Frata Wehrman Kapteinsbindet
oleberg
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 15 aug 08, 20:12
Endret: 15 aug 08, 22:38
Endret av: denialsander
Kasey Wehrman er en utrolig verdiful spiller for FFK, men uansett hvem som er skyld i denne saken, skal man som kaptein gå foran som et godt eksempel. Det gjelder såvel på banen, som utenfor banen.
Når Kasey går ut såpass kraftig som dette, vitner det ikke om noe spesielt gode lederegenskaper:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece
Ingen spillere er større enn klubben. Det fikk Steven Gerrard smertelig erfare i LIverpool for 2 år siden, da han ble satt på transferlisten da han ikke ville signere ny kontrakt.
Jeg mener en spiller som Raio Piiroja eller Patrick Gerrbrand bør være kaptein basert på dette.
Hvor har folk fått det fra at Rajo er en kapteinsmulighet? Rajo er vel den som er lengst unna å bli kaptein..
Sånn som jeg ser det så er Gerrbrant den eneste andre muligheten vi har..
Men jeg er ikke i tvil om at jeg vil beholde Kasey som kaptein. Skift heller ut noen i ledelsen..
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hvor har folk fått det fra at Rajo er en kapteinsmulighet? Rajo er vel den som er lengst unna å bli kaptein..
Sånn som jeg ser det så er Gerrbrant den eneste andre muligheten vi har..
Men jeg er ikke i tvil om at jeg vil beholde Kasey som kaptein. Skift heller ut noen i ledelsen..
Kasey skal fortsatt være kaptein, Gerrbrant eller Barsom er vel de som kan evt. ta over kapteinsbindet. Men ikke på dette tidspunktet.
dette er den 3 tråden som handler om wehrmann. syns du kunne brukt en av de andre trådene til dette. syns det skinner igjennom hele klubben for øyeblikket at de ikke har penger.
Opprinnelig postet av scheien
dette er den 3 tråden som handler om wehrmann.
Og av de tre er vel denne den dummeste!
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 15 aug 08, 21:33
Endret: 15 aug 08, 22:38
Endret av: denialsander
Opprinnelig postet av oleberg
Kasey Wehrman er en utrolig verdiful spiller for FFK, men uansett hvem som er skyld i denne saken, skal man som kaptein gå foran som et godt eksempel. Det gjelder såvel på banen, som utenfor banen.
Når Kasey går ut såpass kraftig som dette, vitner det ikke om noe spesielt gode lederegenskaper:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece
Ingen spillere er større enn klubben. Det fikk Steven Gerrard smertelig erfare i LIverpool for 2 år siden, da han ble satt på transferlisten da han ikke ville signere ny kontrakt.
Jeg mener en spiller som Raio Piiroja eller Patrick Gerrbrand bør være kaptein basert på dette.
Sterkt uenig!
Mod: Vennligst diskuter dette i allerede eksisterende tråder.
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914