Husk meg
Brukernavn
Passord

Samba på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mai 03, 16:37
Vi smeller til med samba igjen på stadion til onsdag.. blir mye den uka her.. for til søndag er det og hjemmekamp..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 05 mai 03, 16:52
Det er bra det! Har jo ikke godt helt etter planen de kampene det IKKE var samba på tribunen... Tror guttane liker at det skjer litt på stadion når dem spiller, jeg! :ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 05 mai 03, 18:18
Om det ikke blir på tribunen,bør det snart bli på banen. Grei start, men forventer enda bedre spill.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mai 03, 18:26
men vi publikummere skal ta en del av ansvaret for at ikke guttane klarer å prestere.. med mer trøkk på tribunen gir det enda mer glød til å yte maks av det som ligger inne..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 05 mai 03, 20:11
Få litt mer variasjon i sambarytmene deres, så kanskje det smitter over på gutta... Blir litt for nitrist med bare den ene tromme som står og går hele tida... Litt mer trompet, altfor lite av det forrige kamp :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mai 03, 20:35
Litt trist å høre at du nevner kun en tromme, men det forstår jeg godt etter hva jeg og har hørt av andre. Vi var ett bateri på 7 mann.. Alle andre trommene drukna i all pblikumsmasses som stod rundt os og derdor oppfattet andre som ikke stod i nærheten kun bassen.. Vi har allerede satt igang tiltak for å endre dette.. I tilleg har vi og fått med en 4-6 blås som skal ta for seg litt variert perting..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 05 mai 03, 20:55
Gleder meg jeg javell.....

Kommer forresten hjem til helga for å se guttane i aksjon igjen. Drakta vaskes i dette sekund....:ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 05 mai 03, 21:28
Seriøst??!!?? Hadde dere 7(!) trommer? Hørte bare sånn svisj, svisj jeg, avhengig av hvor vinden kom fra... Helt sant!! Slå kraftigere neste gang gutter :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 05 mai 03, 21:39
Som jeg har beskrevet det tidligere:

Jeg stod midt på lange stå, og det eneste jeg hørte var "dunk, dunk, dunk" fra bassen. Det hørtes ut som en bil med et STORT stereoanlegg som stod utenfor stadion og rånet.

Ble sliten i hele kroppen av bare denne bassen. :P

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 05 mai 03, 21:44
Sliten er ordet... Takk Holters ;)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mai 03, 22:05
Neste gang står vi i klokkesvingen, mye bedre lyd derfra.. Om det og setter ut motstanderenes supportere er jo bare en fordel (ikke det at det kommer så mange fra sandefjord) , men lover mer trøkk og lyd.. :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 06 mai 03, 14:34
Samba på Stadion - det var virkelig en stor nedtur å bli servert kjipe trommer som overdøvet spinkle mannsrøster som tross alt prøvde seg på litt synging. Gjør meg og sikkert flere en stor tjeneste. La trommene ligge og bli heller med og syng. Trommer er minst like døvt som dissew bærtene.

---------------------------

TH


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 06 mai 03, 14:44
Nei,nei,nei! Vær så snill? Har dere virkelig trommer og trompeter? Huff,huff og huff! dere som kommer fra en såpass stor kommune bør for faen meg klare å få til noe uten sånt søppel ved siden. La de ligge på gærne siden av fjorden den 16.mai hvertfall!

---------------------------

1904-2004=100 år!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 06 mai 03, 15:00
Har stor tror på sambaen jeg, bare vi lar gutta prøve ut de forskjellige stedene det lønner seg å stå!! :ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 mai 03, 15:09
Heh, heller samba enn landets schtøggeste drakter....

---------------------------

math


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 mai 03, 16:40
Ørn sine drakter er så stygge at dem blir kule. Måtte de ha de draktene for all fremtid. Det er historisk sus over de draktene(gjør aldri som Råde).
Samba er derimot kjempe sctøggt, noe jeg blir flau av som FFK tilhenger.
Jeg har en tubafetish, ergo så må jeg få alle i Fredrikstad til å spille tuba på stadion.Henger dette på grep???
Jeg skulle ønske at trommer som både er harry og fælt, skulle vært forbudt. La nå disse trommene ligge hjemme,vær så snill.
Jeg regner også trommer som farlige gjenstander i tilfelle konfrontasjoner med andre supportergrupper. Jeg skal ringe FIFA snarest for å få et trommeforbud på alle kamper;)

---------------------------

Gøran Karlsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 mai 03, 16:46
Jeg føyer meg inn i rekken av de som mener trommer, samba whatever ikke hører hjemme på fotballkamper i Norge! Det finnes ikke kultur for det, og det ender bare opp med at publikum generelt i Fredrikstad nærmest blir latterliggjort. Dette kan umulig gi særlig god effekt på noen som helst måte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 mai 03, 16:57
Nemlig,vi blir latterliggjort av en hel supporter verden, i hvertfall av supportere nord for Alpene.
Vi snakket med supportere fra spinkle Ulsteinvik, selv for de var det helt uaktuellt med trommer. Der sto det en 7 til 8 mann og sang,all respekt.
Godt at ikke denne sambafrelste gjengen har kommet på bortekamper ennå.

---------------------------

Gøran Karlsen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 06 mai 03, 18:52
Pass på at vi ikke prøver på noe som ikke har blitt prøvd noe særlig før a dere.

Og ikke minst, pass på hva alle andre i supporternorge synes om oss som publikum!

Ikke tenk på om det blir liv eller ikke.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 mai 03, 19:06
Dette er snakk om supporterkultur,Røvern. Noe som FFK publikummet ikke har vært kjent med på mange år. Trommer er noe som irriterer omtrent alle supporterklubber i Norge, og meg som publikummer. Skal det være lov for meg å ha filarmonisk orkester på stadion fordi jeg synes det er topp?? Samtidig synes jeg det er flaut og pinlig med samba,og jeg vet det er utrolig mange med meg. Bør dette orkesteret trå til da???? Jeg synes at man kunne vise respekt for Plankehaugen og motstandersupporterne ved å slutte å ta med seg trommer på stadion.

Må man lage liv for en hver pris???
NEI

---------------------------

Gøran Karlsen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340