Husk meg
Brukernavn
Passord

Høili tror på gull!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 02 aug 08, 08:11

Leser dagens fredrikstad blad der " Høili tror på gull" . Der han skriver at både 2 og 3 nye kan komme inn Laughing . Ang spiss kan det komme en allerede i helgen!!  Laughing . Spent på hvem det kan være!!   Laughing

http://www.f-b.no/article/20080802/FFK/874674808/1220/NYHET

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 aug 08, 08:26

De har vel ikke tenkt på annet Espen og atter Espen Hoff, så ikke bli overrasket om det blir han. Hvem de andre blir er ikke godt å si, men vi har vel fått en av de tre, siden keeperen er klar, så da er det to til som kommer.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 02 aug 08, 09:51

Herlige nyheter!!

Tipper Hoff og en spiss fra utlandet er her i løpet av neste uke.

Tenk dere Hoff på kant, Gardar sammen med en meget rask og målfarlig spiss på topp!! Detta lover godt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 aug 08, 10:45
Endret: 02 aug 08, 10:46
Endret av: Patrioten

Med tre nye spillere på plass, er det nok derfor Terje Høili er troen på gull, Espen Hoff er nok hovedgrunnen

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 02 aug 08, 12:53

Terje H er en flott støttespiller for klubben og når han uttaler dette ligger det helt sikkert noe konkret bak. Høili er ikke en mann med tomme løfter og ord (tror jeg da) 

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 02 aug 08, 13:52
Endret: 02 aug 08, 13:53
Endret av: A9$h

Høili sa Wehrman..Wehrman kom til klubben

Høili sa Gashi..Gashi kom til klubben

Høili sa gull..

Noen andre enn meg som ser et kontur av det han sier stemmer?Wink

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 aug 08, 14:37
Endret: 02 aug 08, 14:37
Endret av: Bob Page

Høres knall ut, men ingen regel uten untak, han sa også at Bjørkøy ble solgt over hans lik... ;-) (Bob Page som savner de gamle emiconene...)

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 aug 08, 18:46

Du klarer ikke og slutte og tenke på det du bob, men jeg håper du kan tenke... hva hadde han tilført klubben vår når du ser hvordan han preger LSK Tongue out

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 aug 08, 19:09

Jeg snakker om hva som er sagt, ikke hvordan det ganger klubben..

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 aug 08, 20:06

syns du bør tenke over begge ting jeg... hva han sa og hva som er best for klubben Cool

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 03 aug 08, 01:23

Opprinnelig postet av keiko99

syns du bør tenke over begge ting jeg... hva han sa og hva som er best for klubben Cool

Hvis Jonna fortsatt hadde spilt sentralt på FFK i stedenfor ute på siden, så hadde han fortsatt vært veldig bra på FFK vil jeg tippe. Du kan ikke tenke åssen han er på LSK. Han brukes feil, og mister selvtillit. Samme med Brenne. At de er så dårlige spillere ?? Aldri i livet. Gashi er marginalt bedre enn Jonna. Det er bare det at Jonna ble skjøvet ut på kanten hvor han mistrivdes, og slik fortsatte det på LSK. Og da blir jo benken neste.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 aug 08, 08:36

Hvis Gashi er marginalt bedre, blir kjøpt inn for en anseelig slant pluss at han hever en av de beste/den beste lønna i klubben, da er det en falitterklæring mot de som driver klubben. Selv synes jeg Gashi er en dimensjon bedre, og har mye bedre innstilling. Innsatsen hans dekker på langt opp for dårlige dager, når Bjørkøy hadde en dårlig dag var han en plage å se på. I bunn og grunn synes jeg alle forsterkningene som har kommet etter at vi flyttet til nye Stadion har fjernet savnet etter de de erstattet(tok plassen til.

-Elsker alle-

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 08, 12:23

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Hvis Gashi er marginalt bedre, blir kjøpt inn for en anseelig slant pluss at han hever en av de beste/den beste lønna i klubben, da er det en falitterklæring mot de som driver klubben. Selv synes jeg Gashi er en dimensjon bedre, og har mye bedre innstilling. Innsatsen hans dekker på langt opp for dårlige dager, når Bjørkøy hadde en dårlig dag var han en plage å se på. I bunn og grunn synes jeg alle forsterkningene som har kommet etter at vi flyttet til nye Stadion har fjernet savnet etter de de erstattet(tok plassen til.

Du mener at innsatsen til Gashi veier opp for hans dårlige dager ?? Det synes jeg langt i fra. Han har vært bra innimellom, men når han er dårlig så suger han som bare det, og jeg synes han har hatt litt for mange av de. Så en dimensjon over Jonna henger ikke på greip. Det som er bra med FFK nå er at det defensive har satt seg, 4ern bak + Wehrman. Forover er det omtrent det samme. Barsom vs. Kvisvik, Gashi vs. Jonna/Brenne, dette blir omtrent hipp som happ.

