Provosert Grønhagen vil utestenge Nannskog..
Opprinnelig postet av dracula
Sier som Dylan i "Forever Young".
May you grow up to be righteous,
May you grow up to be true,
May you always know the truth
And see the lights surrounding you.
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,
May you stay forever young
Dette?
Så vidt jeg husker(tar forbehold om feil) har Nannskog vært ute gjentatte ganger og kritisert NFF. Det er jo også det Grönhagen gjør. Grönhagen er ikke sur på at Nannskog kom med en uttalelse, han er sur fordi det ikke virker som om disiplinærutvalget klarer å holde en linje som det er mulig for alle klubbene å rette seg etter.
Da skjønner jeg ikke hvorfor Nannskog blir sur på Grönhagen? Nå kan jeg fort tenke meg at dette er noe VG har tatt ut av en lengre setning og at det ikke er noe Nannskog har ment på denne måten, det kan godt hende. Men er det sånn Nannskog har sagt det er det Nannskog som er barnslig,
Uansett, jeg merker jeg får mindre og mindre til overs for Stabæk. Hadde vært deilig om Tromsø eller FFK tar gullet! :)
---------------------------
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
det kan jo også hende at VG har gjengitt sitatet fra grønhagen slik at det virka som det var "mot" nannskog, ovenfor nannskog.
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 25 sep 08, 14:15
Endret: 25 sep 08, 14:15
Endret av: Bedreviteren
Lurer på hvor mye det har å si at Erik Loe er nestleder i NØFF? Når det gjelder modenhet kunne vel Grønhagen ha vært oldefaren til Nannskog...
dracula
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 25 sep 08, 14:47
Endret: 25 sep 08, 14:48
Endret av: dracula
Hei Flight...
Noe slik ja,
Du gror opp og beholder / utvikler de viktigste egenskapene, men forblir ung.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914