"Reka" vil ha Gashi på landslaget
Ser på fotballmagasinet nå. "Reka" mener at Gashi bør inn på landslaget nå. Jeg er enig med han
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Skremmende med tanke på nivået til landslaget! For all del, Gashi har vært god for FFK men jeg hadde ønsket at vi hadde hatt norske midtbanespillere som er 2-3 hakk bedre enn Gashi slik vi hadde for noen år tilbake. Vi kommer ikke til VM med spillere av Gashis kaliber....
Helt enig, Kent! Det er virkelig skremmende for norsk fotballs fremtid at Gashi blir lansert som et soleklart alternativ. Han har ikke hatt noen spesielt bra sesong, og jeg har faktisk til tider vært skuffet over Gashi i år..
Midtbanen til det norske landslaget er i og for seg et stort spørsmålstegn. Martin Andresen og Kristoffer Hæstad er totalt ute av form, og holder per dags dato ikke landslagsnivå i det hele tatt. Fredrik Strømstad og Grindheim bruker sikkert en del tid og krefter på å tilpasse seg livet i deres nye klubber, de to er det vanskelig å spå noe om. Tettey og Skjelbreid i RBK var jo store talenter for 1-2 år siden, nå har de ikke tatt det steget som Tarik har tatt.. Lite målfarlige.
Fredrik Winsnes og Daniel Berg Hestad er nevnt som aktuelle kandidater, førstnevnte kun etter to frisparkperler. Begge to begynner å bli gamle også..
Hva står vi igjen med da? Etter min mening bør Demidov få tillit. Knarvik og Haugen gjør det jo veldig godt i Tromsø, men begynner å bli litt gamle og er vel ikke av høyeste kvalitet.. Men etter min mening bør de være nærme en plass i troppen hvis de andre fortsetter å underprestere..
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Gashi har virkelig vært i kjempeslag de siste 3-4 kampene, selv om han ikke har scoret så har han vært en propell deffensivt og offensivt. Fantastisk arbeidskapasitet på den karen. Jeg håper han utvikler det offensive spillet sitt også. Tenker da på gjennombruddspasninger. Han burde jo hadt flere pasninger til mål. Kanskje han vil utvikle dette i FFK.
Jeg skulle selvsagt ønske at Norge hadde hadt bedre midtbanespillere. Det finnes ikke noen bedre Norsk "box to box player" idag enn Gashi. Derfor mener også "Reka" at Gashi burde være et klart valg sentralt på midtbanen. Du må bare ha slike spillere når du møter Nederland, ellers blir du løpt i senk. Erik Mykland var en slik spiller i Norges glansdager og han scoret enda mindre mål enn Gashi, men hadde derimot flere assist.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Erik Mykland var en slik spiller i Norges glansdager og han scoret enda mindre mål enn Gashi, men hadde derimot flere assist.
Det blir helt feil å sammenlikne Gashi med Myggen! Det er ikke engang mulig...
Myggen var en internasjonal klassespiller med to VM på CV'en.
Gashi er en god Tippeligaspiller som blir lansert som landslagskandidat fordi ingen andre er i form.
Jeg trur Skjelbred får den ene sentrale plassen værtfall. Hadde Wherman vært norsk hadde han vært selvskreven på den andre plassen..
Men Gashi er i form og bør tas ut i neste tropp hvis han er i like godt slag..
Enig at det er svakhets tegn for Norge, dersom Gashi blir landslagspiller.
Gashi er en bra TL-spiller, og har sålangt gjordt en OK jobb i FFK.
Han har sammen med Wehrman hevet laget fra Brenne/Bjørkøy nivå.
Tror ei heller at Gashi er interessert i en benkplass på landslaget ( eneste realistiske uansett hva I-kongen mener), han vil nok heller satse på drømmen om en landslagsplass for Kosovo.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914