Husk meg
Brukernavn
Passord

Provosert Grønhagen vil utestenge Nannskog..

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 sep 08, 21:03

Etter uttalesene til Nannskog om dommeren på søndag, så har det nå blitt reaksjoner fra blantannet vår Anders Grønhagen...

Vi husker alle at sesongen ifjor fikk John A Bjørkøy en kamps karantene for å si at Godset har en 12 mann med og det var dommern og at han var arrogant..

Det på Søndag var MYE værre en det "Jonna" sa ifjor etter kampen, Nannskog får INGENTING, noe Grønhagen finner provoserende..

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2241759.ece

Hva synes dere om saken?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 sep 08, 21:07

Det Nannskog sa var definitivt ikke verre i forhold til å trekke dommerens integritet i tvil (som er det man kan bli straffet for), ettersom Bjørkøy direkte anklaget Edvartsen for å være partisk. Nannskog sier "bare" at det føltes som å spille mot 14 mann. Det er en nyanseforskjell som tydeligvis går i Nannskogs favør. Men jeg må innrømme at min umiddelbare reaksjon da jeg første gang hørte Nannskog-intervjuet var at dette måtte bli straffet på lik linje som John Anders Bjørkøy og Jan Derek Sørensen ble straffet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 23 sep 08, 21:10
Endret: 23 sep 08, 21:33
Endret av: Plankekæll

Fullstendig enig med Grönhagen her!! Spiller ingen rolle om det er Nannskog, Bjørkøy, eller hvem det måtte være. Det Nannskog har gulpet ut er mye verre enn det Jonna sa i fjor.

Men nå har jeg allerede gitt opp den verna bedriften som de også kaller N(ø)FF! Der i gården er det faen ikke mye som heter konsekvente handlinger! Her trekker de en lapp opp av hatten der det enten står "skyldig" eller "uskyldig", deretter en lapp for å avgjøre evt karantene (antall kamper). Da Silva og Nannskog hadde flaks, Jonna og Kvisvik hadde uflaks.

Blir kvalm av et slikt møkkaforbund, er glad for at vår kjære trener tar bladet fra munnen og blåser ut litt. Det er rett og slett ikke vanlig at vår trener åpner kjeften i tide og utide, men absolutt på sin plass denne gangen!! Synes Janne Jönsson også utviste en noget merkelig oppførsel. Den som gjorde et godt inntrykk på meg var Morten Morisbak Skjønsberg som jeg synes virket fornuftig i sine uttalelser.

Shame on you Kåfjord og supperådet!

EDIT:
Men de gir Daniel Nannskog en skummel pekefinger! Scaaaaaaryyyyy.....

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08

Lagt til: 23 sep 08, 22:01

Fylliken Kåfjord "unnskylder" at de ikke gir Nannskog karantene med at han ble refset offentlig. "Han fikk en pekefinger av meg., og pekefingern min er svær.., hehe.., hehe..."  Er det mulig!  Man skal visst aldri slutte å forunderes over avgjørelser fra den myndigheten..   

En konge; Tore Pedersen!

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 23 sep 08, 22:14

Hadde du ikke heller blitt overaska om det faktisk hadde vært litt sunn fornuft i NFF og behandlet alle likt?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 24 sep 08, 00:02

Opprinnelig postet av Costanza

Det Nannskog sa var definitivt ikke verre i forhold til å trekke dommerens integritet i tvil (som er det man kan bli straffet for), ettersom Bjørkøy direkte anklaget Edvartsen for å være partisk. Nannskog sier "bare" at det føltes som å spille mot 14 mann. Det er en nyanseforskjell som tydeligvis går i Nannskogs favør. Men jeg må innrømme at min umiddelbare reaksjon da jeg første gang hørte Nannskog-intervjuet var at dette måtte bli straffet på lik linje som John Anders Bjørkøy og Jan Derek Sørensen ble straffet.

