Husk meg
Brukernavn
Passord

Får FFK fornyet spillerlisens?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 sep 08, 18:03

Flere her, mener klubben sliter økonomisk og at det må spares både her og der, det var i hvertfall slik tidligere i år.

Da blir det spennede å se om de klarer å fonyelisnesen til neste år, fristen går forrøvrig ut 1.oktober.

For to år siden, slet klubben økonomisk måtte selge rettighetene på flere av spillerne sine, for å få fornyet lisens, noe de gjør Tromsø også nå, de har negative tall i regnskapet og har ikke annen mulighet enn å selge spillerne sine de også.

Tror dere at vi får problemer med å få lisnes og er salget av Tarik, nok til å dekke minustallene?

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 23 sep 08, 18:35

Tror og tror, da må vi nok se regnskapstallene først.

Men slik det er fremstilt i avisene så vil klubben nærmest gå i break-even, og da er det vel ok, hvis de oppfyller betalingsforpliktelsene sine.

Håper det ikke drysser noen lik ut av skapene.

---------------------------

Ossobucco

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 08, 20:45

Jeg har rykter i dag om at FFK må ta opp stort millionlån for å betale spillerne lønn, noe de skal ha gode, for håpe at det ikke er sant

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 sep 08, 21:26

Dette tror jeg ikke er riktig. FFK har vært forsiktige med pengebruken for ikke å komme i ett økonomisk uføre. Tarik salget var nok nærmest budsjettert, da han tidlig flagget at han ville ut.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 24 sep 08, 21:42

Mulig du tenker på det lånet de velger å ta opp i stedet for emisjonen?

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 sep 08, 07:26

Opprinnelig postet av Rey

Mulig du tenker på det lånet de velger å ta opp i stedet for emisjonen?

For håpe at det er det.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 sep 08, 21:45
Endret: 24 sep 08, 21:54
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har rykter i dag om at FFK må ta opp stort millionlån for å betale spillerne lønn, noe de skal ha gode, for håpe at det ikke er sant

Det er ikke lånet i FFK Sport ASA du snakker om da? Og det er jo egentlig ikke noe rykte - det står jo i FB til og med... Å ta opp nye lån hver gang de trenger penger er jo å gjøre seg selv en gedigen bjørnetjeneste med mindre de vet garantert 100% sikkert at de får inn nye større inntekter fremover - noe jeg ikke tror.

Edit: Ja ja. Skal ikke si at jeg er kjapp på tastene når jeg blir slått med tre minutter...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914