gleder meg sinnsykt.....til at Everton, etter et utsøkt mottak, setter fart mot LSK sin 16-meter. Han kjører ei rå finte på Kippe som detter, og en altfor treg Riseth ser seg nødt til å felle han, ca 20 meter, litt til høyre for målet. Vår alles kjære Wallace trer frem og trer ballen i krysset....igjen. Everton og Dominic får også hver sin scoring, og Gardar avslutter ballet med en volley fra 13 meter.
Finnes ikke mye som smaker bedre enn enn 0-4 seier mot et tannløst Lillestrøm, totalt blottet for selvtillit:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Jeg gleder meg sinnsykt.....til at Everton, etter et utsøkt mottak, setter fart mot LSK sin 16-meter. Han kjører ei rå finte på Kippe som detter, og en altfor treg Riseth ser seg nødt til å felle han, ca 20 meter, litt til høyre for målet. Vår alles kjære Wallace trer frem og trer ballen i krysset....igjen. Everton og Dominic får også hver sin scoring, og Gardar avslutter ballet med en volley fra 13 meter.
Finnes ikke mye som smaker bedre enn enn 0-4 seier mot et tannløst Lillestrøm, totalt blottet for selvtillit:-)
Jeg fikk ereksjon når jeg leste dette...
Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter
www.myspace.com/thenewklokkeswingers
Opprinnelig postet av djpete
Du drømmer du Baktus bror.....
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Noen som vet hva billetter koster? Ikke bussbilletter, men på stadion?
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 02 okt 08, 16:55
Endret: 02 okt 08, 17:00
Endret av: Rune Haugen
Noen som vet hva billetter koster? Ikke bussbilletter, men på stadion?
170 for voksen, 100 for barn/honnør.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914