FFK ønsker Nils Johan Semb som sportsdirektør!
solano2
Ble medlem: 30 mar 07
Lagt til: 13 aug 08, 18:45
Endret: 13 aug 08, 20:10
Endret av: denialsander
http://f-b.no/article/20080813/FFK/374461706/1220/NYHET
mod: Det er helt greit å ta opp dette i en egen tråd. Men det er også (litt mer enn) greit om trådstarter poster noe mer enn en link. Hvis det bare skal postes en link, uten noe mer - da er det riktig å bruke linketråden. PS! Jeg sletta de meldingene som havnet her, men som helt sikkert var ment som PM (hint, hint)...
Spennende, synes jeg. Det er ingen tvil om at Semb har erfaring og kompetanse. FFK synes å ha ansatt en solid direktør og hvis Semb kommer inn i en sportsdirektørstilling viser FFK at vi har lagt ned betydelige ressurser på å jobbe langsiktig.
Hvis vi i tillegg kroner verket med å signere Kennedy (etternavnet får tas en annen gang) og Espen Hoff, da har vi definitivt lagt oss på et nivå som jeg personlig er enormt tilfreds med.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
En sindig person, med godt kontaktnettverk og lite konfliktskapende høres ut som en ideell kandidat til jobben ja.
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 13 aug 08, 21:44
Endret: 13 aug 08, 21:44
Endret av: thorsen
Opprinnelig postet av f-b.no
På sikt kan det være interessant både å være trener eller sportsdirektør i en klubb, men jeg er ikke spesielt interessert i å flytte på meg, sier Semb, som er veletablert i Åsgårdstrand utenfor Tønsberg.
da er jo fredrikstad akseptabelt.. en god times tur til å fra jobb er vel bare normalt i denne bransjen? Dessuten kan han jo ta flybåten! :D For all del, han er velkommen fra min side!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 13 aug 08, 21:57
Endret: 13 aug 08, 22:02
Endret av: benksliter`n
Opprinnelig postet av thorsen
På sikt kan det være interessant både å være trener eller sportsdirektør i en klubb, men jeg er ikke spesielt interessert i å flytte på meg, sier Semb, som er veletablert i Åsgårdstrand utenfor Tønsberg.
da er jo fredrikstad akseptabelt.. en god times tur til å fra jobb er vel bare normalt i denne bransjen? Dessuten kan han jo ta flybåten! :D For all del, han er velkommen fra min side!
Hvor lang tid bruker Flybåten over Oslofjorden da?
Edit:
Flybåten (buss) tar 1 time og 5 min. fra Tønsberg til Fredrikstad. Nesten like godt å ta Horten-fergen da.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 13 aug 08, 22:53
Endret: 13 aug 08, 22:54
Endret av: Jens G Best
Eller gi ham en båt-kickær med ett par fete hengere på som sign-on fee.. FFK-Tønsberg på 30 min og legge til i brygga rett utenfor jobben?
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av thorsen
Mange som har en times reisetid til jobb, ikke bare i fotballbransjen
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914