Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi har mistet åtte åpeng uten Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 sep 08, 19:53
Endret: 17 sep 08, 19:55
Endret av: Patrioten

Siden Tatik dro, har vi mistet 1.plassen og åtte poeng og ligger nå på 3.plass.

Hvor viktig var egentlig Tarik for oss, realtisk, hvor mange flere poeng kunne vi hatt med Tarik?

P.s. Vi spilt fire kamper etter han dro og har kun en seier. Solgte FFK medaljesjansen sin

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 sep 08, 19:59

Det er klart at FFK savner Tarik Elyounoussi i det offensive spillet, men det er jo ikke bare Tarik av viktige spillere fra vårsesongen som har vært borte i de siste kampene. I tillegg til Tarik har vi også spilt uten nøkkelspillere som Kasey Wehrman og Gardar Johannsson. Det er summen av det snarere enn kun tapet av Tarik som har spilt inn her. Er for øvrig komplett umulig å si hvor mange flere poeng vi eventuelt kunne tatt med Tarik på laget. Kanskje ingen.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 17 sep 08, 20:30

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor viktig var egentlig Tarik for oss, realtisk, hvor mange flere poeng kunne vi hatt med Tarik?

P.s. Vi spilt fire kamper etter han dro og har kun en seier. Solgte FFK medaljesjansen sin

Ikke glem tapet for Odd...

Det har jeg påstått fra dag 1 da han ble solgt, samtidig forstår jeg at klubben trenger penger. Bare PMH kunne ha gått ut med det med dårlig økonomi tidligere. Hadde ikke blitt så mye pes på ham da, ev at TH hadde gått inn med de pengene for å få beholdt ham ihvertfall ut sesongen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 sep 08, 20:37
Endret: 17 sep 08, 20:39
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bob Page
Bare PMH kunne ha gått ut med det med dårlig økonomi tidligere. Hadde ikke blitt så mye pes på ham da, ev at TH hadde gått inn med de pengene for å få beholdt ham ihvertfall ut sesongen...

Det er vel egentlig dårlig business å gå ut offentlig å si at økonomien er skakkjørt og at Tarik er til salgs. Det kan jo gjøre sitt at eventuelle bud blir lavere. Det kan jo ha vært så ille at FFK måtte ha solgt Tarik omtrent uansett pris...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 17 sep 08, 20:44

Jeg mener da etter at han ble solgt, ikke før...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

FFK1903

Moderator

Lagt til: 17 sep 08, 20:48

Akkurat det mener jeg da kom ut rimelig kjapt etterpå også. At FFK trengte pengene for å dekke kortsiktig gjeld. Det har vel også ulmet litt i kulissene at FFK har slitt med økonomien, så de som fulgte litt med la vel sammen to og to. Syns heller ikke Per Morten fikk mye pes for salget. Det var jo mye mer ståhei rundt Ringberg og Risholt sine overganger, selv om disse egentlig ikke var på langt nær like viktige for laget da de dro.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 17 sep 08, 22:48

Jeg vil vel si at vi solgte den lille sjansen vi hadde på gull når vi solgte tarik.

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 18 sep 08, 08:22

Opprinnelig postet av FFK1903

Det var jo mye mer ståhei rundt Ringberg og Risholt sine overganger, selv om disse egentlig ikke var på langt nær like viktige for laget da de dro.

Risholt, nei (kan ikke huske at det var så fryktelig mye pes om ham, jeg?), Ringberg, jo.

Hater hat!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 18 sep 08, 08:32

Det var flere enn meg som reagerte på at vi ga bort (!) kapteinsemnet og landslagsaktuelle sørlendingen til hvem som ville ha han. På langt nær samme oppstyret som da Ringberg forlot klubben, men likevel...

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 18 sep 08, 09:49

Jo, jeg kunne styre min begeistring for at vi ga bort Risholt jeg også, men jeg oppfatta Ringberg som mye viktigere for laget.

Jeg sliter fortsatt med å komme over Ringberg-affæren... Wink

Til "driftsavdelingen": Hvorfor blir det plutselig rare fonter i innlegga uten at en har gjort noe spesielt for at så skal skje? Se dette innlegget, hvor det første avsnittet er i Verdana og resten i Arial.

Hater hat!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 18 sep 08, 15:53

nå må vi huske på at gardar har vært skadet i det siste. barsom var ute en kamp. wehrmann har vært ute noen kamper nå. så det blir dumt å si at vi har tapt så mange poeng etter tarik forsvant. raio var vel også ute en kamp eller to.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 17 sep 08, 20:35

Opprinnelig postet av Patrioten

Feil. Vi lå på tredjeplassen etter engakampen, et poeng bak Tromsø.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 18 sep 08, 22:01

vi kan jo snu på det å si: Ikke tapt en kamp siden tarik dro!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 sep 08, 11:16

Leser i papirutgaven til VG i dag, hvor de har slukt stort sett, det jeg har skrevet her, Grønhagen innrømmer at de savner Tarik og at det var mer selvtillit i troppen når han var der.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 20 sep 08, 11:43

Vi mangler bevegeligheten og kreativiteten til Tarik på topp. En spiller med 11 mål+assist på 16 kamper vil selvsagt være savnet uansett hva noen måtte mene om Tarik. Gardar kom også til sin rette med Tarik som spissmakker.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 21 sep 08, 11:51

Angrepet til FFK har blitt altfor statisk etter at vi ikke klarte å erstatte Tarik. Hadde vi fått inn en erstatter som hadde vært like kreativ med ballen, like flink til å gjøre seg spillbar og ikke minst en som hadde vært like arbeidsom som første forsvarer hadde vi vært med å kjempet om gullet.......

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914