Nedskallingen av Barsom
Flemastro
Ble medlem: 06 apr 05
Lagt til: 25 aug 08, 11:11
Endret: 25 aug 08, 11:12
Endret av: Flemastro
Det som i hvert fall er sikkert er at brasilianeren ikke bryr seg om Barsom... Etter at han gir barsom en skall er fortsatt alt som "normalt". To scenarioer som ville hvert normale. 1. Han går bort og ser til hvordan det går med Barsom. 2. Han blir liggende og må selv ha legehjelp etter duellen. Reaksjonen hans vitner om at det var med fult overlegg...
Han blir litt pressa av Ophaug, men det skal søren meg ikke ha noen effekt på nedskallinga! Silva er et menneske, og mennesker tar seg imot med henda hvis de blir dytta, ikke hodet!
Den litte dytten Silva får av Ophaug gir Silva en mulighet for å skalle ned Barsom uten at han blir lagt merke til like godt! Men det Silva ikke har tenkt på er kameraer, TV.. For en idiot! Send gutten tilbake!
---------------------------
En for alle, og alle for en!
Tenkte akkurat det samme som Keiko her...
-Elsker alle-
jeg beklager at jeg håper barsom har balltre under senga og sender han ned. bare at jeg er så forbanna på han
Abgar Barsom kan kanskje være tilbake i Fredrikstads neste kamp.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
At Tjærnås trekker med seg Leonardo på Sjukehuset formidler ikke situasjonen!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Jøss, skal si NFF er handlekraftige hvis de først vil. Jeg regner med at det mangler et "på" der, og at NFF ikke fysisk slo ned spilleren...
I desember i fjor slo fotballforbundet knallhardt ned FK Lofoten-spilleren Tommy Brenna etter han hadde skallet ned en Innstranden-spiller i en kvalifiseringskamp til 2. divisisjon.
Jeg vil tro den hendelsen der var noe mer åpenlys at de kjeftet på hverandre og at det tiltet for den ene av dem og at han skallet han regelrett ned.
Om nff velger å straffe han for det, blir det jo samme sak. Kan jo ikke gi han mindre straff siden han prøvde å "skjule" det.
Opprinnelig postet av thorsen
Om nff velger å straffe han for det, blir det jo samme sak. Kan jo ikke gi han mindre straff siden han prøvde å "skjule" det.
Tja, dommeren så jo den andre episoden, og det var sikkert mye basert på at det var noe av det verste han har sett som gjorde at straffen ble deretter også vil jeg tro. Denne episoden fikk jo ikke dommeren med seg omtrent, så da har bare NFF videobildene å dømme etter, ikke en dommer som var få meter unna situasjonen.
- NFF ber HamKam om redegjørelse
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Svein
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 25 aug 08, 15:54
Endret: 25 aug 08, 15:55
Endret av: Svein
Blir spennende å se om NFF legger vekt på Fair Play. Dette er noe alla det han derre Tae-Kwon-Do fyren fikk seg til å gjøre mot dommeren i OL. Utestengt på livstid ...
Who is General Failure and why is he reading my disc??
- Svimmel og uvel i dag
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2160742.ece
har studert denne nedskallinga nå flere ganger.
Da Silva går bevisst inn for å "fjerne" Barsom som rygger inn i det feltet da Silva mener han trenger for å nå ballen.
Mao en situasjon hvor "Bølla" Karadaz bruker armer og bein, går "Slakteren" Da Silva lenger han skaller ned den som står i veien. Dette var BRUTALT.
Håper virkelig ikke dette er Da Silva & Erlandsen sin versjon av "Hjem fra Hamar som slakt"!, eller den nye deffinisjonen av å bruke hue på i HamKam leiren.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914