Hva med Fofana?
Jeg vil ta opp noe som jeg har sett blant annet Holters har skrevet under "overgangsmarkedet 2008", hvor han nevner Fofana. Er det noen som vet hvorfor han er så uaktuell som han er? Er det pga fysisk form eller er han bare helt skjøvet ut i kulda?
Hvis han ikke er helt ute av det fysisk sett, hvorfor kan man ikke bruke han mer på topp nå som Tarik har forsvunnet? Det er greit at han bommet på en del ganske klare sjanser i fjor, men som jeg lærte i en pocket fra Boing-klubben da jeg var liten:
- Det er bedre å ha muligheten til å bomme enn å ikke ha det!
Fofana kom til mange store sjanser, noe som er bedre enn å ikke gjøre det. Han er rask og har grei teknikk. Han er med andre ord en spiller som ligner mer på Tarik enn det Gardar/Tegström gjør.
Er det noen som har et godt svar på hvor han er? (Bortsett fra at han høyst sannsynlig er i Fredrikstad)
Vel, han spilte vel de fleste kampene i fjor, med bare en scoring som resultat... Desuten har Tarik og Gardar fungert bra som spisspar hittils i år, så ingen grunn til å endre på det da. Har også hørt at han ikke heller imponerer på 2. laget...
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Han lagde vel også et par farlige frispark og straffespark samt et par målgivende.Han ble jo tatt ut til OL troppen men ble skadet,skal være i bra form nå etter hva jeg har hørt og sier det igjen for hundrede gang at Piroja skryter veldig av han og mener han burde spille fra start,så hvorfor han ikke får muligheten vites ikke
hjelper ikke hva piroja sier når det er grønis som bestemmer:)
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, han spilte vel de fleste kampene i fjor, med bare en scoring som resultat... Desuten har Tarik og Gardar fungert bra som spisspar hittils i år, så ingen grunn til å endre på det da. Har også hørt at han ikke heller imponerer på 2. laget...
Han spilte vel ikke så mange kamper etter at Gardar etablerte seg på laget, og det skjedde vel etter VIF kampen hjemme?
Fofana har uansett imponert mer enn Trulsen de kampene jeg har sett 2. laget.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Enig med deg. Jeg ville prøvd å få i gang Fofana i steden for Tegan. Eller bruke Barsom og Gardar .
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Og han scorer mål også, slik en spiss skal?
Opprinnelig postet av HotDream
Og han scorer mål også, slik en spiss skal?
Han må ha hjelp av de andre å da. Hjelper ikke hvor mye han vandrer/plasserer seg når pasningen aldri kommer.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han må ha hjelp av de andre å da. Hjelper ikke hvor mye han vandrer/plasserer seg når pasningen aldri kommer.
Han scorer med andre ord ikke i år heller.... Alle må selvfølgelig ha hjelp av andre, men litt ekstra over gjennomsnittet bør han vel vise for å "rykke opp" fra 2.divisjon til TL.
Ser jo at noen av de folka som vil ha igang Fofana som ikke scorer i 2.divisjon, mente i vinter at "vår mann" Kvalheim, som bøtter inn mål i Adeccoligaen i år igjen (17 så langt), ikke var noe å ha for oss.....
Han var rangert som en av de 10 største talentene i afrikansk fotball for 2 år siden sammen med spillere som Edu og Mikel så noe bor det i gutten,det han trenger er tillit
Mener Fofana burde få litt spilletid nå, spesielt siden vi ikke har noen andre bakromsspisser(da har jeg utelukket West). Etter hva jeg har fått inntrykk av så kan det være holdningene til Fofana som er for dårlige. F.eks. når han var hjemme i vinter så holdt han overhode ikke formen ved like og han la på seg en del kilo. Nå mistet han forsåvidt et familiemedlem i vinter da, så kan jo hende han slet med det for hva jeg vet. Uansett et stort talent med potensiale til å bli veldig god.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av paco
Han var rangert som en av de 10 største talentene i afrikansk fotball for 2 år siden sammen med spillere som Edu og Mikel så noe bor det i gutten,det han trenger er tillit
Jada paco, men langt fra alle talenter innfrir. Det ville være smått utrolig om 3 av 10 afrikanske talenter ble stjerner og alle de 3 var/er i Norge. Ser ikke helt at det skjer, og 2 av de talentene som kom til Norge har jo allerede blitt (små) stjerner. Sannsynligheten for at også Fofana blir meget god er vel liten, og vi har ham uansett bare på lån. Den dagen han eventuellt skulle nå nivået til Edu/Mikel så er han borte som ånd i en fillehaug.
Kanskje like greit å satse på å utvikle spillere vi eier?
Opprinnelig postet av Bob Page
Desuten har Tarik og Gardar fungert bra som spisspar hittils i år, så ingen grunn til å endre på det da.
Beklager å være den som måtte gi deg den sørgelige nyheten, men Tarik har reist.
Hvem F er Rami?
Ser jo at noen av de folka som vil ha igang Fofana som ikke scorer i 2.divisjon, mente i vinter at "vår mann" Kvalheim, som bøtter inn mål i Adeccoligaen i år igjen (17 så langt), ikke var noe å ha for oss.....
Jeg er vel den første her inne som mener at Kvalheim holder mål til tippeligaen. Jeg mener fortsatt at den spilleren går utenpå vår Gardar, men Holters mener at han ikke holder mål. Det har han prestert og si hele tiden. Mulig pipa har fått en annen lyd nå ??
om kvalheim holder mål i TL har vi ingen mulighet til å uttale oss om da han ikke har spilt i TL! leverer stabilt og bra i adeccon, men det er et nivåskille. de absolutt beste spillerne i adeccon er vel gode nok for middelhavsfarer og bunnklubber i TL?
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Jeg er vel den første her inne som mener at Kvalheim holder mål til tippeligaen. Jeg mener fortsatt at den spilleren går utenpå vår Gardar, men Holters mener at han ikke holder mål. Det har han prestert og si hele tiden. Mulig pipa har fått en annen lyd nå ??
Og jeg mener fortsatt at han ikke er god nok for en toppklubb i Tippeligaen. Hvorfor i alle dager skulle pipa få en annen lyd i år, som han tross alt spiller på et bedre lag enn i fjor, da han ble soleklar toppscorer?
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Og jeg mener fortsatt at han ikke er god nok for en toppklubb i Tippeligaen. Hvorfor i alle dager skulle pipa få en annen lyd i år, som han tross alt spiller på et bedre lag enn i fjor, da han ble soleklar toppscorer?
Han blir toppscorer i år igjen. Husker godt en annen toppscorer i Adeccoligaen som nesten alle trodde ville falle igjennom når laget hans gikk opp i Tippeligaen. Falt ikke akkurat igjennom kan man vel si.
Kvalheim bøtter inn mål uansett om han spiller for et godt eller dårlig lag. Tror han ville gjøre det meget bra i TL.
Kvalheim går "baklengs rundt" en spiller som f.eks. Tegstrøm
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914