Kamptråd Vålerenga-FFK- (Serierunde 16)
jeg visste det...fitte!!!
---------------------------
Go Tottis!!!
Helvete, så ufortjent! Drittshelton, Drittvif.. Typisk hvis de scorer enda ett..
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
hadde vi satt sjansene våres og ikke løpt så mye i offside, så hadde vi leda klart
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
jeg skulle ha holdt kjeft:(
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
ikke ta på deg skylda du..jeg skulle ha holdt kjeft:(
blir vel 1 - 1 det her
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
radio fredrikstad sier 1-1 er rettferdig... håper vi enten setter en til eller holder 1-1
1-1 et bra resultat borte mot VIF, men det er surt at målet kom etter at vi leda såpass lenge! Kjipt og jeg er irritert, men når det har gått litt tid finner jeg nok ut at 1 poeng er ganske bra. :)
Vi henger fortsatt med i toppen, så får vi håpe at Stabæk, Tromsø og Lyn taper noe nå, så spesielt ikke Stabæk får en luke!
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Takk for alt, Tarik! Du er en herlig type, vi kommer til å savne deg! Lykke til i Heerenveen, takk for alle de mange gode øyeblikkene. :)
nok det ja.. synd vi la oss så bakpå....
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914