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07

Lagt til: 04 aug 08, 14:10

du kan ikke seriøst mene at Barsom/Kvisvik er hipp som happ fremover på banen? Den ene bare roter det til, og spiller pasninger som ikke henger på greip, mens den andre serverer gode pasninger over en lav sko.....

Defensivt er saken omtrent snudd på hodet..... desverre.

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 08, 14:18

Opprinnelig postet av marevan

du kan ikke seriøst mene at Barsom/Kvisvik er hipp som happ fremover på banen? Den ene bare roter det til, og spiller pasninger som ikke henger på greip, mens den andre serverer gode pasninger over en lav sko.....

Defensivt er saken omtrent snudd på hodet..... desverre.

Barsom kontra Kvisvik er 2 forskjellig spillemåter. Defensivt er saken snudd på hodet + dessverre ?? Den skjønte jeg ikke. Jeg er bare glad for at FFK er blitt mye bedre defensivt, men du holder kanskje ikke med FFK du ??

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07

Lagt til: 04 aug 08, 14:22

Det jeg mente, kort oppsummert:  Barsom suger spillemessig offensivt, Kvisvik er dødsgod.  defensivt er det omvendt.

(greit at Barsom har putta, det utrolig viktige 3- 0 og 4-0 målet(?))

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 04 aug 08, 15:44

Opprinnelig postet av marevan

Det jeg mente, kort oppsummert:  Barsom suger spillemessig offensivt, Kvisvik er dødsgod.  defensivt er det omvendt.

(greit at Barsom har putta, det utrolig viktige 3- 0 og 4-0 målet(?))

At Barsom suger offensivt og at Kvisvik er dødsgod er vel ment som en overdrivelse? Kvisvik er ikke så sinnsykt god offensivt, i hvert fall ikke hvis man ser på mange kamper over et. Kvisvik kan servere noen utsøkte pasninger til tider, og har som oftest bidratt med slike i kamper hvor han har kommet inn i 2. omgang (denne sesongen). Kvisvik slår også feilpasninger, men han drar ikke like ofte inn i banen som Barsom og dribler seg bort. Det er en vesentlig forskjell. Defensivt er Kvisvik varierende, men stort sett orker han ikke å jobbe noe særlig hjemover på banen.

Barsom har gjort noen feil offensivt denne sesongen, og kanskje fler enn vi hadde håpet på. Jeg liker heller ikke måten han drar inn mot midten på og dribler seg inn i forsvaret til motstanderen. En rendyrket kanstpiller hadde ikke gjort det, i hvert fall ikke like ofte. Det Barsom gjør annerledes enn Kvisvik er at han jobber utrettelig begge veier så lenge han er på banen. Barsoms hardtarbeidende defensive innsats blir kanskje ikke lagt godt nok merke til av mange fordi man kanskje håper på litt for mye offensivt i stedet. Barsom letter jobben til Wallace ved å jobbe såpass mye begge veier. Man vinner ikke kamper ved å kun spille fremover på banen.

For å summere så er jeg kjempefornøyd med arbeidsinnsatsen til Barsom og jeg ser gjerne at han starter fremfor Kvisvik kamp etter kamp, da Kvisvik ikke kan bidra like mye begge veier, og det veldig sjeldent fra start. Jeg håper at Barsom kommer seg som kantspiller i det offensive, og at Kvisvik kan fortsette i klubben som en superjoker som kan komme inn og snu kamper, eller punktere de når det gjenstår 25-30 minutter. Og for at dette skal holdes til topic, så kan nettopp det være en av mange svar på hvordan FFK kan kjempe om gull Wink

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 04 aug 08, 15:44

Trur nok Gashi også er meget viktig deffensivt Rune.. Han løper mye og er på motspillerene som en klegg, så den jobben han legger ned er meget viktig. Personlig mener jeg faktisk at Gashi er bedre deffensivt enn offensivt, pga hans førsteforsvarer jobb.. Skudda er det som redder han offensivt...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 04 aug 08, 16:17

Opprinnelig postet av ffkmufc

Trur nok Gashi også er meget viktig deffensivt Rune.. Han løper mye og er på motspillerene som en klegg, så den jobben han legger ned er meget viktig. Personlig mener jeg faktisk at Gashi er bedre deffensivt enn offensivt, pga hans førsteforsvarer jobb.. Skudda er det som redder han offensivt...

Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv Wink

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 08, 16:21

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv Wink

Jeg er ikke uenig det jeg heller.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914