Selvfølgelig var det verre. Du tuller nå ikke sant? Nannskog har jo holdt på med dette her i flere dager, senest idag, og har også uttalt at han håper Stabæk slipper Terje Hauge ved en senere anledning. Å først klage på dommeren og i samme setning si at det føles som om en har 14 mann mot seg (som underforstått betyr elleve mann pluss dommer og to linjedommere) er faktisk MYE verre enn å si at det føles som å spille mot tolv mann og forklare at denne tovlte er dommeren. Det får være grenser på hvor følelseskaldt man skal plukke fra hverandre uttaleser på. Enhver idiot skjønner hva Nannskog antyder... At Nannskog muligens skjeller ut dommeren i media på en smartere måte enn det Bjørkøy skal ikke ha noe som helst i si for straffen.

Latterlig av Kåfjord og NFF. FIN PEKEFINGERSTRAFF. Den kanskje vi skal begynne med i håndteringen av andre lovmessige overtramp? "Voldsmann straffet med lang pekefinger fra både justisminister Storberget og statsminister Stoltenberg, voldsmannens forsvarer anker"

Sitat fra Nannskog

"Terje Hauge var fruktansvärt dårlig tycker jag, det kändes som om man spelade mot fjorton motspelare i stället för ellva liksom. Det är synd för han förstör den här guldstriden"

Man må være lobotomert for ikke å skjønne at Nannskog antyder at han er upartisk. I tillegg har han hatt utallige uttalelser om Terje Hauge omtrent hver dag etter kampen.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 24 sep 08, 00:14

Jeg forstod uttalelsen hans som at det å spille med 10 spillere så tidlig i kampen gjorde at de 11 på den andre siden ble som 14. For jeg sys å huske at han sa 10 på tv.

Jeg syns faktisk at man skal få lov til å klage slikt på dommeren

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 24 sep 08, 00:27
Endret: 24 sep 08, 00:28
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av endre

Jeg forstod uttalelsen hans som at det å spille med 10 spillere så tidlig i kampen gjorde at de 11 på den andre siden ble som 14. For jeg sys å huske at han sa 10 på tv.

Jeg syns faktisk at man skal få lov til å klage slikt på dommeren

Det her er sitering av svensken på opptaket fra TV2. Hvis du mener dette har noe med å spille med ti mann å gjøre, så skjønner jeg egentlig ganske lite. Dette er et angrep på dommeren.

"Terje Hauge var fruktansvärt dårlig tycker jag, det kändes som om man spelade mot fjorton motspelare i stället för ellva liksom. Det är synd för han förstör den här guldstriden"

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2241759.ece (se videoen)

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 24 sep 08, 09:07

Opprinnelig postet av Nannskog

Strengt tatt så holder han vel liv i gullstriden...

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 24 sep 08, 09:37

Nannskog er en av Tippeligaens verste sytekopper, men samtidig er han en mediayndling. Jeg mistenker at det har innvirket på NFFs vurdering av straff. Og det er synd. Jeg er helt på linje med Grönhagen.

Om det er nyanseforskjeller på hva Nannskog sa og hva Sørensen eller Jonna sa, så er ikke det nok til å forsvare at to av dem får utestengelse mens den tredje får en pekefinger fra Sondre Kåfjord. NFF praktiserer, som vanlig, ulikhet for loven. Det som avgjør straffen, virker å være en blanding av tilfeldigheter og mediefokus. For å sette kirsebæret på kaka, gir vel snart NFF Grönhagen refs for sin uttalelse.

Forøvrig var utvisningen av Skjønsberg korrekt. Stor kaktus sendes med tankens kraft til en lettere brun svenske bosatt i Bærum.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 25 sep 08, 09:05

Voksent svar fra Nannskog.  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526562

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 25 sep 08, 09:10

Geeze... Det der ligner en amerikansk valgkamp. Syns kanskje Nannskog burde ta sitt eget hint der.

Hater hat!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 sep 08, 09:22

Hvis likhet for loven er å sutre så vet jeg ikke hva jeg skal si om hans oppførsel etter kampen... Skulle likt å sett han fikk tre kampers karantene for dette. Jeg tror han ville ha reagert om han da fikk vite at Bjørkøy fikk en kamps karantene i fjor.

Men det er tydelig at han føler presset nå. Det gjør egentlig hele laget. Med Tromsø halende bak og en seriefinale på Alfheim kanskje i vente er det ikke rart det detter ut lite gjennomtenkte ord fra han og resten. De har jo alt å tape de siste rundene.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 25 sep 08, 09:35

Er det noen som stikker det stygge trynet sitt fram i media og sutrer for alt mulig er det jo Nanskog. Senest etter Vikingkampen. Drittunge....

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 sep 08, 09:41
Endret: 25 sep 08, 09:42
Endret av: Frode

Naanskog syter og syter, han tåler jo f. meg ingenting! At han kritiserer Grønhagen for syting blir som Rimi Hagen kritiserer mor theresa for utagerende luksusliv!!!!!

(Har ikke noe imot Hagen egentlig, han eier arbeidsplassen min. Ikke Rimi altså :-))

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 25 sep 08, 09:51

Opprinnelig postet av Husgutt

Voksent svar fra Nannskog.  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526562

Har faktisk syntes Nanskog har vært en ålreit type - både på og utenfor banen - men med den uttalelsen der, forsvant min respekt for ham. Bli voksen, gamle mann!

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 25 sep 08, 10:30

NFF vet vel at dersom de gir Nannskog 2 kamper karantene så gir de gullet til TIL eller FFK.

Han mener Grönis oppfører seg som en liten jente når han ber om likhet, det var jaggu en voksen sammenligning av Nannskog gitt.

GÅ SJÆL RHINO!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 25 sep 08, 10:55

Oi, min kommentar på vgd ligger på forsiden av vg. wuhuCool

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 sep 08, 13:34
Endret: 25 sep 08, 13:35
Endret av: dracula

Nannskog sier ikke at Grønhagen gråter som ett barn.

Det han sier er at Grønhagen imotsetning til han selv har den rettferdighetsfølelsen som er naturlig.

Den følelsen som får oss til å reagere på forskjellsbehandling og urettferdighet.

Synd at Nannskog har mistet den følelsen underveis i sin streben etter gull og gltter.

Har hatt sansen for Nannskog, men nå plasserer jeg han i den egosentriske røkla som bl.a FRP er talsmenn for.

Sier som Dylan  i "Forever Young".

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 25 sep 08, 13:38
Endret: 25 sep 08, 13:39
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av dracula

Hva da?

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 25 sep 08, 13:42

Opprinnelig postet av dracula

May you grow up to be righteous,
May you grow up to be true,
May you always know the truth
And see the lights surrounding you.
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,
May you stay forever young

Dette?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 25 sep 08, 14:06

Så vidt jeg husker(tar forbehold om feil) har Nannskog vært ute gjentatte ganger og kritisert NFF. Det er jo også det Grönhagen gjør. Grönhagen er ikke sur på at Nannskog kom med en uttalelse, han er sur fordi det ikke virker som om disiplinærutvalget klarer å holde en linje som det er mulig for alle klubbene å rette seg etter.

Da skjønner jeg ikke hvorfor Nannskog blir sur på Grönhagen? Nå kan jeg fort tenke meg at dette er noe VG har tatt ut av en lengre setning og at det ikke er noe Nannskog har ment på denne måten, det kan godt hende. Men er det sånn Nannskog har sagt det er det Nannskog som er barnslig,

Uansett, jeg merker jeg får mindre og mindre til overs for Stabæk. Hadde vært deilig om Tromsø eller FFK tar gullet! :)

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 25 sep 08, 14:14

det kan jo også hende at VG har gjengitt sitatet fra grønhagen slik at det virka som det var "mot" nannskog, ovenfor nannskog.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 sep 08, 14:15
Endret: 25 sep 08, 14:15
Endret av: Bedreviteren

Lurer på hvor mye det har å si at Erik Loe er nestleder i NØFF? Når det gjelder modenhet kunne vel Grønhagen ha vært oldefaren til Nannskog...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 sep 08, 14:47
Endret: 25 sep 08, 14:48
Endret av: dracula

Hei Flight...

Noe slik ja,

Du gror opp og beholder / utvikler de viktigste egenskapene, men forblir ung.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914